Jump to content

Recommended Posts

• Replies 441
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Luc tilbake i full trening. Ser ut til å være i troppen til søndag men starter nok ikke

Sannsynligvis tilbake i trening i morgen. 

Forlenget kontrakt til sommeren 2019.   http://www.stabak.no/news/article/134cojwxrp2t214mdwpthzf63l/title/kassi-forlenger

Posted Images

Men trodde han var skadet, eller er der litt som vi gjorde med Boli før vi solgte ham til Kina? Tok ingen sjanser på en eventuelt skade før han blir solgt ?

Er vel ikke så alvorlig skade at han ikke kan selges. Husker jeg så en video av Granli og Luc som trente alternativt i trappene på nadderud.

Håper han blir ut sesongen, i det minste. Når han har dagen er han vår beste spiller.

Tyrkiske klubber betaler gjerne godt, noe som ville kommet godt med i en relativt tom klubbkasse. Synes det er fascinerende at de har så god oversikt over utenlandske spillere i norsk fotball.

Spørsmålet er vel om Luc har lyst til å flytte til et land som mildt sagt har problemer for tiden.

Edited by DerBomber
  • 4 weeks later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...

Fantastisk mål i dag! Hva gjorde denne mannen nede på side 3?

Enig. Kassi MÅ inn fra start mot s08

For hvem da mener du? Hugo?

Ja, jeg mener at Kassi bør inn for Hugo. Synes han blir litt liten i forhold til motstanderspillerne, og mange balltap i dag. Men for all del, har kjempetro på unge herr Vetlesen. Men tror Kassi vil utrette mer, og bidra til målsjanser i større grad.

Fantastisk mål i dag! Hva gjorde denne mannen nede på side 3?

Enig. Kassi MÅ inn fra start mot s08

For hvem da mener du? Hugo?

Ja, jeg mener at Kassi bør inn for Hugo. Synes han blir litt liten i forhold til motstanderspillerne, og mange balltap i dag. Men for all del, har kjempetro på unge herr Vetlesen. Men tror Kassi vil utrette mer, og bidra til målsjanser i større grad.

Hugo jobber adskillig mer enn luc, og tror ei heller Luc er i så god kampform enda til å holde i 90 minutter.

Mot Aalesund synes jeg kassi luntet mye rundt på banen...

Idag var det ett par hakk opp, men synes fortsatt Hugo er bedre per nå