Gå til innhold

Urtråd - Ull/Kisa


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


Ull/Kisa 15/9/2013 Kl 18:00
  • ullkisa.png
    Søndag 15. september kl 18:00

    Velkommen på en kort og stemningsfull bortetur! Det var moro på vår forrige korte bortetur til Strømmen, og gutta er for alvor i dytten sportslig. For en prestasjon det er å ligge så høyt på tabellen, med de forholdene vi har hatt de siste to årene!

     

    Vi reiser fra Bekkestua kl 16:30, og da rekker du fint å hilse på gamle venner på Onkel Blaa før vi går opp til stasjonen.

     

    La oss la rettssak være rettssak, finn fram skjerfet ditt, hashtag lol og yolo og alt det ungdommen sier i dag - vi skal på tur! Bli med da vel!

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser det står Jessheim Stadion på forsiden. Tror man blir litt skuffet om man drar dit for å se kampen.

 

På Jessheim stadion er det nå blitt bygd blokker som min tante og hennes familie har flyttet inn i. Tror man oppdager feilen ganske fort ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Ser det står Jessheim Stadion på forsiden. Tror man blir litt skuffet om man drar dit for å se kampen.

 

På Jessheim stadion er det nå blitt bygd blokker som min tante og hennes familie har flyttet inn i. Tror man oppdager feilen ganske fort ;)

 

 

...Er hun fin?

 

Jeg har fiksa forsida.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå må vi rette fokuset vekk fra sal 11 og mot søndagens kamp på Jessheim Stadion. Det er nå det virkelig gjelder. Det er nå vi kan ta et skikkelig hardt grep rundt andreplassen og direkte opprykk!

 

Vi har én ting å gjøre - møte opp og støtte gutta!

 

Reis med Stabæk Supports buss, kjør gjerne selv, gå, sykle, ta tog, kravl, - men for all del ikke bli hjemme!

 

Endelig er klubben i førersetet for sin egen skjebne!

 

Vi sees!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Påmeldingen til denne turen har jo ligget ute i 2 uker nå, vil man virkelig være med er det for styret sin del lettere å evt sette opp en buss nr 2 hvis folk klarer å være tidlig ute med å melde seg på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje tvilsomt at dette passer deg, men er da noe.

Jeg lander på Gardermoen rett før 17:00.

Hvis det er noen som har reist og vil sitte på til kampen (kjører til Oslo etter kampen), send meg en PM

Endret av Norris
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Urtråd - Ull/Kisa
×
×
  • Opprett ny...