Gå til innhold

Stabæk-Strømmen Søndag 23.06 kl 1800


fyR
 Del

Anbefalte innlegg


Litt rart at Stian Rasch ikke har fått en større karriere. Under riktig trener i riktig klubb (les: passende rolle og spillestil), tror jeg han kunne gjort det bra på Tippeliga-nivå. Hadde likt å se han på midtbanen vår.

Han var latterlig god som Jr ihvertfall da jeg spilte mot han.

Han var spådd opp og fram, men seriøsiteten og høyden tror jeg har spilt litt i mot han oppigjennom desverre.

 

Elsker fra høydepunktene hvor det blir gult kort på høyt spark mot Martin hvor man ser gnisten og fandenivolskheten i øynene hans.

Skal være tøft å møte MA fortsatt tror jeg.

Gleder meg til det smitter til resten av guttene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Litt rart at Stian Rasch ikke har fått en større karriere. Under riktig trener i riktig klubb (les: passende rolle og spillestil), tror jeg han kunne gjort det bra på Tippeliga-nivå. Hadde likt å se han på midtbanen vår.

Han var latterlig god som Jr ihvertfall da jeg spilte mot han.

Han var spådd opp og fram, men seriøsiteten og høyden tror jeg har spilt litt i mot han oppigjennom desverre.

 

Kan vel tenkes at han ikke har prøvd hardt nok å få en skikkelig karriere heller, ja. Også har han vel spilt mest spiss, uten å være spesielt målfarlig. Det har helt sikkert dempet mye av interessen. Tror han kunne gjort seg bedre litt lenger tilbake i banen; han er jo en spiller som er god til å skape gjennombrudd både på egenhånd og ved å tre igjennom andre. Synes det er en spiller vi iallfall bør vurdere dersom noen på midtbanen vår blir solgt i sommer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk-Strømmen Søndag 23.06 kl 1800
×
×
  • Opprett ny...