Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2013


Mortimer
 Del

Anbefalte innlegg


Fikk mail fra Kjelsås fotball:

 

Hei Bjørn

Vi oppfordrer Stabæk-supportere til å benytte inngang til Grefsen stadion
fra Engebråtveien

Vi selger billetter (100,- voksen, 50,- barn) på utsiden av inngangen.

Vårt anlegg er ikke dimensjonert for alt for mange tilskuere, men vi
reserverer 250 seter (ca halve tribunen) for dere på sittetribunen vår, så
må eventuelt de resterende supporterne deres finn plass rundt banen på eget
avgrenset område.


Velkommen skal dere være.

Endret av BjørnC
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er annen runde i cupen og tar mest sansynlig IKKE kort. Ta med kontanter.

 

Forøvrig så gjelder det så og si alle kamper som ikke er tippeligaen. Andre tider nå dere :)

Endret av BjørnC
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå sitter ikke jeg på de nyeste oppdaterte reglene, men mener å huske at det ikke skal dømmes "hens" så lenge armen ikke søker ballen og befinner seg i en naturlig posisjon. Når Timmi er i bevegelse og strekker kroppen etter en hode ball, er det jo naturlig at armene går litt ut i fra kroppen... Ergo ingen straffe. Men kan være jeg tar feil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men STB skulle jo ledet med 2-3 mål med de sjansene. Ser ut som flere av STB gutta ikke "gidder" å ta i, og når de stadig vekk sender av gårde pasninger i hytt og vær så må det tas skikkelig tak i pausen. Bytt ut Haugsdal og Sortevik. Mer innsats, mer fart på ball og skjerping mht passningsspill. Det som er farlig med den innstillingen flere viser er at det gir negativ selvtillit til laget.

 

Og ærlig talt, Kjellsås stiller med en spiss som har kropp som Keiko.... litt fart på ballen så vil han bare stå å se på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor skjer det ingen bytter? Hadde det ikke vært greit med Brustad/Kassi, friske bein.... burde ikke flere få prøvd seg i cupkamper?

 

Edit: Bytte kom etter 80..... jada, litt sent, men bedre sent enn?

Endret av VicViper
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva sa PB i pausen? Eller hva puttet han i drikkeflaskene?

Sa ett eller annet om at det var alt for dårlig, men han hadde Luc og Fredrik i oppvarming så han håpa på bedre innsats i andre. Hva han puttet i drikkeflaskene kunne jeg også likt å vist..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det Karim Aoudia du kaller Keiko?

 

Du er klar over at han er tidligere Stabækspiller ikke sant? Og et av de største talentene vi har hatt, som var her på litt feil tidspunkt. (da Gunnarsson/Nannskog magien startet)

 

Han bøtter inn i 2 divisjon nå i alle fall, så jeg ser ikke det på som noen bombe at han scorer mot oss også.

Endret av Mihawk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skuffende at vi klarer å gjøre kampen unødvendig spennende i slutten. Uansett deilig at vi er videre, og deilig at gutta får en seier. Satser på årets første trepoenger til helgen!

 

Ellers er jeg mektig imponert over Stengel og Trondsen på midten!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampen mot Kjelsås er den første jeg har fått sett i år, og dersom spillet i første omgang er representativt for spillet vårt så langt i sesongen forklarer det mye. Makan til pasningsspill har jeg ikke sett på lenge. Enkle, enkle feilpasninger. Lange crossere som bommer på nærmeste medspiller med 20-25 meter. Det var de enkle tingene. Å løfte ballen på innlegg kan være vanskelig i stressede situasjoner, skjønner det. Det forsvarer dog ikke den høye prosentandelen med ubrukelige innlegg.

 

Kanskje var det den lave kameravinkelen som gjorde at det så rart ut? Kan noen komme meg noe positivt til meg? Bortsett fra sliteseier?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det offensive er jo tross alt litt positivt da. 4 mål og masse målsjanser. Selvfølgelig er ikke motstanden allverden, men allikevel. Det defensive må det jobbes mye med. Slipper inn 3 mål mot et tannløst Kjelsåslag. Straffen er grei nok, men de 2 andre målene er jo helt elendig forsvarsspill.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det Karim Aoudia du kaller Keiko?

 

Du er klar over at han er tidligere Stabækspiller ikke sant? Og et av de største talentene vi har hatt, som var her på litt feil tidspunkt. (da Gunnarsson/Nannskog magien startet)

 

Han bøtter inn i 2 divisjon nå i alle fall, så jeg ser ikke det på som noen bombe at han scorer mot oss også.

 

Klar over det, men han er allikevel ca 10 kg for tung!

"Et av de største talentene" er vel å ta i, og en undervurdering av ganske mange andre som er/har vært innom laget de siste årene. Men det er vel derfor han spiller i 2.div for Kjellsås!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Et av de største talentene" er vel å ta i, og en undervurdering av ganske mange andre som er/har vært innom laget de siste årene. Men det er vel derfor han spiller i 2.div for Kjellsås!

Tja, vet ikke jeg...

 

Fra wikipedia:Aoudia startet sin karriere i Oslo Øst samtidig som han spilte på det norske G-19 landslaget. Under EM sluttspillet for G19 sommeren 2005 kom han på den prestisjefulle topp 10 lista til UEFA. Dette er en liste med spillerene med størst potensial for fremtiden. Dette førte til at Blackburn tilbød han prøvespill.[1]

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aoudia var vel et talent omtrent på samme måte som Markegård. De hadde nok mye talent, men manglet det viktigste for å kunne leve av fotballen: mentalt talent. Dvs at de ligner nok mer på deg og meg enn Solskjær og trives sikkert med å ha valgt et annet liv enn å ofre alt for toppidretten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aoudia var vel et talent omtrent på samme måte som Markegård. De hadde nok mye talent, men manglet det viktigste for å kunne leve av fotballen: mentalt talent. Dvs at de ligner nok mer på deg og meg enn Solskjær og trives sikkert med å ha valgt et annet liv enn å ofre alt for toppidretten.

 

Nettopp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Norgesmesterskapet 2013
×
×
  • Opprett ny...