Gå til innhold

Kamptråd: Ull/Kisa - Stabæk


amuoest
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg savner at vi har litt flere taktiske verktøy enn bare rene spillerbytter. At spillerstallen er såpass tynn som den er, og har vært i flere sesonger, burde styrket iveren etter å utvide mulighetene til å endre kampbilder på andre måter. Dette var et typisk eksempel på et kampbilde som fra første minutt og hele kampen gjennom skrek etter en formasjonsendring for å få kontroll over midtbanen.

 

Jeg begynner forresten å bli skeptisk til å beholde Anene utover låneoppholdet. Det så lovende ut i de første to kampene, men herregud så dårlig han har vært i de tre siste. Om det skulle bli opprykk, må vi i alle fall finne noe bedre. Rykker vi ikke opp, har vi kanskje tid til å forsøke og utvikle han gjennom å bruke han som en rotasjonsspiller.

 

Jeg så ikke andre lyspunkter i dag enn Lange. Synes absolutt han ser ut som et utmerket emne å utvikle de neste 3-5 årene. Fremdeles endel å finslipe, men det haster jo ikke så lenge vi har Timmi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Mulig kampfiksing i Adeccoligaen idag. Ull/kisa - Stabæk kampen virker meget mistenksom. Oddsen på Stabæk seier steg mistenkelig mye idag, gikk fra 2.30 til opp mot 3.00 iløpet av de 3 siste timene før kamp start, noe som tyder på at noen har satt høye innsatser på Ull/Kisa seier i en kamp hvor Stabæk burde vert regna som klare favoritter. Ull/kisa endte opp med å vinne overraskende 2-0. Ull/kisa hadde tapt de 4 siste kampene, mens Stabæk hadde vunnet de 4 siste. meget snodig odds utvikling og resultat. Tror Stabæk spillerne har blitt betalt for å tape kampen. Syns vertfall kampen virker meget mistenkelig!!!" fra VGdebatt

 

 

Oddsen på hjemmeseier sank fra 2.9 til 2.2

 

Stusset selv over dette, hmmm Hvor er Morten Stene?

Endret av ETN
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det ikke litt ulogisk å konkludere med at store beløp ble satset på seier til Ull/Kisa fordi oddsen for seier til Stabæk steg? Det er vel oddsen for hjemmeseier som burde påvirkes og er interessant. Hvordan endret den seg? At oddsen for borteseier steg skyldes heller at det var få som lot seg friste av det spillet, som er ganske naturlig med tanke på karantener i tillegg til at vi rent statistisk sett "måtte" tape snart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hater å tape på manglende innsats. Synes ikke ferdighetene til Ull/Kidsa var så mye å rope hurra for, men de jobbet beinhardt og forstyrret pasningsspillet vårt kontinuerlig. Da bør vi klare å svare med samme mynt og vinne noen dueller i det minste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper vi skal spille med midtbane neste kamp.

 

Fatter ikke hvorfor det ikke gjøres noe fra benken når plan a, slå ballen over midtbaneleddet mot anene/stokkis ikke fungerer.

 

MEN, vi hadde en jævlig god periode i 2.omgang. 4-5 cornere på rad skal man ikke kimse av.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Husk at kampen mot follo skal spilles først før vi har noen luke på 4 poeng...

 

De ligger på nedre halvdel, og vi på en knakende sterk andre plass. Det er jo nærmest gitt at dette blir overkjøring.

 

 

Som mot ull/kisa mener du?....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampen i går var en nitrist affære. Mot Follo håper jeg at vi får se mer samkjørt bevegelse i laget, og følgelig flere gode pasningsalternativer rundt ballfører. Pasningene fremover i banen slåes for ofte på førstebevegelsen, rett og slett fordi det er manglende andre- og tredjebevegelser. Gjentatte ganger spiller vi oss inn i vanskeligheter ved å spille på førstebevegelsen som er på vei i "feil" retning, framfor å benytte det åpne rommet som spilleren har etterlatt seg. Opptil flere ganger kunne vi se ballfører slå ut med armene på grunn av manglende alternativer. Dette gjør det meget lettere for et forsvarende Ull/Kisa å lese spillet vårt, og å opprettholde deres defensive kontroll. La oss håpe at vi får se en mer kreativ spillestil mot Follo på onsdag. Det er mulig jeg er naiv, men jeg håper og tror at vi har ferdigheter nok til å spille dem ut!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig i mye av det Robhino nevner, og håper det blir knallhardt på treningene frem til onsdag. Ville slo minst 5 baller i ingenmannsland i går, jeg krever mere samhandling og taktiske løsninger enn uinspirerte forsøk som det ikke ligger noen som helst plan bak. Skjønner ikke hvorfor ikke det ble slått på brustad i hele første omgang. Hørte det ble ropt, men ingen planlagte løp ble gjort. Som nevnt, savner taktikker og taktiske bytter..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I går så man klart og tydelig hvor viktig Timmi's presise venstrefot er for oss. Gud så godt det skal bli å få han tilbake! Lange er absolutt en spennende spiller, og jeg har tro på at han kan bli en knakende god back på sikt, men pdd. er vi avhengige av Timmi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Ull/Kisa - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...