arni 9,319 Share Posted October 11, 2022 Share Posted October 11, 2022 Inn på rundens lag! 7 Link to post Share on other sites More sharing options...
Nøfyse 2,447 Share Posted October 11, 2022 Share Posted October 11, 2022 Men er han bedre enn stoppermakkeren på rundens lag, Jørgen Hammer? Jeg er neimen ikke sikker. En dårlig/unødvendig formulering, for det er utelukkende ment som ros av Hammer og ikke kritikk av Næss. Hammer har faktisk vært en av KFUMs beste så å si hver gang jeg har sett dem i år. Det har vært oppriktig gledelig å se. 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,319 Share Posted October 11, 2022 Share Posted October 11, 2022 10 minutter siden skrev Nøfyse: Men er han bedre enn stoppermakkeren på rundens lag, Jørgen Hammer? Jeg er neimen ikke sikker. En dårlig/unødvendig formulering, for det er utelukkende ment som ros av Hammer og ikke kritikk av Næss. Hammer har faktisk vært en av KFUMs beste så å si hver gang jeg har sett dem i år. Det har vært oppriktig gledelig å se. Husker du nevnte Hammer i Kåffa analysen din, eller?😅 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Nøfyse 2,447 Popular Post Share Posted October 11, 2022 Popular Post Share Posted October 11, 2022 20 minutes ago, arni said: Husker du nevnte Hammer i Kåffa analysen din, eller?😅 Analyse og analyse, fru Blom. Hvis du leser på nytt det jeg skrev så vil du kanskje oppdage at jeg poengterer at de spillerne jeg nevner ved navn er dem som jeg mener kan være interessante for oss, og senere skriver jeg at de har mange andre som også er veldig gode på dette nivået selv om de ikke er så interessante å hente hit. Jeg tror ikke det er så aktuelt å hente tilbake Hammer. Hvis du oppfattet det som et forsøk på å skryte noe voldsomt av at jeg kan rangere Kåffas beste spillere så beklager jeg det. Det er bra du setter på plass folk som trår så langt over streken. 13 Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,319 Share Posted October 11, 2022 Share Posted October 11, 2022 Ta med Hammer til tråden for gamle helter og gled deg over Næss. 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
Bizzy 258 Popular Post Share Posted October 22, 2022 Popular Post Share Posted October 22, 2022 Takk! Du er stor i dag! God gammel Næss! 20 Link to post Share on other sites More sharing options...
testapen 1,511 Share Posted October 22, 2022 Share Posted October 22, 2022 Banens beste uten tvil! 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
fexter 4,299 Share Posted October 22, 2022 Share Posted October 22, 2022 Banenes gigant i dag! 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
Mr. Diamond 1,529 Share Posted October 22, 2022 Share Posted October 22, 2022 Banens Beste for meg i dag. Skuddet i krysset selvsagt, men legg til hvordan han stopper/forstyrrer Ramsland da han kom igjennom alene mot Sandberg. Helt enormt viktig inngripen! Legg til hele holdningen og måten han viser med kropp, hode og innsats hvordan man skal sanke poeng. Takk, Nicolai! 💙💙💙 5 Link to post Share on other sites More sharing options...
Color Blue 369 Share Posted October 22, 2022 Share Posted October 22, 2022 Ikke noe opprykk uten Nicolai. Vært vår beste sammen med Gift, takk Nico! 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Øistein 1,830 Share Posted October 22, 2022 Share Posted October 22, 2022 Banens beste i dag. Han bør få noen pils fra kassa til Gift 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,319 Share Posted October 29, 2022 Share Posted October 29, 2022 Langskuddene! 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,319 Share Posted May 16, 2023 Share Posted May 16, 2023 Til Stikka ikveld: Likevel stiller de i Blomstertoget på 17. mai. Midtstopperen innrømmer at 4-1-tapet kommer til å plage ham litt på nasjonaldagen. – Ja, man går og gnager litt på det og sliter alltid med å sove etter kamper. Det sitter i når du taper 4–1. Vi må prøve å komme videre så fort som mulig. 8 Link to post Share on other sites More sharing options...
Mike 1,284 Share Posted May 30, 2023 Share Posted May 30, 2023 Han bør være klink på landslaget spør du meg. Sandberg er ikke i nærheten av hva Næss kan tilby (til et landslag som mangler slike spillere). Eneste som kanskje bør være foran Nico er Hanche. 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
Øyvind 2,035 Share Posted May 30, 2023 Share Posted May 30, 2023 De frisparkene Nico hadde fra venstre i går er så bra, han skyter innlegg. Ett mål og et nesten-mål av Bakenga (og hadde ikke han rørt den hadde den sannsynligvis gått inn) på to forsøk. Fortsett sånn og fin en med like god venstrefot (Skovgaard?) fra andre siden. 6 Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,319 Share Posted June 1, 2023 Share Posted June 1, 2023 Nico i Stikka om de unge spillerne ikveld: 30-åringen mener Stabæk ikke prioriterte vekk cupen. – Vi vil videre, det er mentaliteten. Stabæk har mange unggutter som banker på døren – da skulle det bare mangle at de får muligheten, sier Næss og legger til: – Vi har unggutter som leverer på trening. De fortjener muligheten, så må de bare ta den når de får den. Det var ikke mange som gjorde det i dag. 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
Øistein 1,830 Popular Post Share Posted July 23, 2023 Popular Post Share Posted July 23, 2023 Hvis resten av spillerne hadde hatt innsatsen og gløden til Næss hadde vi vunnet denne kampen. BB 15 Link to post Share on other sites More sharing options...
Kongen23 916 Share Posted July 23, 2023 Share Posted July 23, 2023 Næss opp på midtbanen sier jeg! 5 Link to post Share on other sites More sharing options...
Marandinho 3,280 Popular Post Share Posted July 23, 2023 Popular Post Share Posted July 23, 2023 Næss som kaptein!💪 11 Link to post Share on other sites More sharing options...
FranckTheBank 3,314 Share Posted July 23, 2023 Share Posted July 23, 2023 Næss var grusom på 0-1 . Sjelden du ser slikt på herrenivå. 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
odd 18,470 Share Posted July 29, 2023 Share Posted July 29, 2023 Norges beste midtstopper om det ikke hadde vært for de defensive oppgavene.. 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
FranckTheBank 3,314 Share Posted July 29, 2023 Share Posted July 29, 2023 Prøver å sette Norgesrekord i antall straffer laget? Bekymringsfullt at våre største profiler gjør så store tabber i kamp etter kamp. Må gjøre noe med selvtilitten til resten av gruppa, når dette er forbilde og motivator. Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,319 Share Posted August 20, 2023 Share Posted August 20, 2023 Litt synd på kaptein idag, 0/15 siden 9 juli Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,319 Share Posted October 22, 2023 Share Posted October 22, 2023 Nærmere stolpen neste gang Nico Link to post Share on other sites More sharing options...
Håvard 3,323 Share Posted October 22, 2023 Share Posted October 22, 2023 3 timer siden skrev arni: Nærmere stolpen neste gang Nico Og ta deg 5 sekunder til å fokusere fra dommeren blåser i fløyta til du starter tilløpet. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Luringen 3,159 Popular Post Share Posted December 20, 2023 Popular Post Share Posted December 20, 2023 – Nå gleder jeg meg litt ekstra til å komme på trening 15. januar, sier Næss og legger til: – Det sier litt om Bobs karakterer når han blir med klubben ned. https://www.budstikka.no/bob-bradley-blir-i-stabak/s/5-55-1600068 16 Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,319 Share Posted February 2 Share Posted February 2 Flere som omtaler treningene https://www.stabak.no/nyheter/kjelsas-seier-i-lsk-hallen 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
naaaadderud 331 Popular Post Share Posted February 5 Popular Post Share Posted February 5 Næss skal være gjest på Bærumsballs livepodkast onsdag 20. mars kl. 19 på Bekkestua bibliotek 13 Link to post Share on other sites More sharing options...
ErikErik 1,711 Popular Post Share Posted February 5 Popular Post Share Posted February 5 Gratis ølservering! 🍻🍻 11 Link to post Share on other sites More sharing options...
blaasoldat 8,269 Share Posted February 13 Share Posted February 13 På besøk i podcasten til Bakenga! Mush Hour! 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts