Gå til innhold

Treningskamper 2013


HenkeBoss
 Del

Anbefalte innlegg


Av og på med 3g ass. Ikke noe på linsa, men siden vi ikke har deck for å håndtere sdi må vi bruke et webkamera til å filme på en ekstern monitor inni en peli case. Blir ihvertfall upåklagelig kvalitet på sammendraget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Svært oppløftende kamp. Godkjent av samtlige spillere i dag. Flere hadde svært gode prestasjoner. Ville og Nico ser ut til å fungere bra sammen som stoppere og backene gjør gode valg i dag. Alt i alt ser man at gutta kjemper godt og stort sett er trygge med ball.

 

Brustad måtte av banen med skade og Nico fikk seg en kraftig trøkk av FFKs nummer 13.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Satser på sammendrag i morgen tidlig, vi må et par andre ting i dag og innlast tar litt tid. Glad folk likte stream, det gjør at det ikke er så kjipt med den krokete ryggen jeg får av å myse ned i et okular i 2 timer... digg med 3 poeng ass. Nu kör vi!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er ofte pessimist, sjelden optimist, men enda sjeldnere midt i mellom.

 

Jeg gikk til kampen i dag med håp om at vi ikke skulle bli most av en av de store opprykksfavorittene. At vi i det minste skulle slippe fra det med en kamp hvor vi enten resultatmessig eller spillemessig nesten holdt følge. Eller enda bedre, at vi skulle ta en fortjent uavgjort, eller best av alt, lure oss til en ufortjent seier. Men vi overtreffer disse forventningene noe voldsomt. FFK hadde kun to sjanser, og de kom rett etter hverandre, omtrent midtveis i andre omgang. Vi produserte minst 10 sjanser fler enn dem. Og etter scoringene rudnspilte vi rett og slett FFK. Det var faktisk smått utrolig at det ikke ble flere mål etter 2-0-scoringa.

 

24. mars 2013 virker akkurat nå som tidspunktet da pila snudde tvert til optimisme for min del.

- Akkurat som det gjorde hjemme mot FFK i gullsesongen da Stenvoll utligna litt før pause (og vi vant 5-1 til slutt)

- Akkurat som da Alan dribla hele FFK og satte 2-0 4. runder tidligere samme sesong, denne gangen borte mot FFK.

- Akkurat som da ståfeltet ble flytta til kortsiden på TA, og gutta samtidig begynte en seiersrekke uten like på Fort Fornebu.

- Akkurat som da vi etter nedrykket i -04, og etter å ha mistet landslagskaptein Andresen til Brann både stilte med 1000 mann på første bortekamp og til slutt vant 20 av 30 kamper i Adecco og overlegent rykket opp, 26 poeng foran opprykksfavoritt Sogndal.

 

 

Akkurat nå virker det også...

...akkurat som jeg trodde det gjorde i fjor da vi ikke bare knuste LSK hjemme, men også tok engen borte kampen etter.

...akkurat som jeg trodde da Palmi reduserte borte mot Køben i CL-kvalikken i 2009.

 

Så nå mangler det kanskje at vi blir most på Hamar, så er jeg tilbake i klassisk pessimisme-modus.

 

 

Eventuelt var det faktisk i dag det snudde for alvor. Jeg gleder meg. Tror jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ventogse.png

 

Jeg kan forsikre om at det ikke kommer til å ta 15 minutter, men i jobber altså for at dere skal få se både scoringene, intervju med Petter og Pål, og hele kampen for de som ikke fikk oppleve den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Passende navn ettersom mye av det vi gjør er litt eksperimentelt. I går ble kampen filmet med et superduperkamera til en halv mill, som vi koblet til en monitor. Så festet vi et webkamera i en mikrofonboks oppi en batterikasse slik at det var i riktig avstand til å kunne filme hele skjermen. Og så ble dette streamet til ustream via 3G på en telefon. Litt kvalitetstap på veien, altså.

 

Men opptaket er fortsatt i full HD med fin ettermiddagssol og oppløftende Stabækfotball.

 

Det er bare det at...

Pc'n min er UR og vil ikke lese filene Posse laget i går/natt

Posse sin pc er litt UR og bruker lengre tid på å kjøre ut nye filer enn normalt

Perform er UR og det går ikke an å legge ut/oppdatere artikler på stabak.no nå uansett

 

Så både intervjuer, scoringer og kampen i sin helhet må vente litt på seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sorry forsinkelse folkens! Det har vært store filer som passer inn i en annen arbeidsflyt enn den Håkon jobber med, og mye tid har gått til konvertering. Så hjalp det ikke at jeg fikk et krasj så heftig at macbooken var unbootable og måtte totalformateres. Murphy har imidlertid latt oss kunne gå mot senga for i dag, og vi regner med å kunne vise dere både scoringene, intervju og kampen i sin helhet i morgen. Og vi har gjort en del andre opptak som dere forhåpentligvis vil sette pris på i ukene framover...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningskamper 2013
×
×
  • Opprett ny...