Gå til innhold

Treningskamper 2013


HenkeBoss
 Del

Anbefalte innlegg


Fikk med meg scoringa til KIL. så klikka nettet. da jeg fikk opp nettet igjen ser jeg på Twitter at vi leder 2-1. Håper det kommer høydepunkter fra denne kampen, så jeg kan få sett måla våre. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Antakelig kunne det teoretisk blitt bedre kvalitet (3glinja uansett om vi går via wifi hotspot) siden det er ustream som automatisk velger kvaliteten. Men det er bedre enn ingenting.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Østersunds fjorårssesong på nivå tre (heter merkelig nok "Divisjon 1", men det tilsvarer altså vår 2. divisjon)

 

 

 

For oss er det vel egentlig bedre med slik motstand enn Brann?

 

Østersund må kunne antas å være på nivå med noe av det vi skal møte (og slå) i år. Brann skal være på nivå med det som slår oss ut av cupen. Hvis vi i det hele tatt kommer så langt.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Onanni onanna harouna! La la lalalala

 

Melodi: Beatles - obladi oblada

 

Jeeez - nei takk. både tekst og melodi utgår med høye kneløft.

 

Vi kan sikkert finne på gode rop på Harouna om han spiller Adeccoliga for oss i 2013. Inntil da bruker vi energi på andre ting.

 

Verre er det at MA ikke er klar.

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Onanni onanna harouna! La la lalalala

 

Melodi: Beatles - obladi oblada

 

Jeeez - nei takk. både tekst og melodi utgår med høye kneløft.

 

Vi kan sikkert finne på gode rop på Harouna om han spiller Adeccoliga for oss i 2013. Inntil da bruker vi energi på andre ting.

 

Verre er det at MA ikke er klar.

Alz jeg trodde du klarte å se når forslag er seriøse og når de ikke er seriøse.

Hadde det vært ett seriøst forslag hadde det nok ikke ligget i Treningskamper 2013 tråden uansett.

Må gjerne løpe med høye kneløft for en spøk, er god trim har jeg hørt ;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


My bad. Jeg tar selvkritikk og legger det bak meg.

 

OT: Fredrikstadkampen bør være en sterk indikasjon på hva vi kan vente av årets sesong. PB fokuserer på å bli bedre på det vi var bra på og å få dempa de tinga vi var svake på. At han må forberede laget på alle mulige scenarier om ikke MA er på banen er intet mindre enn skrekkelig. Har vi virkelig så lite fotballforståelse i troppen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningskamper 2013
×
×
  • Opprett ny...