Gå til innhold

Turtråd Kongsvinger - Stabæk


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


Ingen grunn til å ta denne diskusjonen igjen, men poenget mitt over her var at folk er generelt treige til å melde seg på tur og det skaper en del problemer for oss som arrangerer turene. Vi må enten gamble litt med medlemmenes penger når det gjelder anntall busser eller sette tidlig stopp og potensielt hindre folk i å bli med på tur. Begge deler er jævlig dårlig business

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg syns bare det er rart at de som følger kvinnene fremover gutta i utgangspunktet var supportere av herrelaget, det eneste laget Stb hadde...

 

Jeg lurer litt på hvorfor jeg gidder, men jeg synes disse insinuasjonene er så jævlig triste, så jeg gjør et siste forsøk:

 

1. Mener du at damelaget til Stabæk ikke er et ordentlig lag å heie på?

 

2. Synes du det er veldig rart at noen, når de velge, heller blir og ser Stabæklaget som spiller på Nadderud?

 

3. Tror du ikke chixa trenger støtte fra tribunen når de spiller kamp?

 

4. Hvis du skal nevne dette med hvor lenge man har heiet på noen, mange av damelagsspillerne har vært på A-laget til Stabæk i flere år allerede, i motsetning til hele herrelaget. Men er det noe argument for å heie mindre på gutta? Selvfølgelig ikke!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Føler for å si noe nå siden jeg er blant de hundre man søker svar fra.

 

Jeg skjønner godt frustrasjonen til turarrangørene, og jeg skulle ønske jeg kunne dra på hver eneste bortekamp som settes opp. Spesielt nå etter den fantastiske opplevelsen på turen til og fra Hamar. Det var virkelig moro!

 

Damelaget har aldri interessert meg, og tidligere sportslige resultater til gutta er heller aldri avgjørende for om jeg melder meg på eller ei. Min eneste vurdering baserer seg på tid med familien i helgene.

 

Jeg skal bli med på mange borteturer i år (Elverum og Fredrikstad er booket i kalender hjemme) både fordi jeg brenner for klubben, fordi jeg vil bli bedre kjent med dere og fordi gutta trenger all støtte fra tribunen. Samtidig er det viktig at man ikke får dårlig samvittighet av å prioritere annerledes av og til.

 

Når det er sagt spytter jeg gjerne inn hundre kroner her dersom det er med på muliggjøre en tur jeg selv ikke deltar på. Det et kjipt dersom de som kan og vil ikke får dratt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1. Mener du at damelaget til Stabæk ikke er et ordentlig lag å heie på?

 

Jo, absolutt men ikke istedenfor herrelaget som var laget de som en gang ble Stabæk supportere heiet på

 

2. Synes du det er veldig rart at noen, når de velge, heller blir og ser Stabæklaget som spiller på Nadderud?

 

Når dere må velge (pga NTF/NFF) så syns jeg det er rart at dere prioriterer på den måten

 

3. Tror du ikke chixa trenger støtte fra tribunen når de spiller kamp?

 

Jo selvfølgelig, men man bytter ikke lag, er selvfølgelig dumt at dere må velge

 

4. Hvis du skal nevne dette med hvor lenge man har heiet på noen, mange av damelagsspillerne har vært på A-laget til Stabæk i flere år allerede, i motsetning til hele herrelaget. Men er det noe argument for å heie mindre på gutta? Selvfølgelig ikke!

 

Man heier ikke på spillere, spillere kommer og går, man støtter laget!

Kjenner jeg er så ferdig med denne diskusjonen at jeg ikke engang orker å lese hele innlegget. No offence.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


La meg ta et eksempel som ikke involverer hunnkjønn: Dersom du i 2008 hadde valgt å dra til Stavanger og støtte juniorlaget i NM-finalen, fremfor å dra til Tromsø og støtte seriemesterne i en fullstendig uvesentlig kamp, hadde jeg tenkt: "Oi, blodfan, altså." Jeg hadde også sett logikken i at én mindre i Tromsø neppe ville vært særlig merkbart, mens en Stabækfan ekstra i Stavanger kunne gjort en langt større forskjell. Og jeg hadde på ingen måte klaget over valget ditt, selv om man kunne brukt ditt snodige argument med at du har vel vært fan av A-laget lenger enn du har vært fan av juniorlaget...

Gidder ikke blande meg i diskusjonen for n'te gang, men dette er et rart eksempel. De fleste i Tromsø hadde bestilt billetter tidlig siden dette lå an til å bli en virkelig avgjørende kamp, de fleste så nok for seg at gullet kunne bli sikret i Tromsø denne dagen da de bestilte billettene. Jeg synes det var veldig merkelig at ikke flere var i Tromsø i 2008.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kvinnene har medgang. Herrene har motgang.

 

 

Unntatt her på forumet, hvor chixa er i evig motgang. Takk til alle her inne som får meg til å føle meg som enda mer av en motgangssupporter akkurat nå.

 

 

Og det bare fordi jeg prøver å heie på BEGGE Stabæklagene.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skulle gjerne dratt til Kongsvinger å støttet herrelaget på lørdag, men når damelaget spiller samtidig så må jeg være på Nadderud. Jeg er alltid på hjemmekamp på Nadderud, og drar på de fleste bortekamper med herrelaget, skjelden lange bortekamper med Chixa. Jeg bruker 4-5 timer på Nadderud når gutta spiller hjemme, 6-7 timer når Chixa spiller.

 

Utrolig at det skal bli SÅ mye ralling av en liten bemerkning. Veldig fint om vi kan prøve å dra i samme retning alle sammen. Nemmelig støtte Drakta. Alltid Uansett.

Du gjør en god jobb nøtte!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi ønsker selvsagt at så mange stabækfans som mulig tar veien til Kongsvinger og oppfordrer de som ikke er påmeldt bussen til carpooling og offentlig transport.

 

Timesekspressen har avgang fra Oslo Bussterminal kl 12.50 med ankomst kongsvinger kl 14.40. Retur fra Kongsvinger kl 18.25

 

NSB har avgang fra Oslo S kl 13.46 med ankomst kl 15.01 og retur kl 18.34

 

Alle mann til kongsvinger!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pokker. Jeg må nok stå over denne turen. Bruker klippekortet på Elverum away i stedet.

 

Ok, jeg klarer ikke sitte og se på lenger. Er med på tur til Kongsvinger også! :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd Kongsvinger - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...