Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2013


gwestlund
 Del

Anbefalte innlegg


Hvor kan vi få billetter nå?

Det kommer ikke 25000 så det er alltid plass til flere. Tror ikke det er så veldig nøye om du ikke ikke har bestillt billett. Det er bestillt billetter av SFK ansvarlig. Men ikke lagt ut noe mer info om det. Kontakt Anna.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt mer praktisk info.

 

Vi er plassert på felt 117. Det er nummererte sitteplasser, men vi står selvsagt!

 

Cupfinalefesten;

Etter kampen drar vi til Prammen for noen øl, utover kvelden flytter vi oss til et samlet arrangement på Baroque på Solli Plass i Oslo.

Det vil ikke være covercharge på Baroque mellom kl. 22-23, kommer man senere enn dette er det det.. Det er også en viss kleskode. Ikke kjole og hvitt, men heller ikke drakt, slitte olabukser og joggesko. Det er også i utgangspunktet 25 års aldersgrense, men om man er under det (men over 20) send meg en beskjed så skal jeg snakke med den som har kontakten mot stedet. Det vil være en form for gjesteliste så man slipper kø. Om dere vet dere kommer, send meg en mail på anna@stabaek.no så skal jeg sende dere inviten på eventen på face så vil dere bli satt på denne listen.

 

Forøvrig stenger Prammen kl. 24 den dagen grunnet en teknisk undersøkelse som gjør at de må stenge strømmen den natten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har snakket lenge med NFF, og de videre med billettservice om dette. Det virker som om vi først skulle plasseres et annet sted, men etter jeg snakket med NFF om at vi ville ha et kvadratisk felt (slik at vi ikke må sitte på en linje) fikk vi disse plassene. Både NFF og billettservice vet at vi et stående syngende supportere, håper inderlig at de har tatt høyde for dette med tanke på resten av feltet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt mer praktisk info.

 

Vi er plassert på felt 117. Det er nummererte sitteplasser, men vi står selvsagt!

 

 

117? Jeg fikk beskjed om at billettene som var mottatt var på 104. Det er der jeg har fått mine billetter, og vet også at folk fra Stabæk har fått plass på 105. 117 er jo så langt som mulig fra disse plassene (forskjellige langsider). Hvordan får man dette til å funke? Tidligere har det ikke vært noe problem fordi det ikke har vært nummererte plasser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du er overrasket? I første omgang virket det som om vi skulle plasseres på 104,men da jeg snakket med NFF ville de heller plassere oss på 117. Helt hvorfor fikk jeg ikke godt forklart. Men vi har nok billetter til å samle de stående syngende på 117, så om noen har billetter til andre felt, men vil stå og synge på kamp kan de jo heller hente hos meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du er overrasket? I første omgang virket det som om vi skulle plasseres på 104,men da jeg snakket med NFF ville de heller plassere oss på 117. Helt hvorfor fikk jeg ikke godt forklart. Men vi har nok billetter til å samle de stående syngende på 117, så om noen har billetter til andre felt, men vil stå og synge på kamp kan de jo heller hente hos meg.

Ja, jeg er overrasket- Mulig jeg har misforstått, og at det handler om to forskjellige bestillinger. Snakket med HP, og fikk vite at det var mottatt billetter på felt 104.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spørsmålet om noen var overrasket var til Bjørnar. Jeg har samarbeidet med Ufq i denne sammenhengen og billettene som HP snakket om var de vi trodde vi skulle få. Men det var ikke lagt opp til at vi skulle få et kvadratisk felt sammen, men heller lange rader. Derfor snakket vi med NFF og fikk byttet dette.

 

Nå forøvrig er det litt mer surr her, vi er jo plassert foran Vipen. Selv om jeg sa klart til NFF at vi skulle ha et felt hvor vi kunne stå å synge viser det seg nå at det feltet vi har fått er det utelukket (fantastisk av NFF!!)

 

Så, nå blir vi på 110 i stedet. Billetter fås fremdeles av meg.

 

Beklager at det har blitt så mye rot, men her vil jeg rekke en del av skylden til nff, da de først ga oss billetter på lange rader og så på et felt vi ikke kunne stå selv om vi spesifikt ba om dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spørsmålet om noen var overrasket var til Bjørnar. Jeg har samarbeidet med Ufq i denne sammenhengen og billettene som HP snakket om var de vi trodde vi skulle få. Men det var ikke lagt opp til at vi skulle få et kvadratisk felt sammen, men heller lange rader. Derfor snakket vi med NFF og fikk byttet dette.

 

Nå forøvrig er det litt mer surr her, vi er jo plassert foran Vipen. Selv om jeg sa klart til NFF at vi skulle ha et felt hvor vi kunne stå å synge viser det seg nå at det feltet vi har fått er det utelukket (fantastisk av NFF!!)

 

Så, nå blir vi på 110 i stedet. Billetter fås fremdeles av meg.

 

Beklager at det har blitt så mye rot, men her vil jeg rekke en del av skylden til nff, da de først ga oss billetter på lange rader og så på et felt vi ikke kunne stå selv om vi spesifikt ba om dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Du er overrasket? I første omgang virket det som om vi skulle plasseres på 104,men da jeg snakket med NFF ville de heller plassere oss på 117. Helt hvorfor fikk jeg ikke godt forklart. Men vi har nok billetter til å samle de stående syngende på 117, så om noen har billetter til andre felt, men vil stå og synge på kamp kan de jo heller hente hos meg.

Ja, jeg er overrasket- Mulig jeg har misforstått, og at det handler om to forskjellige bestillinger. Snakket med HP, og fikk vite at det var mottatt billetter på felt 104.

 

Dette er forsåvidt riktig. Vi var to stykker som bestilte først 50, deretter 150 til.

De 50 første var på 104, mens de 150 siste (som ble bestilt etter presiseringen om at vi ikke kunne stå på lang lang rekke) viste seg å være på 117. Disse billettene kom på mandag.

 

Man kan lure på hvorfor NFF gjorde det på denne måten. Felt 117 er rett foran VIP- og kongetribunen, så det er mulig de ønsket at vi skal være synlige under premieutdelingen. På en annen side var vi på samme siden som kameraene som dekker kampen er på, så vi ville neppe ha vært i bildet under selve kampen.

 

Felt 110 er kortside, og omtrent der vi pleier å stå på Ullevaal. Det høres langt bedre ut!

 

Billetter blir delt ut på bussen, og foran stadion før kampen. Vi har fått en stand der vi deler ut billetter. På denne standen vil også de siste gjenværende cupfinaleskjerfene selges fra 14.30 fram mot kampstart. Det er et svært begrenset antall igjen. Pris er 150,- Overskuddet går selvfølgelig uavkortet til tifo og SFK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spørsmålet om noen var overrasket var til Bjørnar. Jeg har samarbeidet med Ufq i denne sammenhengen og billettene som HP snakket om var de vi trodde vi skulle få. Men det var ikke lagt opp til at vi skulle få et kvadratisk felt sammen, men heller lange rader. Derfor snakket vi med NFF og fikk byttet dette.

Nå forøvrig er det litt mer surr her, vi er jo plassert foran Vipen. Selv om jeg sa klart til NFF at vi skulle ha et felt hvor vi kunne stå å synge viser det seg nå at det feltet vi har fått er det utelukket (fantastisk av NFF!!)

Så, nå blir vi på 110 i stedet. Billetter fås fremdeles av meg.

Beklager at det har blitt så mye rot, men her vil jeg rekke en del av skylden til nff, da de først ga oss billetter på lange rader og så på et felt vi ikke kunne stå selv om vi spesifikt ba om dette.

René Pedersen hos nff (markedssjef) kunne også opplyse om at hadde vi beholdt de billettene på felt 117, kunne vi verken ha stått, brukt flagg eller noen annen form for tifo før/under matchen. Argumentet for å sette oss der gikk ut på bla. at det skulle se bra ut når pokalen ble delt ut.

Felt 110 er rett bak målet i VG svingen, så der har vi en helt annen frihet til å gjøre det vi vill med tanke på flagg,, tifo osv.

Derfor håper jeg at ALLE som har et ønske om å stå under kamp, henter/bytter ut sine billetter med de vi har til felt 110 så vi får stått samlet under kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han Pedersen er ur ass. Det var han som ringte NSA dagen før Albaniakampen og ville holde oss ansvarlige for alt som måtte komme av protestaksjoner på dette feltet, selv om vi hadde advart mot dette i ukevis.

 

Bombe at han er sjef. Det er bare sjefer og direktører der. Forøvrig var en av de første landskampene der NSA fikk billetter lagt opp slik at NSA fikk de to nederste radene på en langside, slik at folk kunne "sitte og heie" hele veien. At de nå tenkte at supporterne skulle sitte og ikke bruke flagg eller tifo hele kampen bare fordi det "skulle se bra ut når det deles ut medaljer" er ingen bombe. Da kan jo kanskje til og med Hallén komme med på bildet selv.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han Pedersen er ur ass. Det var han som ringte NSA dagen før Albaniakampen og ville holde oss ansvarlige for alt som måtte komme av protestaksjoner på dette feltet, selv om vi hadde advart mot dette i ukevis.

 

Bombe at han er sjef. Det er bare sjefer og direktører der. Forøvrig var en av de første landskampene der NSA fikk billetter lagt opp slik at NSA fikk de to nederste radene på en langside, slik at folk kunne "sitte og heie" hele veien. At de nå tenkte at supporterne skulle sitte og ikke bruke flagg eller tifo hele kampen bare fordi det "skulle se bra ut når det deles ut medaljer" er ingen bombe. Da kan jo kanskje til og med Hallén komme med på bildet selv.

Jepp! Han ville visst bruke oss som kulisser til medaljeutdelingen.. Så tydeligvis derfor han ville flytte til det feltet etter jeg snakket med han. Selv om jeg sa at vi skulle stå, synge og ha med flagg og alt det der.. Lettere irritert for å si det mildt

Endret av Alberta
trykkleif
Lenke til innlegg
Del på andre sider


OK. Antar da at 110 blir stående syngede supportere, og at 104/105 blir sittende syngende supportere.

Jeg bestilte også billetter, og har fått på felt 115, så da ser det ut som om vi er spredt rundt hele den ene banehalvdelen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

OK. Antar da at 110 blir stående syngede supportere, og at 104/105 blir sittende syngende supportere.

 

Jeg bestilte også billetter, og har fått på felt 115, så da ser det ut som om vi er spredt rundt hele den ene banehalvdelen.
Da synes jeg dere som har billetter andre steder på stadion bare skal komme å bytte så alle vi fra STB står samlet. Billettene kan man enten få på supporterbussen eller på standen utenfor Ullevaal.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Norgesmesterskapet 2013
×
×
  • Opprett ny...