Jump to content

Thor Lange

KOJ
 Share

Recommended Posts

Det var snakk om ny toårskontrakt og utlån i èn sesong, men jeg vet ikke hva det endte opp med. Man kunne gjerne vært litt flinkere til å informere om denslags fra klubbens side; et intervju med Lange i forbindelse med ny kontrakt/utlån burde vært en selvfølge på stabak.no.

• 5 months later...

Startet 14 av 23. Spilt 1279 minutter (14 x 90 min + 19 min).

Edit: ser at de kampene har ikke har spilt utgjør en samlet periode (juni og juli), så det spørs om han ikke har vært skadet en periode, men ellers er fast i forsvaret.

Edited by geirti

• 6 months later...

Thor Lange dro i dag til La Manga med Strømmen.

Et lån frem til 1. Juli virker sannsynlig mtp ny russisk venstreback inn

Her må du utdype! Please!

Edited by Slum

Her må du utdype!

Prøv å si please! Pliiiiiiis!

Her må du utdype!

Prøv å si please! Pliiiiiiis!

Vi får nok vite mer ila dagen. Ref. Budstikka.

• 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 9 months later...
  • 6 years later...

Kanskje vår mest "Makes sense" signering noensinne. Hjerte er veldig Blaa og er nok en mye bedre spiller enn da han forlot klubben. OBOS bør nok passe han veldig bra, kan bli en viktig signering dette. Godt det falt på plass så raskt. Velkommen hjem!

Denne likte jeg!

Jeg mistenker at vi er et lite nivå under Jeppe, men nå var det "backup på back" som sto på kjøpelisten. Da tror jeg ikke mange i Obos kan legge listen høyere enn Lange.

Ekstra hyggelig at det er en av våre. Det var vondt å se Jeppe dra videre. Ved siden av MMS kommer jeg ikke på andre helt egenutviklete som har holdt seg på "god nok for Eliteserien, men ikke god nok for profflivet" hele karrieren. Da må vi evt virkelig langt tilbake. Selv Stenvoll og Stenersen var da 20 før de kom til oss.

Men så er det altså en annen vei for å ende opp som "squad player"; å ta noen år i klubber som Strømmen og Hobro, for så å vende hjem. I min naivitet tror jeg at bakgrunnen fra juniorfotball i Stabæk gjorde det lettere for han å velge oss, og så lenge vi fortsetter å få frem lovende spillere så gir det oss kanskje en verdi selv om det ikke er hos oss de slår gjennom.