Gå til innhold

Kamptråd: Elverum-Stabæk


kkh94
 Del

Anbefalte innlegg


kommentatoren er jo helt vill. Alt Elverum gjør er kjempebra! men alle våre mål er unødvendige. Kan de ikke sette nøytrale folk til å kommentre? jeg er lite keen på å sitte å høre på lokalkåte duster onanere over kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fornuftig å sette inn Næss på banen nå. Mer defensive fibre i laget er jævlig etterlengtet.

 

Ikke at det hjelper så mye. Elverum får jo fortsatt lov til å vandre inn mot vår 16

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fornuftig å sette inn Næss på banen nå. Mer defensive fibre i laget er jævlig etterlengtet.

 

Ikke at det hjelper så mye. Elverum får jo fortsatt lov til å vandre inn mot vår 16

 

Nærmere enn 16, også, men Næss lar dem i alle fall bare komme en og en...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det bare hos meg sendingen har vært fryktelig hakkete i andreomgang? Jeg vet at internettet mitt er dårlig så det kan godt være det, men det fungerte perfekt før pause...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi vinner, og det er jo bra. henter oss inn hele tre ganger og skårer fire mål.

Men å slippe inn tre mål mot Elverum er faen meg ikke kocher ass!

 

Jaja, sjetteplass på tabellen er helt ok. Jalasto fremstår som mer og mer viktig i bakre firrer

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser ikke helt hvorfor Granli ble signert... Har fortsatt til gode å se hva han er god på, bortsett fra feilpasninger.

Og der gikk han av gitt.

Han spiller sin andre kamp fra start, og sin andre etter kontrakten ble signert. Kan du forstå at gutten får et press på seg som kanskje ikke alle takler så utrolig godt? Det tar litt tid før en 18-åring dominerer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 poeng og to plasser opp :) Synd at de fire som ligge først nå vant, med det gir oss i hvert fall bedre margin bakover. Får håpe på en uavgjort i morgen på Fredrikstad - HamKam.

 

Vi kommer nok til å slite mot de gode lagene, men det er veldig gledelig at begge spissene våre scorer nå! Klarer vi å tette igjen bakover så går dette veien rett opp igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Elverum-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...