Gå til innhold

Terminlisten 2013


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Torsdag høres også litt merkelig ut med tanke på at man spiller allerede søndag kl 13. Kan man kanskje få en slik situasjon som mot BG at mandagskampen blir flyttet tilbake til søndag? Får iallefall håpe på at dette blir avklart så fort som mulig

Endret av Hanse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Torsdag høres også litt merkelig ut med tanke på at man spiller allerede søndag kl 13. Kan man kanskje få en slik situasjon som mot BG at mandagskampen blir flyttet tilbake til søndag? Får iallefall håpe på at dette blir avklart så fort som mulig

Er vel ikke noe som tilsier at det ikke går. Er jo mer enn 48 timer mellom kampene. Det ville det ikke vært om det var onsdag. Å flytte den tilbake til opprinnelig dato er vel også uaktuelt siden det spilles landskamper den helgen. Ifølge melding jeg har fått av Knut Bjørn kommer ikke avklaringen før over helgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Torsdag høres også litt merkelig ut med tanke på at man spiller allerede søndag kl 13. Kan man kanskje få en slik situasjon som mot BG at mandagskampen blir flyttet tilbake til søndag? Får iallefall håpe på at dette blir avklart så fort som mulig

Antar jeg misforsto deg her, og at du tenker at kampen mot Elverum blir flyttet tilbake til søndag, og kampen mot Vard spilles onsdagen. Det er visstnok et alternativ.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har det kommet offisielle datoer for Vard/Elverum?

Kommer nok i morgen, men har fått indikasjoner på at Vard blir 24. oktober. Ligger i kalenderen til Stabæk, og laget legger opp til å fly fra Haugesund til Trondheim uten en tur hjemom. I såfall blir Elverum-kampen 21. oktober.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Har det kommet offisielle datoer for Vard/Elverum?

Kommer nok i morgen, men har fått indikasjoner på at Vard blir 24. oktober. Ligger i kalenderen til Stabæk, og laget legger opp til å fly fra Haugesund til Trondheim uten en tur hjemom. I såfall blir Elverum-kampen 21. oktober.

 

 

Går vel ikke direktefly fra Haugesund til Trondheim? Vil i beste fall bli en ca 2 timers tur med mellomlanding i Bergen hvis det passer inn med flyrutene, men kan fort bli en 3-4 timers tur med mellomlanding på G.moen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Har det kommet offisielle datoer for Vard/Elverum?

Kommer nok i morgen, men har fått indikasjoner på at Vard blir 24. oktober. Ligger i kalenderen til Stabæk, og laget legger opp til å fly fra Haugesund til Trondheim uten en tur hjemom. I såfall blir Elverum-kampen 21. oktober.

 

 

Går vel ikke direktefly fra Haugesund til Trondheim? Vil i beste fall bli en ca 2 timers tur med mellomlanding i Bergen hvis det passer inn med flyrutene, men kan fort bli en 3-4 timers tur med mellomlanding på G.moen.

 

Blir vel lunch eller trening mens man venter da :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det blir ingen flere endringer nå, og vi har dermed følgende kampprogram:

 

Stabæk - Elverum: mandag 21. oktober kl 19:00
Vard Haugesund - Stabæk: torsdag 24. oktober kl 18:30
Ranheim - Stabæk: søndag 27. oktober kl 13:00
Stabæk - Bodø/Glimt: søndag 3. november kl. 13:00
STB-kalenderen er som alltid oppdatert: stabaek.no/kalender
Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 kamper på 6 dager er tøft ja. Håpet er at Brustad får skikk på beina sine til det, og at Martin er tilbake også. Særdeles vitkig med bred stall når kampene kommer så tett, og så vidt jeg vet har vi ingen andre på skadelista nå??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 kamper på 6 dager er tøft ja. Håpet er at Brustad får skikk på beina sine til det, og at Martin er tilbake også. Særdeles vitkig med bred stall når kampene kommer så tett, og så vidt jeg vet har vi ingen andre på skadelista nå??

Haugsdal?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

3 kamper på 6 dager er tøft ja. Håpet er at Brustad får skikk på beina sine til det, og at Martin er tilbake også. Særdeles vitkig med bred stall når kampene kommer så tett, og så vidt jeg vet har vi ingen andre på skadelista nå??

Haugsdal?

Ett navn er vel per definisjon ikke en liste!? :-p

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

3 kamper på 6 dager er tøft ja. Håpet er at Brustad får skikk på beina sine til det, og at Martin er tilbake også. Særdeles vitkig med bred stall når kampene kommer så tett, og så vidt jeg vet har vi ingen andre på skadelista nå??

Haugsdal?

Ett navn er vel per definisjon ikke en liste!? :-p

 

Haugstad er også skadet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

3 kamper på 6 dager er tøft ja. Håpet er at Brustad får skikk på beina sine til det, og at Martin er tilbake også. Særdeles vitkig med bred stall når kampene kommer så tett, og så vidt jeg vet har vi ingen andre på skadelista nå??

Haugsdal?

 

Bjarte ja, han har vi ikke sett på noen kamper. Haugstad er vel ikke like sentral, men Bjarte, Martin og Fredrik er sterkt ønsket tilbake. Det hadde vært fint om Stabæk ga oss en statusoppdatering etter hvert :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som virkelig savner Martin? Han har vel vært like sentral i år som Jørgen Pettersen var i 05 sesongen

Ut i fra det jeg har fått høre om Martin sine innhopp på treningsfeltet, så savner jeg han der :) han var visst en skikkelig boost på treningene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Noen som virkelig savner Martin? Han har vel vært like sentral i år som Jørgen Pettersen var i 05 sesongen

Ut i fra det jeg har fått høre om Martin sine innhopp på treningsfeltet, så savner jeg han der :) han var visst en skikkelig boost på treningene.

 

Resultatmessig har det vel gått meget bedre etter at han forsvant fra treningene (nei, jeg mener ikke det nødvendigvis har en sammenheng).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 

Det blir ingen flere endringer nå, og vi har dermed følgende kampprogram:

 

Stabæk - Elverum: mandag 21. oktober kl 19:00
Vard Haugesund - Stabæk: torsdag 24. oktober kl 18:30
Ranheim - Stabæk: søndag 27. oktober kl 13:00
Stabæk - Bodø/Glimt: søndag 3. november kl. 13:00
STB-kalenderen er som alltid oppdatert: stabaek.no/kalender

 

Ranheim-Stabæk sendes på TV2 Zebra. Tidspunktet blir ikke endret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Det blir ingen flere endringer nå, og vi har dermed følgende kampprogram:

 

Stabæk - Elverum: mandag 21. oktober kl 19:00
Vard Haugesund - Stabæk: torsdag 24. oktober kl 18:30
Ranheim - Stabæk: søndag 27. oktober kl 13:00
Stabæk - Bodø/Glimt: søndag 3. november kl. 13:00
STB-kalenderen er som alltid oppdatert: stabaek.no/kalender

 

Ranheim-Stabæk sendes på TV2 Zebra. Tidspunktet blir ikke endret.

 

 

Fire dager før kampen må jeg tilstå at jeg har tatt det for gitt. Er det ikke fire uker før som er den egentlig fristen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De to siste rundene kan ikke endres uansett ettersom alle kampene skal spilles samtidig. Men man vet jo aldri med NFF. De kunne sikkert funnet på å flytte hele runden på kort varsel

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Terminlisten 2013
×
×
  • Opprett ny...