Jump to content

Nicolai Næss

Anders C
 Share

Recommended Posts

Men er han bedre enn stoppermakkeren på rundens lag, Jørgen Hammer? Jeg er neimen ikke sikker. En dårlig/unødvendig formulering, for det er utelukkende ment som ros av Hammer og ikke kritikk av Næss. Hammer har faktisk vært en av KFUMs beste så å si hver gang jeg har sett dem i år. Det har vært oppriktig gledelig å se.

10 minutter siden skrev Nøfyse:

Men er han bedre enn stoppermakkeren på rundens lag, Jørgen Hammer? Jeg er neimen ikke sikker. En dårlig/unødvendig formulering, for det er utelukkende ment som ros av Hammer og ikke kritikk av Næss. Hammer har faktisk vært en av KFUMs beste så å si hver gang jeg har sett dem i år. Det har vært oppriktig gledelig å se.

Husker du nevnte Hammer i Kåffa analysen din, eller?😅

• 2 weeks later...

Banens Beste for meg i dag. Skuddet i krysset selvsagt, men legg til hvordan han stopper/forstyrrer Ramsland da han kom igjennom alene mot Sandberg. Helt enormt viktig inngripen! Legg til hele holdningen og måten han viser med kropp, hode og innsats hvordan man skal sanke poeng. Takk, Nicolai! 💙💙💙

• 6 months later...

Til Stikka ikveld:

Likevel stiller de i Blomstertoget på 17. mai. Midtstopperen innrømmer at 4-1-tapet kommer til å plage ham litt på nasjonaldagen. 

– Ja, man går og gnager litt på det og sliter alltid med å sove etter kamper. Det sitter i når du taper 4–1. Vi må prøve å komme videre så fort som mulig.

• 2 weeks later...

Han bør være klink på landslaget spør du meg. Sandberg er ikke i nærheten av hva Næss kan tilby (til et landslag som mangler slike spillere). Eneste som kanskje bør være foran Nico er Hanche.

De frisparkene Nico hadde fra venstre i går er så bra, han skyter innlegg. Ett mål og et nesten-mål av Bakenga (og hadde ikke han rørt den hadde den sannsynligvis gått inn) på to forsøk. Fortsett sånn og fin en med like god venstrefot (Skovgaard?) fra andre siden.

Nico i Stikka om de unge spillerne ikveld:

30-åringen mener Stabæk ikke prioriterte vekk cupen. 

– Vi vil videre, det er mentaliteten. Stabæk har mange unggutter som banker på døren – da skulle det bare mangle at de får muligheten, sier Næss og legger til: 

– Vi har unggutter som leverer på trening. De fortjener muligheten, så må de bare ta den når de får den. Det var ikke mange som gjorde det i dag.

• 1 month later...

Prøver å sette Norgesrekord i antall straffer laget? Bekymringsfullt at våre største profiler gjør så store tabber i kamp etter kamp. Må gjøre noe med selvtilitten til resten av gruppa, når dette er forbilde og motivator. 

• 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...