Gå til innhold

Kamptråd: HamKam - Stabæk


amuoest
 Del

Anbefalte innlegg


På tide å lage kamptråd nå vel? Seriestart, og håper vi klarer starte godt! Vi er jo tross alt konger av Adecco, er vi ikke? Jeg gleder meg iallefall noe sinnsykt!

Hvilket lag håper dere på at vi stiller opp med?

Endret av amuoest
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Slenger ut en kladd (etter å knapt ha vært over midtbanestreken i mine år som fotballspiller, merker jeg at jeg sliter med å velge ut midtbane og angrep) :

 

Sortevik - Stokkelien

Boli - Stengel - Haidar - Kassi

Lange - Næss - Jalasto - Haugsdal

Sayouba

 

Supersubs : Hammer, Brustad, Trondsen, Rasheed

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tipper vi starter noe slikt:

 

-------------Boli---------Stokkelien---------

Sortevik--Stengel--Trondsen--Brustad

Hammer----Næss----Jalasto--Haugsdal

------------------Sayoba---------------------

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er iallefall keen på å synge på Vegard Skogheim en gang, men det blir dessverre ikke før Marcus Pedersen står på motsatt banehalvdel igjen ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tipper vi starter noe slikt:

 

-------------Boli---------Stokkelien---------

Sortevik--Stengel--Trondsen--Brustad

Hammer----Næss----Jalasto--Haugsdal

------------------Sayoba---------------------

 

Det eneste usikre er vel hvilke to av Haidar, Sortevik og Trondsen som starter. I en serieåpning på Hamar tipper jeg Belsvik velger dem med flest seniorkamper under beltet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal melde meg på turen, men har en kompis som ikke er medlem av Stabæk Support som gjerne vil være med...

Noen muligheter for at han kan være med? Som han sier selv, han skal melde seg inn, men tviler på at han rekker å motta medlemskapet før fristen går ut!

Endret av patrickviig
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal melde meg på turen, men har en kompis som ikke er medlem av Stabæk Support som gjerne vil være med...

Noen muligheter for at han kan være med? Som han sier selv, han skal melde seg inn, men tviler på at han rekker å motta medlemskapet før fristen går ut!

Be han melde seg inn via nett og betale til kontonummerert som blir oppgitt. Det blir registrert og han kan få kortet på bussen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Skal melde meg på turen, men har en kompis som ikke er medlem av Stabæk Support som gjerne vil være med...

Noen muligheter for at han kan være med? Som han sier selv, han skal melde seg inn, men tviler på at han rekker å motta medlemskapet før fristen går ut!

Be han melde seg inn via nett og betale til kontonummerert som blir oppgitt. Det blir registrert og han kan få kortet på bussen.

Tyty :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gleder meg vilt til kamp, lenge siden den følelsen har vært her! Håper vi drar med oss poeng, og at man ser en plan over spillet. Kamma borte er ingen walk-over, selv om jeg vet lite om årets lag. Noen som har sett dem i det hele tatt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

I motsetning til hva de later til å tro selv så slår kamma mye langt. I bakrom dersom motstanderen står høyt, på møtende spiss om motstander står lavt. Perioder med ekstremt høyt press for å gjennvinne ballen så nært motstanderens mål som mulig. De er også flinke til å kontre gjennom midten dersom motstander er i ubalanse. De liker å spille ballen ut bredt i banen og scorer mye etter innlegg fra kantene. De er også farlige på corner.

 

To elementer blir viktig, press på ballfører, særlig dersom vi står høyt og å stenge av for innlegg fra kantene. Her har vingene våre viktige defensive oppgaver.

 

Defensivt var de veldig shaky i fjor og det blir mye ballwatching og kjapt tilløp til panikk i sagbruket om de blir utsatt for press.

 

Dette er definitivt en kamp som inneholder muligheter for oss, men så er det dette med åpningskamper og Stabæk da...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Treningskamper. Blir vel ikke skremt av dette ? Statistikken er vel ikke så gal heller. Vi har aldri tapt en åpningskamp i Adecco ;)

Edit:

23 jan 2013 Treningskamp Raufoss 2 - 3 HamKam

03 feb 2013 Treningskamp HamKam 0 - 0 Ullensaker / Kisa

06 feb 2013 Treningskamp HamKam 0 - 4 Elverum

16 feb 2013 Treningskamp Strømmen 2 - 1 HamKam

22 feb 2013 Treningskamp HamKam 1 - 0 Nybergsund

07 mar 2013 Treningskamp Ullensaker / Kisa 2 - 1 HamKam

11 mar 2013 Treningskamp HamKam 2 - 0 Ranheim

15 mar 2013 Treningskamp HamKam 2 - 4 Fredrikstad

 

"Generalprøve" 1-1 mot Follo.

Endret av KOJ
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Erik Tønne skal være klar for HamKam, på lån fra Sheffield United.

 

http://www.sufc.co.uk/news/article/20130403-departures-751052.aspx

 

 

 

Meanwhile, Erik Tonne has returned to Norway, signing on-loan with Hamkam, who play in the second tier of Norwegian football.
The 21-year-old, a regular for the U21s this term, hasn't made a first team appearances during the 2012/13 campaign and a return to his homeland will give him an ideal opportunity to play some competitive football.
Tonne, who made his United debut against Middlesbrough in the Championship, scored twice last season. He netted in the Johnstone's Paint Trophy at Burton Albion and in the League One clash Bury at Bramall Lane in September 2011.
The left sided player will remain at the Briskeby Arena until the end of November.
Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg bestilte fly hjem fra Florida slik at jeg skulle lande tidsnok til å rekke denne kampen, da trodde jeg imidlertid at kampen var imorgen. Jævlig surt å gå glipp av seriestarten!

Nå sitter jeg her i Florida og vil gjerne se kampen, men Canal Digital Go er visst bare tilgjengelig i Norge, jævlig dritt! Hvor kan jeg betale for å se kampen, og faktisk få sett den?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Csports.no viser den, usikker på om det funker i utlandet.

Det funker i utlandet. Bor selv i Amsterdam og følger stabæk herfra med Csports.

Det fungerte fint. Irriterende å måtte betale enda mer når jeg allerede har betalt for et år med C More Total inkl. Canal Digital GO for at vi skal kunne se når vi ikke er hjemme. Tror jeg må ta en telefon til Canal Digital når jeg kommer hjem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: HamKam - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...