Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2013


Mortimer
 Del

Anbefalte innlegg


Dette blir vel den virkelige manndomsprøven for unggutta våre! Hvis vi skal være gode nok for å rykke opp i år/neste år bør vi vise det her! Nyopprykket mot nynedrykket! Dette er kampen hvor Stabæk bør vise egne supportere, media og alle andre som tviler på prosjektet vårt, at det virkelig bor noe i dette laget!

 

Alle mann til Kristiansand!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alternativt skulle det være mulig å flytte ett eller begge lags seriekamper til søndagen i tilhørende serierunde, så kan cuprunden spilles som normalt, men det er vel en litt for enkel løsning.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan ikke tro det hadde gjort stor skade å f.eks. flytte kun vår seriekamp til søndagen før, spille cupkamp på onsdag og la Start spille som planlagt påfølgende lørdag, men du har sikkert rett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan ikke tro det hadde gjort stor skade å f.eks. flytte kun vår seriekamp til søndagen før, spille cupkamp på onsdag og la Start spille som planlagt påfølgende lørdag, men du har sikkert rett.

Ikke sikkert de med flybilletter til Bodø er like enige, men ser jo ikke ut som man opererer med noen andre datoer for cuprunden, og det er i såfall bare en seriekamp som må flyttes, mens det er to, eller i verste fall tre (om vinneren av en av disse to trekkes mot vinneren av Rosenborg-Tromsø) som må flyttes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ok trekning. Har tro på at vi kan slå start på en god dag.går vi videre blir det vel hjemmekamp i neste rund

Det blir trukket hvem som får hjemme/bortekamper i kvartfinalen. Blir ikke overrasket om vi slår ut Start.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampen spilles 19 juni kl 18. I følge NFF blir ikke kampen flyttet bort fra denne datoen, men tidspunktet kan endres. Skal si NFF gjør det jævligst mulig for oss

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampen spilles 19 juni kl 18. I følge NFF blir ikke kampen flyttet bort fra denne datoen, men tidspunktet kan endres. Skal si NFF gjør det jævligst mulig for oss

 

Faen!

Med kamp den 20. hadde jeg kunnet dratt, 19. går ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Kampen spilles 19 juni kl 18. I følge NFF blir ikke kampen flyttet bort fra denne datoen, men tidspunktet kan endres. Skal si NFF gjør det jævligst mulig for oss

 

Faen!

Med kamp den 20. hadde jeg kunnet dratt, 19. går ikke.

 

 

Da får også bortefølget reise uten meg. Og forøvrig: hvem sin idé er det å kontinuerlig sette opp torsdagskamper kl 18? Selv 18:30 hadde gjort en markert forskjell.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampen spilles 19 juni kl 18. I følge NFF blir ikke kampen flyttet bort fra denne datoen, men tidspunktet kan endres. Skal si NFF gjør det jævligst mulig for oss

Så vi skal spille seriekamp i Bodø mandag 17., og cupcamp i Kristiansand onsdag 19.?

Takk for den, NFF...

Men når jeg sjekker terminlisten til NFF, så står Bodø-Stabæk oppsatt søndag 16. klokken 18. Har denne kampen blitt endret? Kjekt for de som har kjøpt flybillett...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Kampen spilles 19 juni kl 18. I følge NFF blir ikke kampen flyttet bort fra denne datoen, men tidspunktet kan endres. Skal si NFF gjør det jævligst mulig for oss

Så vi skal spille seriekamp i Bodø mandag 17., og cupcamp i Kristiansand onsdag 19.?

Takk for den, NFF...

Men når jeg sjekker terminlisten til NFF, så står Bodø-Stabæk oppsatt søndag 16. klokken 18. Har denne kampen blitt endret? Kjekt for de som har kjøpt flybillett...

 

 

Start har bortekamp mot Sarpsborg 08 lørdagen etter. Siden ett av lagene ville fått 48 timers hvile uansett, prioriterer de vel Tippeligalaget...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Kampen spilles 19 juni kl 18. I følge NFF blir ikke kampen flyttet bort fra denne datoen, men tidspunktet kan endres. Skal si NFF gjør det jævligst mulig for oss

Så vi skal spille seriekamp i Bodø mandag 17., og cupcamp i Kristiansand onsdag 19.?

Takk for den, NFF...

Men når jeg sjekker terminlisten til NFF, så står Bodø-Stabæk oppsatt søndag 16. klokken 18. Har denne kampen blitt endret? Kjekt for de som har kjøpt flybillett...

 

 

Det ser ut som om kampen er flyttet tilbake til søndag på speaker.no. Da er vel problemet løst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper det er noen leger i SS som kan skrive legeerklæringer dersom noen av oss kommer opp og har eksaminering denne dagen. Denne kampen skal ingen gå glipp av!

Legeetikken veier nok dessverre tyngst...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Håper det er noen leger i SS som kan skrive legeerklæringer dersom noen av oss kommer opp og har eksaminering denne dagen. Denne kampen skal ingen gå glipp av!

Legeetikken veier nok dessverre tyngst...

 

 

Var en kompis av meg som fikk en dysleksierklæring utskrevet - av mora si - på ungdomsskolen. Glad det står sterkere andre steder :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dersom noen ikke har mulighet til å bli med supporterbussen tidlig på formiddagen, men har lyst til å se kampen, og mye penger, er det mulighet for å reise med hellikopter til Kr sand. og sitte på med buss hjem. Kontakt Stabæk fotball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Norgesmesterskapet 2013
×
×
  • Opprett ny...