Jump to content

Luc Kassi

blaasoldat
 Share

Recommended Posts

Synes det er herlig med slik offensiv innstilling! Jeg synes vi altfor ofte forteller oss selv hvor vanskelig vi får det neste kamp og roser motstanderen opp i skyene. Gå heller ut på banen og ha troa på at vi skal grisebanke all motstand!!!

• 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Solid innhopp av Kassi i dag. Virkelig silkefot på innlegget til 3-1 scoringen.

Tja,

Men han er nok litt overvurdert. Svinger mye.

Han er 20, kunne ikke lese før han kom til Stabæk, spiller nå SM eller DM, har spilt venstre kant, høyre kant og frimerke bak spissen.

Med de forutsetningene, Somen i bakhodet, så vil jeg si han presterer på bra nok nivå stort sett og har glimtvis det helt geniale i seg.

La han få den tiden han fortjener.

I dag var han veldig svak på 2. laget mot Førde.

Han svinger veldig mye i prestasjon. Fra "veldig bra" til "helt umulig".

Jeg tror noen har overvurdert den almenne vurdering, og generelt undervurdert folks vurderingsevne. Jeg tror du bør vurdere å gå i deg selv, Breitner, det er undervurdert.

At en 20-åring svinger i prestasjonene betyr ikke at han er overvurdert. Ung og uferdig, heter det. Så fryktelig overvurdert kan han vel ikke være når han ikke er fast i førsteelleveren en gang...

Det var han i siste sesong. Fast inventar. Mest på venstresiden.

I tillegg en del kamper på vårparten 2014.

For øvrig var han glimrende i mange kamper siste år og noen kamper tidlig i år. Faktisk en nytelse å se på i noen kamper. Dessverre er det lenger og lenger mellom de gode prestasjoner.