Gå til innhold

Kamptråd: LSK - STB


@ringo
 Del

Anbefalte innlegg


Hepp,

 

Vi er blitt sabla sløve med kamptråder...

 

Nå som nedrykket er et faktum har Belsvik annonsert at vi vil teste noen av de unge for å se om de tar nivået.

 

Hvem tror vi får sjansen og hvem mener vi BØR få sjansen i hvilken posisjon?

 

@ringo

Endret av @ringo
trykkleif
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Først og fremst mener jeg at de som det (for Petter) blir mer og mer tydelig at ikke skal være med neste sesong kan (fortsette å) fake skader resten av sesongen. Herunder både spillere som vil bort, og spillere som klubben ikke vil ha med videre.

 

De fem bakerste mener jeg bør være:

Sayouba

Jørgen-Ville-Kim-Haugsdal

 

Framover på banen vil jeg gjerne se den endringen av vi prøver Kassi fra start.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lange bør vel være aktuell på venstreback. Foran han hadde jeg likt å se Benjaminsen. Eller rettere sagt: Jeg hadde likt å se mye mer av Benjaminsen helt fra sesongstart. Nå begynner det kanskje å bli litt meningsløst å slenge han innpå i og med at han åpenbart ikke er med i planene til Belsvik. Boli tror jeg hadde egnet seg vel så godt som venstrekant som spiss, men vi mangler alternativer på topp, som gjør det vanskelig å flytte på han. Kassi vil antagelig få mye spilletid de siste kampene, enten det blir sentralt eller på en av kantene. Lange/Kassi på venstresiden blir min konklusjon.

 

På høyresiden hadde jeg likt å se Brustad bak Haugsdal, som jeg tror kunne blitt en interessant kombiansjon. Jeg tror også at laget kunne hatt godt av å tvinges litt bort fra å måke ballen blindt ut på høyresiden vår i håp om at Brustad skal løpe forbi backen sin og i beste fall treffe på ett av ti innlegg mot en ensom Boli inne i sekstenmeteren, som i beste fall treffer på ett av ti av de innleggene som kommer frem. Dette er for tiden den ene planen vi har offensivt, men jeg synes ikke den fungerer i nærheten av godt nok når to av nøkkelpersonene, Brustad og Boli, har noen av sine største svakheter i akkurat de ferdighetene som de er helt avhengige av for å være effektive når de må spille på denne måten.

 

Ellers er det et spørsmål om vi skal bruke Stengel og Kleiven sentralt i håp om å øke betalingsviljen til interesserte klubber eller om vi skal benke dem for kun å tenke på spillerne som vil være her neste sesong. Anders Trondsen vil sikkert få flere minutter nå på slutten. Det er egentlig litt for mange ubesvarte spørsmål foran neste sesong til å kunne mene noe veldig bastant om hvem som bør spille hvor nå. Det eneste som er sikkert er at Sayouba skal stå i mål, at Jalasto og Hunstad blir stopperparet og at Boli er spiss fordi vi ikke har noen andre.

 

Jeg tror ikke på de helt store endringene, i hvert fall ikke så store som å endre posisjonene og rollene til f.eks. Brustad og Boli. Den største forskjellen blir nok at Lange, Trondsen og Kassi får mer spilletid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Jeg synes Kassi har vist utrolig lite de gangene han har kommet inn.Når han er innvolvert så holder han ofte altfor lenge på kula. Kjenner jeg er litt skuffet. Men bevares det er ikke mange minuttene han har fått. Kunne derfor vært interessant å se mer av ham.

 

Jeg kunne også tenke meg å se mer av Sortevik i den hengende spissrollen. Synes han var bra der sist.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Viktig at vi ikke stiller med et rent juniorlag. Hvis det skal være noe poeng å teste nye spillere på dette nivået kan ikke alle få spilletid samtidig. Spillerne rundt dem må så gode som mulige. Slik spiller vi de nest beste inn med de beste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kunne også tenke meg å se mer av Sortevik i den hengende spissrollen. Synes han var bra der sist.

 

Ja, det var i hvert fall tendenser og det er vel ingen grunn til ikke å gi han fornyet tillit, enten Veigar er ute med skade eller fordi han ikke blir med en sesong til. Førstedivisjon passer bedre med ferdighetsnivået hans også så han kan nok være en å satse på i en sånn rolle.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes Kassi har vist utrolig lite de gangene han har kommet inn.Når han er innvolvert så holder han ofte altfor lenge på kula. Kjenner jeg er litt skuffet. Men bevares det er ikke mange minuttene han har fått. Kunne derfor vært interessant å se mer av ham.

 

Jeg kunne også tenke meg å se mer av Sortevik i den hengende spissrollen. Synes han var bra der sist.

 

 

 

Enig i at Kassi har holdt i overkant mye på ball og ikke vist stort de gangene han har kommet inn..

Men får man litt struktur på gutten så bør det være mulig å få noe veldig positivt ut av han. Bra driv i han.. både med og uten ball.

For meg virker det som han trenger en dose av den skolen Alan fikk i sin tid.

 

Ekstremt positiv til Sorteviks spill mot Viking. Helt ærlig, så hadde jeg gitt opp han..

 

 

Når det gjelder Bjarte, så synes jeg det er litt feil å bruke den eneste spilleren vi har som likner på en ving, spille noe annet enn ving. Greit nok - han har ikke farten til chippen eller fintene til alan, men som spillertype er han riktig. Han er jo også en av de som faktisk klarer å slå farlige innlegg til tider.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Men slik vi har spillt i år så burde vi hart en skikkelig tanksenter. Jeg ser i opta statistikken til VG at den eneste (positive) statistikken vi er inne på topp 10 listen på er innleggskvalitet. Da er det synd at vi ikke signet Kovacs da han ønsket seg hit før sesongen eller fant en annen storvokst spiss.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da er det synd at vi ikke signet Kovacs da han ønsket seg hit før sesongen eller fant en annen storvokst spiss.

 

Det var vel meningen at supertalentet med tre ok måneder for tre år siden på CV-en skulle være den mannen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jøss,

 

I dag våknet jeg med en matchdaykribling i maven det er leeeenge siden jeg har kjent.

 

Det føles som om sesongen 2013 starter i dag og jeg er fryktelig spent på om vi faktisk foretar oss noe i lagoppstillingen. Jeg er også spent på omm nedrykket sist helg gir oss en formutløsning siden våre unge spillere for første gang i år kan spille uten press.

 

Til slutt et spørsmål:

 

Hvor er sjela di, Henning?

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det ville vært moro hvis Lillestrøm ble det eneste laget som ikke klarte å ta et eneste poeng mot oss i år. Ingen dårlig trøst å ha gode argumenter for at vi fremdeles er bedre enn LSK enda vi kommer sist i serien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Heh,

 

For vi er best i Akershus hurrah hurrrah! :)

 

Vel,

 

Nå får vi vel snart svaret på laguttaket. Kanskje noen var på trening i går og kan komme med et tips. Men jeg tror egentlig ikke på ekstrem makover og tipper på følgende lag fra start:

 

Mande - Hammer, Jalasto, Hunstad, Haugsdal - Brustad, Haidar, Stengel, Kleiven - Sortevik, Boli.

 

Så får vi nok se Lange, Kassi og Trondsen utover i kampenom intet eksepsjonelt inntreffer.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vel,

 

Nå får vi vel snart svaret på laguttaket. Kanskje noen var på trening i går og kan komme med et tips. Men jeg tror egentlig ikke på ekstrem makover og tipper på følgende lag fra start:

 

Mande - Hammer, Jalasto, Hunstad, Haugsdal - Brustad, Haidar, Stengel, Kleiven - Sortevik, Boli.

 

Så får vi nok se Lange, Kassi og Trondsen utover i kampenom intet eksepsjonelt inntreffer.

 

@ringo

 

Hvorfor ikke VPG framfor Sortevik, eller Eiriksson framfor Haugsdal? Har islendingene gjort det klokkeklart at de vil hjem eller til andre klubber? Hvis ikke:

 

Sayouba

 

Brustad - Jalasto - Hunstad - Eiriksson

 

Kleiven

Sortevik - Stengel - Laajab (fordi vi "stoler" på Stengel og Kleiven - om de skulle være salgsobjekter.) Kleiven ser jeg uansett på midtbanen.

 

VPG

Boli

 

Det er tragisk at vi har rykket ned med det mannskapet vi har hatt.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med seier i dag vinner vi "3-kampen om Oslo", og med uavgjort har vi fortsatt god sjanse på seier

Før kveldens kamp (og VIF-LSK neste helg):

STB 2-0-1, 7-5 , 6p

VIF 1-1-1, 4-5, 4p

LSK 0-1-1, 2-5, 1p

 

Synd internkonkurransen ikke ble arrangert i år

Endret av Håvard
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jøss,

 

I dag våknet jeg med en matchdaykribling i maven det er leeeenge siden jeg har kjent.

 

Det føles som om sesongen 2013 starter i dag og jeg er fryktelig spent på om vi faktisk foretar oss noe i lagoppstillingen. Jeg er også spent på omm nedrykket sist helg gir oss en formutløsning siden våre unge spillere for første gang i år kan spille uten press.

 

@ringo

 

Nå føler jeg med deg, amigo! Dette var ille

Lenke til innlegg
Del på andre sider


FY FAEN!

 

Dette var forbausende bedritent, for ikke å snakke om kaldt og surt.

 

Å bli pissa på av eget lag har jeg ikke opplevd før. Her må noen og enhver gå i seg sjæl. Jegogså, jeg trampet jeg ut i harme på stillingen 4-0, men da orket jeg rett og slett ikke mer. Jeg har ALDRI sett et mer tafatt Stabæklag. Dette er intet mindre enn skjending av klubbmerket.

 

@ringo

Endret av @ringo
æøå
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: LSK - STB
×
×
  • Opprett ny...