Gå til innhold

Konger av Adecco- Ny låt!


Egil
 Del

Anbefalte innlegg

12 125

Denne fikk jeg på hjernen etter bussturen hjem fra Follo i går. Digger refrenget.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig bra at noen elsker klubben så høyt at de kan lage en slik låt, men låta er rett og slett AIDS. De som måtte mene noe annet får heller følge barna sine på Idol audition - evt. stille opp selv:-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig bra at noen elsker klubben så høyt at de kan lage en slik låt, men låta er rett og slett AIDS. De som måtte mene noe annet får heller følge barna sine på Idol audition - evt. stille opp selv:-)

 

Det var kanskje den mest konstruktive kritikken jeg noen gang har hørt. Fantastisk bruk av tid og engasjement!

 

Når det kommer til låta, ja dette var noe skikkelig møkk du! Tull og vrøvl! Svada og piss!

 

PS: Denne posten kan inneholde spor av sarkasme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig med Posse. Tror dessuten at det er et stille publikum der ute som liker sangen (ref. likes på Egil sin post). Om ikke annet så er refrenget farlig fengende, jeg har hvertfall hatt det på hjernen siden Follo-matchen. Vi, å vi er Konger av Adecco!

Endret av marbor
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uansett hva man måtte finne på å lage av musikk vil det aldri være etter alles smak. Det er sikkert ikke dumt å gå for en enkel og snill låt av typen som kunne vært spilt på P4 eller i Eurovision Song Contest hvis man skal få flest mulig til å få den på hjernen, selv om dette er en sjanger som også er lett å hate. Uansett om man måtte synes at låten er forfærdelig, er det meningsløst å klage når to personer har gjort noe kreativt for Stabæk og som mange vil like. Dette blir litt som når folk klager når enkelte spillere forsøker å bidra med innhold på stabak.no. Om det ikke treffer akkurat deg så er det ingen som trenger å høre på sytingen din over noe som bare er positivt ment og jovialt.

 

Vi har jo StabækLars med band som spiller opp til mer rockefot for dem som foretrekker det. Jeg har aldri hørt noen klage på den musikken, selv om heller ikke den sjangeren er innertier for alle. Det har nok å gjøre med at StabækLars er en så etablert Stabæk-figur og man holder seg for god til å vise annet enn respekt for at de gidder. Den samme respekten kan man vise de to som har laget denne sangen også, selv om de ikke er like veletablerte Stabæk-fenomener som StabækLars & Co.

 

Egil har også laget Alltid, Uansett. så det er ikke hans første bidrag.

Ikke at det skal ha mye å si.

Jeg synes det er fint med mange forskjellige låter som kan spilles på blaa, i bussen eller på privaten. Jo flere låter og sjangre, jo mer sannsynlig er det at en låt treffer noe. Vi vil vel ha mangfold, og ikke bare rockere?

 

siden vi først er på hva man liker og ikke, jeg kan ikke forda "stabæks blaa soldater"

 

Endret av Luguber
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som nevnt har Egil laget en sang tidligere, det var vel senhøstes 2008, på en tid da det bare rant ut med nye STB-sanger "6-2", "alltid, uansett", låtå til Roll, Låta til Dyrhaug, osv...

 

Jeg synes det er utrolig bra at det kommer nye sanger nå også, når vi er i den andre enden av skalaen, resultatmessig. Strålende!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for alle tilbakemeldingene på min personlige mening!

Jeg er ikke ironisk når jeg skriver at det er fint at noen legger seg i selen og gjør noe for klubben. Det er suverent! At resulatet, for meg, er noe i nærheten av "Kumbaya My Lord" lever jeg godt med. Jeg føler at låta representerer det det har blitt mindre og mindre av i klubben de siste årene - EDGE. Det er veldig fint med alt som er krydret for folk flest og P4 - men, kjedelig er det. Etter min mening!

 

Peace!

 

:-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Meget bra at noen lager en låt selv om den ikke treffer alle musikalsk. Alt er bedre enn ingenting. Stå på videre!

Håper det en dag kommer noen låter ala Stern des Südens, Die Elf Vom Niederrhein, Non Mollare Mai.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dere som ikke "liker" låta.. hva feiler det dere..? den sangen der er sinnsykt fengene,,ser for meg de 200+++ supporterne vi blir i fredrikstad står og synger så plankehaugen faller sammen.

 

VI ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VI, ER KONGER AV ADECCO, VI ER STB, EKTE MOTGANGSSUPPORTERE, VI ER FORTSATT BLÅ, STOLTE Å TROFASTE OG (ja vet at den ikke går sånn, slo sammen refrenget)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dere som ikke "liker" låta.. hva feiler det dere..? den sangen der er sinnsykt fengene,,ser for meg de 200+++ supporterne vi blir i fredrikstad står og synger så plankehaugen faller sammen.

 

VI ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VI, ER KONGER AV ADECCO, VI ER STB, EKTE MOTGANGSSUPPORTERE, VI ER FORTSATT BLÅ, STOLTE Å TROFASTE OG (ja vet at den ikke går sånn, slo sammen refrenget)

 

Den er vel omtrent paa nivaa med Boyzvoice minus ironi, og ikke akkurat noe jeg ville lytte frivillig til. Men saa lenge andre liker den har det da ingenting aa si? Det er umulig aa lage musikk som alle liker, og vil oppforde folk til aa lage alt fra black metal- til dansbandlaater om Stabaek, saa alle kan finne sanger etter deres smak. Jo fler, jo bedre!

Endret av Sindre
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Konger av Adecco- Ny låt!
×
×
  • Opprett ny...