arni 6,237 Share Posted October 11, 2022 Share Posted October 11, 2022 Inn på rundens lag! 7 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Nøfyse 397 Share Posted October 11, 2022 Share Posted October 11, 2022 Men er han bedre enn stoppermakkeren på rundens lag, Jørgen Hammer? Jeg er neimen ikke sikker. En dårlig/unødvendig formulering, for det er utelukkende ment som ros av Hammer og ikke kritikk av Næss. Hammer har faktisk vært en av KFUMs beste så å si hver gang jeg har sett dem i år. Det har vært oppriktig gledelig å se. 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 6,237 Share Posted October 11, 2022 Share Posted October 11, 2022 10 minutter siden skrev Nøfyse: Men er han bedre enn stoppermakkeren på rundens lag, Jørgen Hammer? Jeg er neimen ikke sikker. En dårlig/unødvendig formulering, for det er utelukkende ment som ros av Hammer og ikke kritikk av Næss. Hammer har faktisk vært en av KFUMs beste så å si hver gang jeg har sett dem i år. Det har vært oppriktig gledelig å se. Husker du nevnte Hammer i Kåffa analysen din, eller?😅 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Nøfyse 397 Popular Post Share Posted October 11, 2022 Popular Post Share Posted October 11, 2022 20 minutes ago, arni said: Husker du nevnte Hammer i Kåffa analysen din, eller?😅 Analyse og analyse, fru Blom. Hvis du leser på nytt det jeg skrev så vil du kanskje oppdage at jeg poengterer at de spillerne jeg nevner ved navn er dem som jeg mener kan være interessante for oss, og senere skriver jeg at de har mange andre som også er veldig gode på dette nivået selv om de ikke er så interessante å hente hit. Jeg tror ikke det er så aktuelt å hente tilbake Hammer. Hvis du oppfattet det som et forsøk på å skryte noe voldsomt av at jeg kan rangere Kåffas beste spillere så beklager jeg det. Det er bra du setter på plass folk som trår så langt over streken. 13 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 6,237 Share Posted October 11, 2022 Share Posted October 11, 2022 Ta med Hammer til tråden for gamle helter og gled deg over Næss. 4 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bizzy 246 Popular Post Share Posted October 22, 2022 Popular Post Share Posted October 22, 2022 Takk! Du er stor i dag! God gammel Næss! 20 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
testapen 1,213 Share Posted October 22, 2022 Share Posted October 22, 2022 Banens beste uten tvil! 4 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
fexter 2,088 Share Posted October 22, 2022 Share Posted October 22, 2022 Banenes gigant i dag! 4 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Mr. Diamond 1,063 Share Posted October 22, 2022 Share Posted October 22, 2022 Banens Beste for meg i dag. Skuddet i krysset selvsagt, men legg til hvordan han stopper/forstyrrer Ramsland da han kom igjennom alene mot Sandberg. Helt enormt viktig inngripen! Legg til hele holdningen og måten han viser med kropp, hode og innsats hvordan man skal sanke poeng. Takk, Nicolai! 💙💙💙 5 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Color Blue 283 Share Posted October 22, 2022 Share Posted October 22, 2022 Ikke noe opprykk uten Nicolai. Vært vår beste sammen med Gift, takk Nico! 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Øistein 1,379 Share Posted October 22, 2022 Share Posted October 22, 2022 Banens beste i dag. Han bør få noen pils fra kassa til Gift 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 6,237 Share Posted October 29, 2022 Share Posted October 29, 2022 Langskuddene! 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts