Gå til innhold

Kamptråd: Hødd - Stabæk søndag 28. april kl 18:00


alltidblaa
 Del

Anbefalte innlegg


Det slo meg akkurat; hva tjener egentlig Lasse Bo i Asker? Han hevet jo millionlønn i sin tid i Stabæk, men det gjør han garantert ikke i Asker.

 

Ikke vær så sikker på det. Gaute hadde godt over millionen alle sine år i asker, lars har nok noe i nærheten av det. Det er jo eneste grunnen til at sånne "profilerte" gidder å komme ut til Asker for å spille matcher på føyka=)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Det slo meg akkurat; hva tjener egentlig Lasse Bo i Asker? Han hevet jo millionlønn i sin tid i Stabæk, men det gjør han garantert ikke i Asker.

 

Ikke vær så sikker på det. Gaute hadde godt over millionen alle sine år i asker, lars har nok noe i nærheten av det. Det er jo eneste grunnen til at sånne "profilerte" gidder å komme ut til Asker for å spille matcher på føyka=)

 

Jøss! Jeg hadde ingen anelse om at lønnsnivået lå så høyt. Asker må på sitt nivå være ganske alene om å betale slike summer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det slo meg akkurat; hva tjener egentlig Lasse Bo i Asker? Han hevet jo millionlønn i sin tid i Stabæk, men det gjør han garantert ikke i Asker.

 

Vi skal kanskje vente litt lenger enn tre kamper med en av opprykksfavorittene i sin avdeling før vi vurderer ham som treneremne?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Det slo meg akkurat; hva tjener egentlig Lasse Bo i Asker? Han hevet jo millionlønn i sin tid i Stabæk, men det gjør han garantert ikke i Asker.

 

Vi skal kanskje vente litt lenger enn tre kamper med en av opprykksfavorittene i sin avdeling før vi vurderer ham som treneremne?

 

Jeg tenkte ikke på Lasse Bo som trener. Det bare slo meg at han forlot Stabæk på bakgrunn av at han blandt annet hevet en høy lønn. Legger man to og to sammen så er det ikke helt utenkelig at Stabæk snart må ut og lete etter nye folk til sporten. Lasse Bo er neppe aktuell, - han har en plan med Asker som han neppe vil legge til side nå.

 

...og hadde det vært opp til meg ville jeg tenkt helt annerledes enn man antagelig kommer til å gjøre.

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Belsvik har forøvrig også en anstendig lønn som vil framkomme snart i regnskapet.

Jøss, lønner vi treneren vår skikkelig?

 

Det er sikkert derfor det nærmest stod kø av gode trenere utenfor brakkene på Nadderud før fjorårssesongen, og nærmest tryglet om å få trene Stabæk...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Det slo meg akkurat; hva tjener egentlig Lasse Bo i Asker? Han hevet jo millionlønn i sin tid i Stabæk, men det gjør han garantert ikke i Asker.

 

Ikke vær så sikker på det. Gaute hadde godt over millionen alle sine år i asker, lars har nok noe i nærheten av det. Det er jo eneste grunnen til at sånne "profilerte" gidder å komme ut til Asker for å spille matcher på føyka=)

 

Jøss! Jeg hadde ingen anelse om at lønnsnivået lå så høyt. Asker må på sitt nivå være ganske alene om å betale slike summer?

 

Ja. Det var mye bråk mtp Gaute hvertfall, da man brukte så latterlig mye penger på treneren i forhold til spillerene. Så antar at det ikke har forandret seg i forhold til Bohinen, men det må jo fremtidige regnskap vise. Asker er jo landets (?) største idrettsforening og har rimelig bra med penger da, og med guttakrutt som er i alle lederstillinger og hjelper hverandre, så blir vel høye lønninger resultatet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Envidere, har vi egentlig noe i Tippeligaen å gjøre så lenge økonomien er så dårlig som den er?

 

Dette er muligens et retorisk spørsmål, men jeg svarer likevel: åpenbart ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Hødd - Stabæk søndag 28. april kl 18:00
×
×
  • Opprett ny...