Gå til innhold

NSA - Norsk Supporterallianse


Slum
 Del

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Kom til mormor i Göteborg på fredag og skulle bla litt i Gøteborgs Posten for å se om det sto noe om Rogne. Der var det derimot et intervju med Posse om bruk av pyro i Tippeligaen. Herlig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Meld inn antall og navn på den som skal hente ut alle (evt full navneliste om folk skal hente ut hver for seg), og send til Thomas Ramstad på +4792428060 senest 24 timer før kampstart.

 

Spre gjerne info. Jeg er på jobb i Portugal ut juni

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Noen som vet om det er mulig å få tak i 2 billetter til kveldens kamp?

 

Jeg tror det vil være ledige plasser tilgjengelig på Ullevål altså. Send en melding til Posse. Vet ikke om SS har hatt en egen ansvarlig siden jeg ga fra meg ansvaret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei, har vært laber interesse og vanskelig å få folk på kamp, også i en betydningsløs kamp mot Aserbajdsjan. De som ikke måtte jobbe i kveld tok imidlertid ut 100 billetter og satt utenfor inngangen på Bendit som vanlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

1. Sommerpause

2. At kamper spilles som hovedregel i helgen

3. Tidlig seriestart er ok

4. Antall lag i serien (men jeg synes det er fullstendig tullete å kutte lenger enn til 14)

5. Avslutning før cupfinalen

 

Er min prioritering (i samme ordning som "skjemaet" på siden)

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan virkelig ikke forstå at det kan være så vanskelig å gjøre dette noe bedre. Man bør unngå midtukekamper så mye som mulig, men med 30 serierunder bør alle forstå at det ikke går i et vinterland. Det er jo spesielt 3 runder som er horribelt plassert: de to første og den siste (i slutten av november, med cupfinale i desember). Hadde man tatt ut disse tre rundene, og plassert dem i midtuker, er det mange alternativer.

1 siste uka i april (25.-26. april)

1 i slutten av mai (30.-31. mai) (reservetidspunktet for e-cuplag kan flyttes fram en uke.

2 midtuker i slutten av august (kolliderer med PO i CL/EL - dette berører omtrent ett eller null lag, og enkeltkamper er relativt lette å omberamme)

5 det finnes ytterliggere et restlager av midtuketidspunkter i april, juni,samt tidspunkter rundt seriespillet i CL/EL. Massevis av datoer å forsyne seg av. Man kunne nok flyttet neste siste serierunde også, og fått en cupfinale med plussgrader(!)

 

Man har også lagt inn 4 ukers sommerferie fram til starten av august, man kan i det minste ta den siste av disse, helgen 28. og 29. juli og legge en runde, kanskje helgen før også. Som lærer skal jeg kanskje ikke klage på at noen har fire ukers sommerferie, men så har jeg da også en jobb som kan utføres hele vinteren - det har ikke elitespillere, og da får de godta litt mer ferie når banen er nedsnødd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan virkelig ikke forstå at det kan være så vanskelig å gjøre dette noe bedre. Man bør unngå midtukekamper så mye som mulig, men med 30 serierunder bør alle forstå at det ikke går i et vinterland. Det er jo spesielt 3 runder som er horribelt plassert: de to første og den siste (i slutten av november, med cupfinale i desember). Hadde man tatt ut disse tre rundene, og plassert dem i midtuker, er det mange alternativer.

1 siste uka i april (25.-26. april)

1 i slutten av mai (30.-31. mai) (reservetidspunktet for e-cuplag kan flyttes fram en uke.

2 midtuker i slutten av august (kolliderer med PO i CL/EL - dette berører omtrent ett eller null lag, og enkeltkamper er relativt lette å omberamme)

5 det finnes ytterliggere et restlager av midtuketidspunkter i april, juni,samt tidspunkter rundt seriespillet i CL/EL. Massevis av datoer å forsyne seg av. Man kunne nok flyttet neste siste serierunde også, og fått en cupfinale med plussgrader(!)

 

Man har også lagt inn 4 ukers sommerferie fram til starten av august, man kan i det minste ta den siste av disse, helgen 28. og 29. juli og legge en runde, kanskje helgen før også. Som lærer skal jeg kanskje ikke klage på at noen har fire ukers sommerferie, men så har jeg da også en jobb som kan utføres hele vinteren - det har ikke elitespillere, og da får de godta litt mer ferie når banen er nedsnødd.

Du er en smart type, Geirti. Ingenting å tilføye her fra min side!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg innser at det ble en litt "dette kunne bestemora mi gjort bedre"-rant, men det jeg egentlig mente var selvfølgelig:

 

Veldig bra at NSA er på ballen her!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

NSA - Norsk Supporterallianse
×
×
  • Opprett ny...