Gå til innhold

Stabæk-Mjøndalen


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg


Mjøndalen er nytt bekjentskap for oss. De ligger på 6.plass med 10p, og med seier klatrer vi i hvertfall forbi de på tabellen. Det blir spennende å se om det snudde mot Follo eller om det bare var et blaff. En seier og noen mål i dag vil nok bety en del for publikumsframmøtet frem mot sommeren

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, publikum på Nadderud fortjener en seier nå! Mye å si for klubbens inntekter fram mot sommeren. Så det er bare å gå inn i duellene på banen denne gangen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mjøndalen er nytt bekjentskap for oss. De ligger på 6.plass med 10p, og med seier klatrer vi i hvertfall forbi de på tabellen. Det blir spennende å se om det snudde mot Follo eller om det bare var et blaff. En seier og noen mål i dag vil nok bety en del for publikumsframmøtet frem mot sommeren

Spilte vi ikke mot dem i 2005 også? Mener de lå og og knivet med andrelaget vårt om opprykk fra 3-div, og at vi til slutt slo dem på bedre målforskjell. Vi skal slå dem i kampen om opprykk denne gangen også! Bare tre timer til kamp nå :-)

 

Jeg fant ikke igjen statistikken på stabak.no, er det noen som vet hvor den ligger?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk. Det stod ikke noe om 2-laget, men jeg fant det igjen på fotball.no Begge lagene endte på 61 poeng etter 22 kamper. Må ha vært ganske bittert for 3050 å ikke få spille om opprykk en gang etter 20 seire, en uavgjort og ett tap (mot Stabæk, men de påførte også Stabæk-2 vårt eneste tap det året).

 

Det er uansett vann under broen, eneste som teller nå er at vi banker dem skikkelig i dag. 3-1 til Stabæk, mål av Boli, Stokkelien(eller Hammer) og Brustad

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må stå over denne kampen pga manglende stemme, feber og at jeg generelt føler meg som en 80-åring med leddgikt :( syng litt ekstra for meg, i dag tror jeg faktisk vi kan ta en seier!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor skal midtstopperne våre slå nøkkelpasningene i angrep?! Spesielt når vi har klassespillere som Stengel og Trondsen, som begge har gode pasningsføtter!

Legger også merke til at dårlige førstetouch ødelegger rytmen i mange av angrepene våre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor skal midtstopperne våre slå nøkkelpasningene i angrep?! Spesielt når vi har klassespillere som Stengel og Trondsen, som begge har gode pasningsføtter!

Legger også merke til at dårlige førstetouch ødelegger rytmen i mange av angrepene våre.

Kong Trondsen!! Stengel med assist. Du burde bli assistent-trener

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra kamp av gutta så langt! Bare holde ut de siste 10 minuttene.

 

Men hva skjer med bortesupporteren som er kommentator på CSports? Måtte slå av lyden for ikke å ødelegge kampen, men da hører man jo ikke trøkket på stadion..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men hva skjer med bortesupporteren som er kommentator på CSports? Måtte slå av lyden for ikke å ødelegge kampen, men da hører man jo ikke trøkket på stadion..

 

Var det bare jeg som ikke hadde kommentatorlyd i førsteomgang? Var mye bedre...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Men hva skjer med bortesupporteren som er kommentator på CSports? Måtte slå av lyden for ikke å ødelegge kampen, men da hører man jo ikke trøkket på stadion..

 

Var det bare jeg som ikke hadde kommentatorlyd i førsteomgang? Var mye bedre...

 

Jeg hadde heller ikke kommentator før i 2. omgang, men det var jo en nedtur å få kommentatoren på..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra kamp, angrepsspillet begynner å bli effektivt og vi vinner nesten alt på midten. Trondsen sitt skuddbein håper jeg vi får se oftere!

 

Var forøvrig litt nervøs mtp byttet i midtforsvaret, men Hammer løste jo det veldig bra :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


To seire på rad i serien! Når skjedde det sist? Veldig diggbart!

 

Bør være mulig å fylle tre busser til Fredrikstad nå og deretter doble tilskuerantallet hjemme mot Kisa.

Endret av Sincus
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig deilig med seier!

 

Jeg registrerer at Belsvik er fornøyd med at vi ikke slipper inn mål og skryter av forsvarsspillet. Men var det egentlig så bra? Jeg synes kommunikasjonen og samhandlingen i forsvarsfireren virker svak. Noen ganger går to spillere i samme duell, og andre ganger er det ingen som går i duell, men gjerne to som nølende står og ser på. Heldigvis ble det ikke avgjørende i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20 091

To seire på rad i serien! Når skjedde det sist? Veldig diggbart!

 

Bør være mulig å fylle tre busser til Fredrikstad nå og deretter doble tilskuerantallet hjemme mot Kisa.

 

LSK hjemme og Enga borte i fjor. Men ja, vi bør slå FFK i Fredrikstad også. Det blir en knallkamp med bra stemning, så det er bare å ta med seg alle man kjenner og melde seg på. Noen timer igjen av 100,- kronerstilbudet. 64 påmeldte bare via web.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig deilig med seier!

 

Jeg registrerer at Belsvik er fornøyd med at vi ikke slipper inn mål og skryter av forsvarsspillet. Men var det egentlig så bra? Jeg synes kommunikasjonen og samhandlingen i forsvarsfireren virker svak. Noen ganger går to spillere i samme duell, og andre ganger er det ingen som går i duell, men gjerne to som nølende står og ser på. Heldigvis ble det ikke avgjørende i dag.

 

Det betyr at det gjennomsnittlig er en stabækspiller i hver eneste duell. Imponerende!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk-Mjøndalen
×
×
  • Opprett ny...