Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Rosenborg


amuoest
 Del

Anbefalte innlegg


Bør Larsen undersøkes for kampfiksing?

 

Hva er det for noe piss å skrive om egne spillere? Jan Kjell er sjanseløs på 0-1 hvor Iversen bare kliner til uten å se hvor målet står engang.

 

På mål nr 2 er JKL maks uheldig på en rask igangsetting, og det blir skjebnesvangert fordi vi er så jævli i ubalanse (det vrimler med rbk-ere der.

 

Utvisninga er ei blemme, men det er riktig å gå ut der, spilleren er aleine igjennom, og faller som Tommy Høiland.

 

Bortsett fra det er JKL solid i resten av kampen. Utur er vårt mantra i år.

 

1. omgang mot RævBK er kanskje det beste vi har levert i hele år. Nesten parodisk at begersvinger Iversen endelig får nettkjenning mot oss. Det positive i adeccoligaen er at vi slipper å møte det gjennomført usympatiske kjøpelaget med Tippeligaens mest harry supportere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


midtstopperne

 

Flertall? Ville gjør endel bra og kan nok være en grei spiller å ha med i førstedivisjon. Elfar, derimot...

 

Ja, i flertall.

 

Ja vel, deg om det. Da skjønner jeg ikke hvordan Cunningham har fått så mye kritikk i år, hvis Elfar skal få ros etter å ha vært enda dårligere.

 

For øvrig enig med Alzheimer angående JKL. Det ene målet var dels uflaks og dels tabbe. Bortsett fra det var han en av våre bedre spillere i dag og hadde et par virkelig gode redninger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


midtstopperne

 

Flertall? Ville gjør endel bra og kan nok være en grei spiller å ha med i førstedivisjon. Elfar, derimot...

 

Ja, i flertall.

 

Ja vel, deg om det. Da skjønner jeg ikke hvordan Cunningham har fått så mye kritikk i år, hvis Elfar skal få ros etter å ha vært enda dårligere.

 

 

Ja, meg om det og deg om at Elfar har vært dårligere enn Cunningham.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Heeerlig Veigar!

Virker som har gir laget et realt byks, og plutselig ser spillerne rundt ham mye bedre ut. Rett og slett imponert over hvordan han tar i mot, skjermer, driller og har overblikk. Og han har helt sikkert masse å gå på!

Midtstopperne funket også bra i dag. Brustad får nesten ikke løpeballer, og brukes feil. Samtidig må han da kunne utfordre når han er i farta mot mål, er det mangel på selvtillit? Dessverre var Jørgen ikke i form i dag. Eneste jeg gir minus på. Ellers var dette årsbeste, og igjen var det moro å gå på kamp. Tenk om vi hadde spilt sånn tidligere i år!

 

Synes synd på JKL. Når du endelig skulle sette raskt i gang, hvorfor i all verden gjøre det når det kun var en på løp og han var delvis dekket? JKL sier han ikke var nær i taklingen han ble utvist for, og bildene på Budstikka viser at han har rett. Shit happens!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg håper det blir protestert på det røde kortet. Tarik har jo faktisk nok tid til å runde JKL og score i det tomme buret, men velger istedenfor å oppsøke ham og faller lenge før det er kontakt. Jan Kjell tok ikke ballen, men fikk også Tarik i fanget. Men klubben har aldri vært flinke til det der, så jeg regner med at ingenting skjer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er et soleklart rødt kort, men svett spill av Tarik som ikke forsøker å komme seg rundt eller holde seg på beina. Har alltid likt ham, så synd at RBK-stilen skal ødelegge ...

 

Når det gjelder Elfar er han fortsatt en divisjon over Cunningham!

 

Enig med bytte av Haugsdal og Boli fra neste kamp

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Angående Tarik tror jeg vi snart kan forvente en legeerklæring på at han har balanseproblemer når han løper fort, eller at han hadde betennelse i høyre øre, som påvirket balansenerven. Det er nemlig ingen i RBK som kaster seg...

 

Vi rykker selvfølgelig ned, men jeg aner konturene av et opprykkslag for neste år, bare vi ikke mister for mange. Fra startoppstillingen i går er det kanskje bare Kleiven, Bjarni og Elfar som forsvinner? 2013 trenger ikke bli så gæernt likevel...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Rosenborg
×
×
  • Opprett ny...