Gå til innhold

NSA - Norsk Supporterallianse


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Vil gjerne sitere en sterkt sarkastisk notis fra dagens Aftenposten papir:

 

 

Ukens storsinnede: NFF

Fotballforbundet har savnet rampelyset etter at Drillo-saken gled over. Truet derfor Godset og Stabæk med bøter fordi folk stormet banen etter seriegull og opprykk. Etter å ha sjekket "usikkerheten" lar NFF giljotinen hvile. Men regler må komme. Et tre ganger tre hurra og litt vinking med lanken bør være tilstrekkelig. Spontan glede bør unngås.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Haha. Tror du NFF rekker å gå på enda en smell før året er omme?

 

Hvis man regner følgende som smell:

- Da de innførte nye regler på forbundstinget i slutten av februar

- Da de forsøkte å bøtelegge Lillestrøm for pyro i en treningskamp som ikke var i regi av NFF

- Da de ignorerte NSAs advarsler før Albaniakampen, sørget for å få stengt NSA-feltet og fikk pyro på en annen tribune i stedet

- Da de brøt avtalen med supporterne og likevel ikke ville oppheve restriksjonene etter 5 runder uten ulovlig pyro

- Da de sendte brevet til Anders dagen før nevnte konflikt, som bare fordobla intensiteten

- Da de så at overgangssaken resulterte i full frifinnelse og bare ønsket å "se fremover"

- Da de klagde over Engas Anti-NFF-banner i Sogndal

- Da de sparka Drillo

- Da de snudde en uke før serien var over og nektet klubber å søke om pyro før kampstart for å sikre kampstart på tid

- Da de valgte å legge ned fotballmuseet på Ullevaal

- Da de valgte å ikke vurdere Anders Johansens sak på nytt etter videobeviset, og heller ville kjøre saken i retten

- Da aktor trakk saken to dager senere

 

...får man 12 smeller på 11,5 mnd. Så kan man legge til forventningsdempende grunn at sesongen er over og at det skjer mindre fotballgreier, og til forventningsforsterkende grunn at de fortsatt skal gi en kommentar til at Anders nå er frikjent.

 

Det er mao rimelig sannsynlighet for at det kommer en smell til ja.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fant ingen passende tråd så jeg tar det her. Jeg har skrevet en artikkel i Plankehaugens medlemsblekke Evig Aristokrat om lovlige pyroshow. Jeg ønsker å bruke vedlagt bilde som et av flere eksempler. Er det noen her som kjenner til hvem som har rettighetene til bildet og om jeg kan få nødvendig tilatelse til å bruke det i min artikkel?

 

2q8rio6.jpg

Endret av danan
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Finner igjen bildet her: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151686812571801.1073741826.171085766800&type=1

 

$$ har nok rettighetene, og jeg tipper at Styret sier OK. Du bør snakke med @Posse, han har masse gode pyrobilder.

 

Posse er for øvrig ene og alene (?) grunnen til at vi har fått blusse lovlig i år. Kampen mot Sandefjord, som pyroen på bildet er fra, ble historisk. Blåhvalene var aller først ute med å blusse lovlig på bortekamp. Takket være Posse.

 

Heia Posse!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vegard Jansen Hagen i TVs toer raller om mandagskamper og taco:

 

Nå kommer den forhatte mandagskampen tilbake

 

 

- De som har sterke synspunkter må selvsagt få lov til å slåss for sitt syn, men tiden der enkelte rabiate supportere spyttet på TV 2s fotografer på mandagskamper bør i hvert fall være over. Alle – fra klubber til spillere, supportere, forbundstopper og rettighetshavere – må løfte sammen for å få Tippeligaen opp av sumpen og tilbake på vinnersporet fra før 2010. Mandag var altså ikke djevelens verk, men en djevelsk god TV-kveld for Tippeligaen, sier Jansen Hagen.

 

 

Sukk.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Et lite stilskifte fra forrige innlegg her altså.

 

Vi har blitt enige med NFF om rabatterte priser for supportere, og får eget ståfelt på 228 i benditsvingen.

 

Norge - Russland 100,-

Norge - Italia 200,-

 

Vi har vært en god gjeng herfra på landskamp før, håper å se enda flere!

 

http://www.dagbladet.no/2014/02/26/sport/fotball/landslaget/norsk_supporterallianse/nff/32045217/

 

http://www.fotballsupporter.no/index.php/nyheter/95-supporterfeltet-apnes-igjen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

Personlig heller jeg mest mot 14B. Jeg synes det er rart om to lag skal spille 5 ganger mot hverandre (14A), og at lagene midt på tabellen kan spille om en europacupplass er hakket mer spennende enn feks oss nå, der vi ikke har så mye annet enn tabellplassering(kroner) å spille for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dagens ligasystem er jo ufattelig kjedelig i en så dårlig liga som Norge har. Det er kamp om 1 plass og unngå de 2 siste, med modell 12 vi det være spenning helt til slutt og forhåpentligvis på sikt 12 sterke kandidater.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

NSA - Norsk Supporterallianse
×
×
  • Opprett ny...