Gå til innhold

Kamptråd: Sandefjord - Stabæk søndag 30. juni kl 18:00


alltidblaa
 Del

Anbefalte innlegg


Før kampen: http://www.stabak.no/news/article/1exayrvbm9dw51slqx4xronxoi/title/for-kampen-sandefjord---stabaek

Sandefjord blir en hard nøtt. Men samtidig: kun uavgjort hjemme mot Ull/Kisa, ganske tamt mot Elverum (1-0-seier) og fortjent 2-0-tap for Hødd nå sist.

Fra stabak.no:

Om vi kun ser på bortekampene i Tippeligaen og Adeccoligaen ser det slik ut: 2 seire, 1 uavgjort og 2 tap - og dødt løp med 9-9 i målforskjell. I vinter møttes vi i treningskamp, der det endte 3-3 i snøføyken.


Jeg tror vi fort snakker om en U på søndag. Og det må vi nesten være fornøyd med...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Ull/Kisa brant vel en straffe på overtid også.

 

Det er ikke så overraskende at Sandefjord halter litt. Selv om de har prestert bra så langt, mener jeg fortsatt at de er generellt sett er litt overvurdert. Det bør være gode muligheter for poeng på søndag, men lett blir det ikke.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Velkommen til Sandefjord! SF må reise seg etter en begredelig kamp mot Hødd. Laget har vært fryktelig skadeplaga denne sesongen, så andreplass så langt må sies å være brukbart mtp at de er overvurdert (jf. Ringos vurdering). Vi har slitt på hjemmebane mot lag som legger seg bakpå. Tipper Stabæk er mer offensivt innstilt, dermed er muligheten for seier større. Likevel, til tross for 6-1-1 på siste åtte, er formen et stykke unna. Stabæk ser derimot ut til å være i brukbar form? Tipper 2-2.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I følge VGlive:

Stabæk Fotball (4-4-2) 1 Mande Sayouba 5 Jørgen Hammer 13 Bjarte Haugsdal 2 Timmi Johansen 15 Ville Jalasto 28 Luc Kassi 81 Anders Trondsen 6 Fredrik Brustad 14 Herman Stengel 11 Franck Boli 18 Mads Stokkelien
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes kommentatoren er helt grei så langt. Synes også Hammer virker bra sålangt. Liker også at kameraføringen i all hovedsak er oversiktsbilde. Dog kjipt at de ikke har repriser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skummel match som kan vippe begge veier. Det er tydelig at Sandefjord passer ekstra godt på Brustad og jeg tror ikke det blir noe mindre i andre omgang. Kassi varierer veldig i denne matchen... til tider litt for mange berøringer på han før han avleverer. Med litt mer matching så kommer han til å bli god.

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra omgang av Hammer, ja, Synes Brustad virker å være litt ute av det; tror nesten jeg ville byttet han med Næss i pausen for å få Haugsdal lenger frem og forhåpntlig bli litt tryggere i sonen til høyrebacken vår. Det blir småfarlig hver gang de utfordrer der eller slår crossere dit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Takk og pris for at Sellin er så jævelig ræva.

Hepp,

 

...og det er en av grunnene til at jeg tviler på at Sandefjord er en av de 2 øverste når vi gjør opp status utpå høsten en gang.

 

Ellers bra match av Hammer ja, men han gjør potensiellt matchavgjørende feil i hver eneste kamp. Så også i dag, men han har mye flaks (og en god keeper bak seg)...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så ut som vi avsluttet kampen etter 75 min. Forfærdelig dårlig avslutning på kampen, men ett poeng borte mot Sandefjord er uansett godkjent. Mange som spilte bra i en omgang eller halvannen, iallfall individuelt sett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Sandefjord - Stabæk søndag 30. juni kl 18:00
×
×
  • Opprett ny...