Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Bryne lørdag 4. mai kl 15:30


Anbefalte innlegg


Andre enn meg som så primadonna holdningen til stengel da han fikk tilsnakk av belsvik? Så ut som om han viftet vekk belsvik, med en meget sur grimase. Faen tål litt tilsnakk når det er fortjent.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Positivt; I fjor ga gutta faen etter 15 min i hver omgang og visste de ville tape. I år kjemper de på uansett, men mangler det siste lille for å ta hjem seieren, men den kommer!

 

Men gud bedre meg for noen marginer vi har med oss. Og ja, jeg mener Stabæk har marginene på sin side selv om vi produserer bra med sjanser. Boli trenger 27 sjanser for å putte, Mats er bedre med 5-6 før han putter. Men stang-stang-ut og hælspark i krysset? Flaks dette ikke ble tap. I forsvaret gjør som vanlig Ville en helt sinnsyk jobb, han er jo den eneste som jobber knallhard på hver eneste forbanna ball! Veldig happy med Timmi i dag, innleggsfoten har blitt bedre så det er konge.

 

Hvis noen kan overtale Ingo til å få en betalt måltrener for Boli til å trene på å treffe innenfor stengene så kanskje vi går en kongespiss etterhvert. Sterk i kroppen, jobber bra, men eier jo ikke avslutningsevne.

Håper det gode spillet kommer i lenger perioder når mattene blir gode som Belsvik sier, hvis ikke blir dette en nitrist sesong. 4 uavgjort og 1 tap er godkjent isolert sett, men med det poengsnittet så blir det fort miserabelt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vi selge Stengel til sommeren? Virker som han har hodet i en annen klubb allerede.

 

Ellers: Førsteomgang bra. Veldig bra. Eneste grunnen til at vi ikke leder med mer er at...vel, vi har to spisser som trenger masse sjanser før de putter. Heldigvis klarer vi nesten å skape nok i dag - litt til så er vi der.

Andreomgang - jeg vet ikke hva Petter sa til gutta i garderoben, men de første 15-20 av andre så jeg elleve blåkledde karer som ga faen og trodde de kunne ri inn 1-0. De siste 15-20 så det plutselig litt bedre ut, og vi får en fortjent utligning.

 

Benk Stengel i neste kamp, ha Haidar og Trondsen sentralt, med Kassi på venstrekant. Førstnevnte og sistnevnte fungerte bra i dag, og Haidar og Trondsen sammen kan bli en utrolig bra ballryddingssentral.

 

Og så må Petter tenke over at vi var fordømt heldige i dag og må prestere i 90 minutter dersom det skal bli mange poeng i år.

 

Også positivt: Timmi!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Timmi, luc, brustad og ville var bra. Granli hadde også mye bra. Stengel var veik i dag. 1.omg godkjent, 2.omg var begredelig. Kult å se belsvik sitte på rævva gjennom den dårligste perioden i 2. Som var nærme årsverste! Engasjement for faen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Brustad kjempet som en løve både frem og tilbake på banen. Jeg synes han har vokst betraktelig defensivt denne sesongen og i dag var han blandt banens beste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Brustad kjempet som en løve både frem og tilbake på banen. Jeg synes han har vokst betraktelig defensivt denne sesongen og i dag var han blandt banens beste.

 

Enig, Brustad fortjener mye ros for dagens innsats. Jobber som en helt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Boli imponerte meg på alle plan i dag, bortsett fra i avslutningsøyeblikkene. Det er utrolig at han kan bomme etter slikt forarbeid, gang på gang. Håper det fokuseres på dette på trening fremover.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan jo trøste oss med at vi ikke holder med Bartistan BK...

 

Edit: Et viktig poeng jeg nettopp tenkte på. Skapte Bryne noe som helst unntatt når vi gjorde tabber i forsvaret? Vi kan ev. sette den kollektive kollapsen rundt målene på tabbekvoten.

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Positivt; I fjor ga gutta faen etter 15 min i hver omgang og visste de ville tape. I år kjemper de på uansett, men mangler det siste lille for å ta hjem seieren, men den kommer!

 

Men gud bedre meg for noen marginer vi har med oss. Og ja, jeg mener Stabæk har marginene på sin side selv om vi produserer bra med sjanser. Boli trenger 27 sjanser for å putte, Mats er bedre med 5-6 før han putter. Men stang-stang-ut og hælspark i krysset? Flaks dette ikke ble tap. I forsvaret gjør som vanlig Ville en helt sinnsyk jobb, han er jo den eneste som jobber knallhard på hver eneste forbanna ball! Veldig happy med Timmi i dag, innleggsfoten har blitt bedre så det er konge.

 

Hvis noen kan overtale Ingo til å få en betalt måltrener for Boli til å trene på å treffe innenfor stengene så kanskje vi går en kongespiss etterhvert. Sterk i kroppen, jobber bra, men eier jo ikke avslutningsevne.

Håper det gode spillet kommer i lenger perioder når mattene blir gode som Belsvik sier, hvis ikke blir dette en nitrist sesong. 4 uavgjort og 1 tap er godkjent isolert sett, men med det poengsnittet så blir det fort miserabelt

Boli er rå på trening og han trenger ikke en betalt måltrener.

Men han trenger hjelp til å senke skuldrene og få hode på rett plass!

 

Så fort Boli putter ett par mål på borte eller hjemmebane løsner det!

 

Kjipt at ikke homstøls er i klubben lenger, for de kunne hjulpet flere av gutta mentalt, og det er der det ligger.

 

Ellers synes jeg MA bør sitte på benken uansett om han er skadet eller ei!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Finnes det en konto hvor jeg kan donere penger øremerket til mental coaching for laget? De rundspiller de andre lagene på dette nivået i ferdigheter, men utrolig kjedelig at troen på dette er totalt fraværende hos både spillere og trener. Ingo inn som karismatisk motivator noen dager?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Boli imponerte meg på alle plan i dag, bortsett fra i avslutningsøyeblikkene. Det er utrolig at han kan bomme etter slikt forarbeid, gang på gang. Håper det fokuseres på dette på trening fremover.

 

Burde ringe Nannskog å spørre om gidder å lære Boli, hvordan man score alene med keeper...?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes faktisk Boli har hatt fremgang når det gjelder avslutningsteknikk i forhold til i fjor. Han gjør mye riktig nå, i motsetning til sist sesong, bortsett fra at han er for stresset. Kanskje Boli og Kassi rett og slett skulle byttet plass? Kassi virker langt roligere og mer kontrollert foran mål enn Boli. Energien og gjennombruddskraften til Boli hadde dessuten kommet godt med på midtbanen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes faktisk Boli har hatt fremgang når det gjelder avslutningsteknikk i forhold til i fjor. Han gjør mye riktig nå, i motsetning til sist sesong, bortsett fra at han er for stresset. Kanskje Boli og Kassi rett og slett skulle byttet plass? Kassi virker langt roligere og mer kontrollert foran mål enn Boli. Energien og gjennombruddskraften til Boli hadde dessuten kommet godt med på midtbanen.

 

Da jeg snakket med William Knowles (tidl. Stabæktalent) forrige sommer før Kassi begynte var han klar på at det var Kassi som var avslutteren av de to, så om ikke han snakket feil er jeg enig i et plassbytte.

 

Evt. så har Kassi funket veldig bra i rollen sin nå, så hvorfor ikke kjøre en 4-5-1 med Kassi og Boli som indreløpere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Bryne lørdag 4. mai kl 15:30
×
×
  • Opprett ny...