Gå til innhold

La Manga 2013


Stabækgutt
 Del

Anbefalte innlegg


Ser at Dadjo har vært her endel før sammen med Luc og Boli.
http://www.fotballblogg.no/2011/03/14/stabæk-fotballs-afrikanske-junior-import/
3 år gammel artikkel, så må jo være en spiller som er kjent for klubben.

Men må innrømme at jeg ikke har hørt mye om han før.

 

EDIT: bildelink av Dadjo: http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/162646_162152263826088_4927152_n.jpg

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Virker som Belsvik prøver en vel ambisiøs spillestil med dette unge mannskapet!

 

Belsvik før kampen:

 

– Vi skal dominere kamper spillemessig, vi skal ha ballen mer enn motstanderne, og vi skal ha ballen mye inne på motstandernes banehalvdel. Jeg synes vi har klart det stort sett i alle kampene i år. Men vi må samtidig bli mer effektive, fremholder han.

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er hva jeg fikk melding om etter kampen:

 

Det ble en kjedelig fotballkamp, lite fart. Vi hadde ikke et eneste skudd på mål. Thor Lange var et positivt innslag, arbeidsom og mye bra. Hammer og Haidar virket også brukbare. Brustad kom inn i annen omgang, virkset som han ikke visste hvor han skulle være på banen. Petter ropte flere ganger at han skulle være til høyre, men så var han plutslig på venstre side. Håper noe blir bedre til mandag kl. 14.00! Vi vant imidlertid på tribunen, 10 Stabæk supportere. 0 fra Østersund!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Jeg vil tro at det nesten er bedre å gå på snørra slik vi gjorde i dag, enn om vi hadde hanglet gjennom til en uavgjort eller knepen seier etter dårlig spill. Man kan jo fort lure seg selv med positive resultat i dårlige treningskamper.

 

Men vi har endel å jobbe med i forhold til struktur i det offensive spillet og rollefordelingen. Så langt har det sett ut som om vi prøver oss i en litt sidrumpet 45______________1 formasjon, med et omstendelige og lite fremdriftsrettet pasningsspill og dårlig bevegelse uten ball. Det hjelper ikke å ha kula mye om man ikke evner å skape noe ut av det.

 

Vi fikk vel forhåpentligvis også bekreftet i dag at uten topp innsats så kan vi bli utspillt av alle, også lag som kommer fra lavere nivå.

 

Det har forhåpentligvis vært litt lærdom å ta med seg fra dagens match.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er hva jeg fikk melding om etter kampen:

 

Det ble en kjedelig fotballkamp, lite fart. Vi hadde ikke et eneste skudd på mål. Thor Lange var et positivt innslag, arbeidsom og mye bra. Hammer og Haidar virket også brukbare. Brustad kom inn i annen omgang, virkset som han ikke visste hvor han skulle være på banen. Petter ropte flere ganger at han skulle være til høyre, men så var han plutslig på venstre side. Håper noe blir bedre til mandag kl. 14.00! Vi vant imidlertid på tribunen, 10 Stabæk supportere. 0 fra Østersund!

At vi ikke har et eneste skudd på mål syntes jeg er veldig bekymringsfullt. (Greit at vi putta tidligere i år, og at noen scorer).

Men at vi ikke har et eneste skudd på mål idag, syntes jeg er skummelt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaja. 0-2 mot svenske østers. Antagelig fikk Petter svar på mange av spørsmålene han hadde før kampen: "Nei, nei og atter nei..."

 

Håper Petter snart får svar på at han selv ikke duger som fotballtrener....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Her er hva jeg fikk melding om etter kampen:

 

Det ble en kjedelig fotballkamp, lite fart. Vi hadde ikke et eneste skudd på mål. Thor Lange var et positivt innslag, arbeidsom og mye bra. Hammer og Haidar virket også brukbare. Brustad kom inn i annen omgang, virkset som han ikke visste hvor han skulle være på banen. Petter ropte flere ganger at han skulle være til høyre, men så var han plutslig på venstre side. Håper noe blir bedre til mandag kl. 14.00! Vi vant imidlertid på tribunen, 10 Stabæk supportere. 0 fra Østersund!

At vi ikke har et eneste skudd på mål syntes jeg er veldig bekymringsfullt. (Greit at vi putta tidligere i år, og at noen scorer).

Men at vi ikke har et eneste skudd på mål idag, syntes jeg er skummelt!

Hehe, minner om at det samme skjedde for Barcelona borte mot AC Milan, og så lenge dette ikke er en trend trenger du ikke bekymre deg. Vi stilte jo tross alt med et "B-lag".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Her er hva jeg fikk melding om etter kampen:

 

Det ble en kjedelig fotballkamp, lite fart. Vi hadde ikke et eneste skudd på mål. Thor Lange var et positivt innslag, arbeidsom og mye bra. Hammer og Haidar virket også brukbare. Brustad kom inn i annen omgang, virkset som han ikke visste hvor han skulle være på banen. Petter ropte flere ganger at han skulle være til høyre, men så var han plutslig på venstre side. Håper noe blir bedre til mandag kl. 14.00! Vi vant imidlertid på tribunen, 10 Stabæk supportere. 0 fra Østersund!

At vi ikke har et eneste skudd på mål syntes jeg er veldig bekymringsfullt. (Greit at vi putta tidligere i år, og at noen scorer).

Men at vi ikke har et eneste skudd på mål idag, syntes jeg er skummelt!

Hehe, minner om at det samme skjedde for Barcelona borte mot AC Milan, og så lenge dette ikke er en trend trenger du ikke bekymre deg. Vi stilte jo tross alt med et "B-lag".

Litt enig! Vi manglet Boli, Stengel og Thorsby. Pluss at det var noen av de beste på benken vi ikke brukte før på slutten....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det begynner vel å bli en trend når vi har slitt med både skaperevne og effektivitet i et år, for ikke å si tre. De fleste trender er mer kortlivet enn det.

I år har det ikke vært en trend. De foregående årene har hvertfall jeg lagt bak meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Disse starter mot Sarpsborg 08:

 

Mande Sayouba, Bjarte Haugsdal, Ville Jalasto, Nicolai Næss, Jørgen Hammer, Fredrik Brustad, Adnan Haidar, Anders Trondsen, Daniel Granli, Stian Sortevik og Mads Stokkelien.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Østersund kittet til med 4-1 mot "opprykksfavoritt" Sandefjord. Ikke sikkert svenskene var en så halvgal motstander likevel. Ikke helt toppet mannskap hos hvalfangerne foruten i forsvaret, men 4-1 er uansett svakt.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk ligger under 2-0 mot Sarpsborg etter ca 80 min. Skal i følge Budstikkas liveoppdateringer være noget ufortjent

Nja, i følge min kilde var det ikke veldig imponerende, men litt fremgang fra fredag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ut i fra liveoppdateringene til stikka, var STB klart best de første 60, så kom Sarp godt med i kampen og skapte en del store muligheter og et mål. Målet deres i første omgang var det eneste de klarte å oppnå, et mål på corner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes det er vanskelig å si om vi «fortsatte der vi slapp» før litt flere kamprapporter foreligger.

 

Vi scoret et mål, motstanderen spiller en divisjon over oss og det ser ut som gutta bet godt fra seg. 2-1-tap virker derfor som et greit resultat og mange steg opp fra forrige kamp hvor vi ikke hadde ett skudd på mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

La Manga 2013
×
×
  • Opprett ny...