Gå til innhold

Turtråd: Follo - Stabæk


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


468272_10151407079811801_725753386_o.jpg

 

Velkommen til en kort og morsom bortetur! Husker du i 2005 da vi var 1000 som reiste? Vi er færre i dag, men stemningsmessig er Stabækfansen blant de aller beste i Norge i forhold til antall. Ifølge hjemmefansen på Skagerrak Arena ga vi i fjor mer lyd enn Enga, Brann, LSK, Rosenborg og alle de andre. Da var vi 2 busser. Vi kan når vi vil, og bandanas og flosshatter på motsatt tribune blåses avgårde når vi er på vårt beste.

 

Vi setter opp busser fra Bekkestua torsdag 9.5. kl 16:45. På torsdag er det hallelujadag, og du har antakelig en velfortjent pause fra jobb og skole for å følge STB. Og litt halleluja skal det være hvis du bestiller i helgen også:

 

100,- Påmelding innen søndag 5.5 kl 23:59

150,- Påmelding etter søndag 5.5 kl 23:59

 

Absolutt siste påmeldingsfrist er tirsdag kl 20:00.

 

http://www.stabaek.no/nyheter/follo-away-1305

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har styret i $$ glemt at Stabæk også har et damelag? Det burde jo være nevnt ett eller annet sted at damekampen starter på Nadderud kl 14 og dermed er ferdig ca kl 15.45. Da har vi (Ehhh, dere :unsure: ) 1 time til å tusle bort til Onkel Blaa for et par øl før bussen går. Perfekt timing egentlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hehe! Selvfølgelig har ikke styret glemt at vi har et damelag! Jeg så ikke at Posse hadde skrevet dette før jeg kom hjem sent i går kveld, og trøtthet blandet med promille gjorde det svært vanskelig å få til mer enn å melde meg på, og skrive ett ord før jeg sloknet ;)

 

Men som Marius tar opp, oppfordrer jeg alle å ta turen innom Nadderud for å ta med tre poeng på vei til Follo. La oss ta 6 poeng på Himmelspretten dere ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trodde først jeg skulle kjøre rekke en tidlig middag og kjøre selv, men ettersom det er kamp også klokka 14 fremstår pils på Blaa og buss til Follo som et langt bedre alternativ.

 

Påmeldt.

 

Gleder meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Follo - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...