Gå til innhold

Faen!


Anbefalte innlegg


1 målet dems var jo greit nok, det andre var jo helt tragisk! hva faen tenker gutta med??

 

hvorfor han ikke la til 10min skjönner ikke jeg, for makan til dröying fra lappene håper jeg man aldri ser igjen! mökkalag ass!!!! satser på at Veigar er tilbake til neste kamp sammen med Sammy... må nok si meg helt enig ja; FAEN!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


helt jævlig... veit ikke hva jeg skal si... vi skaper jo masse, men mangler en spiss som scorer. Thomas gikk sikkert 10 ganger i offside, og stoppes av stengene. Peter bommer alene med keeper selvom jeg tror det var en Tromsø spiller som blokkerte med hånden. Tromsø skaper lite og IA er serdeles anonym og tafatt ved 1-0, 2-0 skulle aldri vært godkjent etter at en Tromsø spiller river ned to av våre. Skummelt å legge merke til at de andre nesten-målene våre - retur på corner, skudd fra 10 meter (Muri) og Holters heading på frispark - skapes av forsvarspillere....

 

Ja ja - Bodø Glimt om en uke... 3 nye poeng å kjempe om !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter en seier på 16-17 forsøk er det kanskje på tide å spørre om forberedelsene til denne sesongen har vært optimale...

 

Stabæk mangler totalt form og farge.

 

Og Sammi på benken - hva skjer'a????

 

FAEN!!!! :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi MÅ ha en skikkelig spiss, er jo bare det vi mangler.... Vi har forresten manglet spissen i altfor mange sesonger nå... Vi hadde vært seriemestre for lengst hadde vi hatt Brattbakk etc... FUCK!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er jeg DRITTLEI av at vi skaper så mange sjanser, uten å score! Dette har vært fasiten i en årrekke, helt siden BelSVIK dro til RævBK. Det er utrolig kjedelig å se så mange gode innlegg fra Stian eller Sammy som er bortkastet fordi ingen tar vare på dem.

 

Og hvorfor slo vi i dag så mange lange baller mot et etablert forsvar hvorav nesten alle er mye bedre enn oss i lufta?

 

OG NÅ MÅ SAMMY STARTE!!!! :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gaute har ikke noe valg før neste kamp inn med Veigar ut med Finstad. Nå må Gaute sette krav til Finstad for dårligere spiss har jeg ikke sett i tippeligaen pr. i dag. Han kan så mye bedre.

Sammy burde også få sjansen på siden, merkelig at han venter til det er igjen 15 min med å sette han inn.

Tom burde få plassen til Jørgensen som hadde en svak kamp i dag.

 

Og tilslutt hvorfor legge inn fra kanten når Trømsø har en keeper som er 2,50 på sokkelesten?

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes vi godt kan skylde litt på oss selv. Jeg er ikke i tvil om at gutta våre har enda mer å gå på.

 

Men du verden så glad jeg er for at jeg ikke er Tromsø-supporter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har sagt dette en god stund nå, og jeg har rett hver kamp. TL er en utrolig grisete liga. Her er det ikke snakk om finspill men å kjempe ned motstanderen med alle mulige midler. Skal Stabæk hevde seg igjen må de begynne å spille på de kortene. begynner å bli fryktelig lei av at Muri lar angrepsspillere klå som de vil på han, at Tom blir meid ned på midtbanen og at Finstad får rett og slett deng på topp. Vi kan spille oss ut fra keeper til sauene kommer hjem, men vi taper kamper uansett mot griselag som det vi så i går.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den norske dommerstanden har ikke akkurat imponert...

 

Synes Stabæk skal få bonus poeng. Er jo snart det eneste laget som prøver å SPILLE fotball her i landet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er kanskje feil å legge all skylden på angrepet, begge målene Tromsø scoret burde jo vært unngått, men her kommer litt pepper til Thomas og Peter.

 

I gjennomsnitt scorer Thomas i hver tredje kamp, Peter bruker 5,5 kamper på å score et mål... Skinnsykt. Sorry gutta - dette holder ikke. Hvis dette stemmer er det kanskje lurt å holde Peter på benken mot Egersund så han kommer til 5,5 mot Bodø Glimt ikke mot Egersund.

 

Burde vi faktisk skaffe oss noen nye målscorere eller la gutta fortsette???

 

Virker ikke som om vi har så mye å tape på å kjøre inn Branimir og Eirik. Gi gutta litt tillitt og la dem feile like mye som Thomas og Peter så har vi et spiss par som scorer om 2-3 år

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tom burde få plassen til Jørgensen som hadde en svak kamp i dag.

 

QUOTE=Mortimer,3. May 2004, 08:17] [

Neeei.... Klarer ikke å få det til å stemme...

 

 

Kanskje ikke den beste løsningen , men jeg blir frustrert når jeg sitter og ser på kampens gang. Tom kommer fri på venstre side og kan bare spasere forbi backen, men tempo er ikke der.

Med Sammy på kanten har vi to kjappe vinger og i tilegg teknikk.

Det blir utrolig vannskligere for motstanderlagene å stoppe to kjappe kanter.

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


er egentlig enig med det meste som blir sagt her, og er selv utrolig lei av aa se sjanse etter sjanse bli slost bort. Jeg ber til hoyere makter om at veigar kan komme inn som et friskt pust og bli en hit mot de spillende lagene...

 

det jeg er mest fortvilet over er at vi er saa sinnsykt daarlige til aa spille hverandre gode ved aa gaa paa lop, samt at vi hele tiden venter med aa avslutte til vi er innenfor 5metern.

 

Jeg skulle likt aa se Samir og Veigar paa topp, og selvsagt Sammy fra start! Naar det er sagt tror jeg det er duket for utskiftninger foran neste kamp uansett.

 

Synes egentlig ikke Thomas gjorde en daarlig kamp, og er enig med kamprapporten om at hadde han scoret rett etter pause, saa ville vi faatt en helt annen kamputvikling.

 

Er allerede bekymret for hvordan dette skal gaa...Dette er sesongen hvor det virkelig gjelder. Royal league og pengene og matchingen det vil gi er GULL verdt og noe vi bare er nodt til aa vaere med paa. Forsterkninger i forsvar og paa topp til sommeren, samtidig som at Martin kommer tilbake kan vaere losningen, men er kanskje ikke nok om vi ikke sanker noen poeng for ferien...

 

Scheisse!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


helt enig med at vi må la Branimir og Eirik få sjansen.

ryktene går om at de har alt for dårlig innsats på treningene og at det er noe av grunnen til at de får såpass liten spilletid, men ærlig talt..

det viktisgste er vel at vi har folk som kan score på topp. hverken peter eller thomas er utpregete topscorere. påtide å satse på fremtiden! inn med unggutta oftere! fra start!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk 2 tapte 2-6 for Tollnes.........

 

Håper i det minste at Veigar fikk scoring?

Vel det gjorde han dessverre ikke;

 

slakten av Stabæk 2

 

Samir og Øyvind scoret - ellers skal man lete lenge for å finne info om Veigar, må innrømme at det bare var flaks at jeg la merke til at Veigar spilte... Han fikk nemlig gult kort !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19 563

Hepp,

 

Alt i alt en fotballmessig bedriten møkkahelg!!!

 

Men nå snur det! Vi tar tre mot Bodø!!!

Sjekk denne statistikken!

 

04/05-2003 Stabæk - Bodø/Glimt 0 - 0

28/07-2002 Stabæk - Bodø/Glimt 2 - 1

20/05-2001 Stabæk - Bodø/Glimt 2 - 1

03/05-2000 Stabæk - Bodø/Glimt 6 - 1

16/05-1999 Stabæk - Bodø/Glimt 3 - 2

13/04-1998 Stabæk - Bodø/Glimt 3 - 2

14/09-1997 Stabæk - Bodø/Glimt 1 - 1

07/09-1996 Stabæk - Bodø/Glimt 1 - 0

03/05-1995 Stabæk - Bodø/Glimt 4 - 0

 

Så Lyn på Ullevåll

 

31/08-2003 Lyn - Stabæk 2 - 3

15/09-2002 Lyn - Stabæk 2 - 0

13/05-2001 Lyn - Stabæk 1 - 1

03/08-1997 Lyn - Stabæk 0 - 1

 

Og Brann hjemme

 

04/10-2003 Stabæk - Brann 6 - 0

18/08-2002 Stabæk - Brann 1 - 0

16/09-2001 Stabæk - Brann 2 - 1

21/05-2000 Stabæk - Brann 7 - 1

17/06-1999 Stabæk - Brann 2 - 3

18/10-1998 Stabæk - Brann 1 - 1

19/10-1997 Stabæk - Brann 0 - 1

30/06-1996 Stabæk - Brann 4 - 1

21/05-1995 Stabæk - Brann 3 - 0

 

Historisk så er dette tre lag vi har godt tak på! Spiller vi som mot TIL på søndag og skjerper oss litt så er det godt mulig at vi etter 7 kamper står med 13 poeng... Det er egentlig ikke så værst. Da ligger vi i rute til 48 poeng ved sesongslutt....

 

Men Historie og statistikk er en ting, disse poengen kommer ikke av seg selv!!!!

 

@ringo!

Håpet er mørkeblaadt!

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Faen!
×
×
  • Opprett ny...