Gå til innhold

Medlemsmøte


Henrik
 Del

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

Kanskje det kunne vært en idé med et Medlemsmøte hvor vi inviterer styret i Stabæk og forsøker å rense luften?

At vi da setter opp konkrete punkter vi ønsker å ta opp.

 

God idè, vi hadde jo et møte med Lars H. for et par måneder siden. Det ga ingen løsning, men kanskje et nytt ett vil hjelpe?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selv om det ikke får så mye praktiske følger, tror jeg det kan gjøre godt for mange å få det ut foran dem det gjelder, heller enn innenfor dette forumets fire (nokså porøse) vegger. Ja takk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det blir nytt medlemsmøte allerede torsdag 18.9 kl 19.00 på onkel blaa. Vi kommer tilbake med hvem som blir gjester når vi har fått spikret alt. Det vil i tillegg være mulighet for å både kjøpe medlemskap og billett til semifinalen før og etter medlemsmøtet (men ikke under møtet så vær tidlig ute). Kommer tilbake med mer info når vi har mer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hoseth, Bob og Stephens i tillegg til noen fra kvinnsa (usikkert hvem ennå)

Dette blir bra, gleder meg. Håper så mange som mulig møter opp, så vi slipper den sedvanlige sytingen fra folk som aldri er tilstede og irriterer seg over at det ikke blir referert fra medlemsmøtene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hoseth, Bob og Stephens i tillegg til noen fra kvinnsa (usikkert hvem ennå)

Dette blir bra, gleder meg. Håper så mange som mulig møter opp, så vi slipper den sedvanlige sytingen fra folk som aldri er tilstede og irriterer seg over at det ikke blir referert fra medlemsmøtene.
Ja du kan så si! Men nå har det sånn at noen av oss har en jobb som krever 2-3 overnattinger på hotell i uka, så derfor kan det bli vanskelig å stille på møter som avholdes mandag/torsdag. Endret av guttensindet
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette blir bra, gleder meg. Håper så mange som mulig møter opp, så vi slipper den sedvanlige sytingen fra folk som aldri er tilstede og irriterer seg over at det ikke blir referert fra medlemsmøtene.

 

 

Spar meg. Som regel starter disse krangelene med at noen som var på møtet skriver noe à la 'utrolig kult møte, godt å høre alle de ultrahemmelige hemmelighetene IA delte med oss blodfansen som møtte opp!'.

 

Alle vet at det er møte, og de som ikke kan møte opp, vet at de dermed ikke får vite hva som blir sagt. Men siden det ikke skal refereres fra møtet, trenger vi ikke å nevne møtet i ettertid i det hele tatt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har ikke muligheten til å komme på mdl.møtet. skal seff syte i ettertid over manglende referat. Et referat jeg som medlem mener jeg skal ha på mail.

Bør ikke GSK overlevere det personlig, hjemme hos folk. Og ta alle hemmelighetene som ikke kan skrives ned muntlig?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er synd når folk ikke kan komme, men skal man ha det på blaa må det bli mandag-torsdag. Fredag og lørdag er det dansefest der, og på søndag er det kamp. For å ha møte må folk dukke opp, hvis man får referat fra nøye dukker færre opp. Det er forsåvidt dust å komme med 'åh så masse hemmelig vi fikk vite på møte' men tipper det er mere ment som et 'sitter du på gjerdet, kom på møtet' alt kommer for en dag før eller siden, men det er hyggelig å få en tidlig updaterad fra klubben og møtene er også skammelig sosiale og hyggelige. Håper så mange som mulig kommer. Suss fra meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Har ikke muligheten til å komme på mdl.møtet. skal seff syte i ettertid over manglende referat. Et referat jeg som medlem mener jeg skal ha på mail.

Bør ikke GSK overlevere det personlig, hjemme hos folk. Og ta alle hemmelighetene som ikke kan skrives ned muntlig?

Jo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Blir det referat?

 

Du får referatet på forskudd:

GSK snakket litt, jeg fulgte ikke med, men det var visst artig

Bob prata, mye spennende her altså.

Vi drakk, det var kos

Stabæklars rocket

vi drakk

 

og alle var enige om at det var en fin kveld

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Medlemsmøte
×
×
  • Opprett ny...