Gå til innhold

Kamptråd: Vard Haugesund - STB


@ringo
 Del

Anbefalte innlegg


Vi vinner på søndag med 11 mann med Mortens innsats!!! I dag så vi hva Boli betyr for laget. Selvom han "roter" mye, skaper han masse fremover. Stokkelien blir for alene. Forsvaret er for dårlig. Punktum.

Tenk å ha troen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

Til helvette med hele laget. Fortjener nada. Belsvik som jeg har sagt fra første dag, er feil mann i jobben. Enda mer ræva enn spillerne. Håper faktisk at dette laget ikke spiller TL fotball neste år. Har ingenting der å gjøre, absolutt ingenting!! Mener du noe annet kan du like gjerne hente deg en kule og ende det hele. For all del de har gjort det langt bedre enn jeg forventet, men dette er pinlige greier!! Blir 2.div 2015 dette.

Jesus du er en latterlig person.

 

Du mener at Stabæk fortjener TL plass? Og håper at de rykker opp? Du tror klubben vinner en eneste kamp der evt?

 

Hvis du ender på 2.plass etter 30 runder i adeccoligaen (som vi fortsatt ligger godt an til), så har du fortjent å rykke opp. Logg av forum og legg deg, kompis. Klokka er snart halv ni og du skulle vel lagt deg for en halvtime siden.

 

Ja burde lagt meg så hadde jeg sluppet å se dette laget:). De vet tydeligvis ikke hva som står på spill.. 1p på disse to kampene er til å le av, og innse at laget ikke har godt av å rykke opp.

 

Men 2.div i 2015 har de godt av eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaja. Vi er kanskje ikke bedre? Tabellposisjonen er flaks? Såvidt jeg kan huske har vi storspilt i én kamp i år, hjemme mot Ranheim. For øvrig har vi levert mye blandet. Ift. opprykk tror jeg hovedproblemet er at vi har en så jevn tropp. Det er ingen som på slike dårlige dager står fram og formelig oser Tippeliganivå. Det betyr at klassikeren "en forsterkning i hvert ledd" ikke er tilstrekkelig ved et opprykk. Vi må antagelig bytte ut mer enn halvparten av startellevern?

Støtter deg fult ut det blir fort tynt og lite moral når det butter i mot. Jeg tror den utskiftingen du snakker om nok må skje i en hvis grad også ved fortsatt Adecco da det røyner på mot slutten av en tøff sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har noen respektable resultater og prestasjoner mot de "gode" lagene, mens vi noterer et nytt bunnivå i de antatt enkle kampene. Det sier meg noe om at dette sitter mellom ørene, og uansett hvilken prestasjon gutta har levert i år er det utvilsomt Petters oppgave å få opp tenningsnivået også i de antatt enklere kampene. All ære til Petter for jobben han har gjort og påtok seg, men det er kanskje på tide å si at nok er nok nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaja. Vi er kanskje ikke bedre? Tabellposisjonen er flaks? Såvidt jeg kan huske har vi storspilt i én kamp i år, hjemme mot Ranheim. For øvrig har vi levert mye blandet. Ift. opprykk tror jeg hovedproblemet er at vi har en så jevn tropp. Det er ingen som på slike dårlige dager står fram og formelig oser Tippeliganivå. Det betyr at klassikeren "en forsterkning i hvert ledd" ikke er tilstrekkelig ved et opprykk. Vi må antagelig bytte ut mer enn halvparten av startellevern?

Du har rett! Vi har dessverre ingen Zlatan...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Spennende å se om de setter på Ordenas i trenerapparatet før to siste, Belsvik har jo mistet all autoritet

Hallén er det deg?

 

Utrolig bra humor!

Det var ikke humor. Forslaget ditt er i Yngve Hallén-klasse.

Alle ser vel at sannsynligheten for at Petter får tilbud om ny kontrakt reduseres ved hver slik kamp nå i opprykksdramaet. Det betyr ikke at klubben ære- og respektløst sparker en som i grisejævlig motvind lojalt har stått på for klubben i den vanskeligste tida klubben har gått gjennom. Du har dissa Belsvik fra før sesongen startet og klokt holdt kjeft hver gang resultatene har gått i vår favør og kritisert og klaget ved enhver tenkelig anledning og gitt Belsvik skylda. "Belsvik har jo mistet all autoritet" tyder på at du enten ikke vet hva autoritet er for noe eller at du ikke vet hva du snakker om.

 

Ta sak, ikke person.

 

Treneren har selvsagt sin store del av ansvaret. Men 11 spillere som er sauer mot 11 spillere som er ulver er jaggu ikke lett å få til å vinne kampen. Problemet vårt er langt større enn trener eller enkeltspillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

 

Til helvette med hele laget. Fortjener nada. Belsvik som jeg har sagt fra første dag, er feil mann i jobben. Enda mer ræva enn spillerne. Håper faktisk at dette laget ikke spiller TL fotball neste år. Har ingenting der å gjøre, absolutt ingenting!! Mener du noe annet kan du like gjerne hente deg en kule og ende det hele. For all del de har gjort det langt bedre enn jeg forventet, men dette er pinlige greier!! Blir 2.div 2015 dette.

Jesus du er en latterlig person.

 

Du mener at Stabæk fortjener TL plass? Og håper at de rykker opp? Du tror klubben vinner en eneste kamp der evt?

 

Hvis du ender på 2.plass etter 30 runder i adeccoligaen (som vi fortsatt ligger godt an til), så har du fortjent å rykke opp. Logg av forum og legg deg, kompis. Klokka er snart halv ni og du skulle vel lagt deg for en halvtime siden.

 

Ja burde lagt meg så hadde jeg sluppet å se dette laget:). De vet tydeligvis ikke hva som står på spill.. 1p på disse to kampene er til å le av, og innse at laget ikke har godt av å rykke opp.

 

Men 2.div i 2015 har de godt av eller?

 

Nei. Men nivået er nærmere der pdd. Prøv å se dette med ikke blaa øyne. Lei nikkedukker som godtar uansett alt som skjer i sitt lag og alltid ser noe positivt i det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Vi vinner på søndag med 11 mann med Mortens innsats!!! I dag så vi hva Boli betyr for laget. Selvom han "roter" mye, skaper han masse fremover. Stokkelien blir for alene. Forsvaret er for dårlig. Punktum.

Tenk å ha troen.
Ja, tenk det. Stakkars deg som ikke kan ha positive tanker...
Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Men 11 spillere som er sauer mot 11 spillere som er ulver er jaggu ikke lett å få til å vinne kampen."

 

 

Kvarme: Hvem har ansvaret for at gutta er mentalt klare som ulver da?

Endret av jærbu
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

 

 

Til helvette med hele laget. Fortjener nada. Belsvik som jeg har sagt fra første dag, er feil mann i jobben. Enda mer ræva enn spillerne. Håper faktisk at dette laget ikke spiller TL fotball neste år. Har ingenting der å gjøre, absolutt ingenting!! Mener du noe annet kan du like gjerne hente deg en kule og ende det hele. For all del de har gjort det langt bedre enn jeg forventet, men dette er pinlige greier!! Blir 2.div 2015 dette.

 

Jesus du er en latterlig person.

Du mener at Stabæk fortjener TL plass? Og håper at de rykker opp? Du tror klubben vinner en eneste kamp der evt?

Hvis du ender på 2.plass etter 30 runder i adeccoligaen (som vi fortsatt ligger godt an til), så har du fortjent å rykke opp. Logg av forum og legg deg, kompis. Klokka er snart halv ni og du skulle vel lagt deg for en halvtime siden.

Ja burde lagt meg så hadde jeg sluppet å se dette laget:). De vet tydeligvis ikke hva som står på spill.. 1p på disse to kampene er til å le av, og innse at laget ikke har godt av å rykke opp.

Men 2.div i 2015 har de godt av eller?

Nei. Men nivået er nærmere der pdd. Prøv å se dette med ikke blaa øyne. Lei nikkedukker som godtar uansett alt som skjer i sitt lag og alltid ser noe positivt i det.

Greit at du er lei nikkedukker. Tror flertallet her bare er lei DEG!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


11 spillere og treneren.

Som Belsvik sa imorges til hjemmesida:

 

Det vi kan love er at det er et Revansjelystent gjeng som løper ut på banen i Haugesund i kveld. Gutta er på hugget og vil vise at de er plasseringen verdig

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når følelsene har gitt seg litt og fornuften igjen overtar: Er det så krise å ta en ny sesong i adeccoen? Som flere skriver her, før sesongen ville mange kalle det et mirakel om vi beholdt plassen, det har vi gjort. Målsetting; blandt de 6 beste, MEGET stor sannsynlighet for det. Javel, skuffa etter de 2 siste kampene, men vil det ikke være bedre å bygge lag i adeccoen enn å bli grusa hele tiden som i fjor? Unggutta får et år til, muligens noen forsvinner, men vi kan bygge tillit og jobbe med sponsorer igjen etter den frobannede rettsaken. Føler vel at pdd at vi ikke har noe i TL å gjøre, og strengt talt tror jeg vi ikke får hverken midler eller spillere til forsterkninger, og da blir det : Påhan igjen. Nei. Vi får spille kvalik, og ta det som kommer. Noe opprykk tror jeg ikke på, men som sagt, muligens like greit det. Håper tifo på søndag blir like bra som den i fjor: "Konger av adecco" og støtt laget, ikke ditch dem!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

 

 

Til helvette med hele laget. Fortjener nada. Belsvik som jeg har sagt fra første dag, er feil mann i jobben. Enda mer ræva enn spillerne. Håper faktisk at dette laget ikke spiller TL fotball neste år. Har ingenting der å gjøre, absolutt ingenting!! Mener du noe annet kan du like gjerne hente deg en kule og ende det hele. For all del de har gjort det langt bedre enn jeg forventet, men dette er pinlige greier!! Blir 2.div 2015 dette.

Jesus du er en latterlig person.

 

Du mener at Stabæk fortjener TL plass? Og håper at de rykker opp? Du tror klubben vinner en eneste kamp der evt?

 

Hvis du ender på 2.plass etter 30 runder i adeccoligaen (som vi fortsatt ligger godt an til), så har du fortjent å rykke opp. Logg av forum og legg deg, kompis. Klokka er snart halv ni og du skulle vel lagt deg for en halvtime siden.

 

Ja burde lagt meg så hadde jeg sluppet å se dette laget:). De vet tydeligvis ikke hva som står på spill.. 1p på disse to kampene er til å le av, og innse at laget ikke har godt av å rykke opp.

 

Men 2.div i 2015 har de godt av eller?

 

Nei. Men nivået er nærmere der pdd. Prøv å se dette med ikke blaa øyne. Lei nikkedukker som godtar uansett alt som skjer i sitt lag og alltid ser noe positivt i det.

 

Vi har vel opplevd verre ting med Stabæk enn å tape mot Vard. Hva er din løsning på problemet her da? Sparke treneren umiddelbart siden vi fortsatt har mulighet til opprykk (også kalt NFF-metoden)? Legge oss de siste to kampene for å unngå opprykk og la et dårligere lag få muligheten? Trekke laget og starte på nytt i 6.div (Lyn-metoden)? Eller skal vi se fremover, kjempe på, ha tro på laget og treneren og se frem til sportslig fremgang og utvikling i Tippeligaen og 2.div (2-laget)?

 

BTW: jeg ble født med blaa øyne.

Endret av Kaizer Alphonse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

 

 

 

Til helvette med hele laget. Fortjener nada. Belsvik som jeg har sagt fra første dag, er feil mann i jobben. Enda mer ræva enn spillerne. Håper faktisk at dette laget ikke spiller TL fotball neste år. Har ingenting der å gjøre, absolutt ingenting!! Mener du noe annet kan du like gjerne hente deg en kule og ende det hele. For all del de har gjort det langt bedre enn jeg forventet, men dette er pinlige greier!! Blir 2.div 2015 dette.

Jesus du er en latterlig person.

 

Du mener at Stabæk fortjener TL plass? Og håper at de rykker opp? Du tror klubben vinner en eneste kamp der evt?

 

Hvis du ender på 2.plass etter 30 runder i adeccoligaen (som vi fortsatt ligger godt an til), så har du fortjent å rykke opp. Logg av forum og legg deg, kompis. Klokka er snart halv ni og du skulle vel lagt deg for en halvtime siden.

 

Ja burde lagt meg så hadde jeg sluppet å se dette laget:). De vet tydeligvis ikke hva som står på spill.. 1p på disse to kampene er til å le av, og innse at laget ikke har godt av å rykke opp.

 

Men 2.div i 2015 har de godt av eller?

 

Nei. Men nivået er nærmere der pdd. Prøv å se dette med ikke blaa øyne. Lei nikkedukker som godtar uansett alt som skjer i sitt lag og alltid ser noe positivt i det.

 

Vi har vel opplevd verre ting med Stabæk enn å tape mot Vard. Hva er din løsning på problemet her da? Sparke treneren umiddelbart siden vi fortsatt har mulighet til opprykk (også kalt NFF-metoden)? Legge oss de siste to kampene for å unngå opprykk og la et dårligere lag få muligheten? Trekke laget og starte på nytt i 6.div (Lyn-metoden)? Eller skal vi se fremover, kjempe på, tro på laget og treneren og se frem til sportslig fremgang og utvikling i Tippeligaen og 2.div (2-laget)?

 

BTW: jeg ble født med blaa øyne.

 

Helt klart, og selvsagt skal Belsvik få sitte året ut. Laget skal se fremover å bygge et lag, og ja kanskje like greit å gjøre det i Adecco. Tror også at det blir tøffere i Adecco neste år og tror heller ikke vi går opp da. Jeg håper laget kan gjøre som Godset, men vi er da avhengige av å beholde unggutta. Rykke opp til 2016 sesongen kan passe laget bra tror jeg. Men kan skje mye bra og mye dritt evt før den tid.

 

Har stått på Nadderud selv siden TL kamp nr 1.

Endret av bølla
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når følelsene har gitt seg litt og fornuften igjen overtar: Er det så krise å ta en ny sesong i adeccoen? Som flere skriver her, før sesongen ville mange kalle det et mirakel om vi beholdt plassen, det har vi gjort. Målsetting; blandt de 6 beste, MEGET stor sannsynlighet for det. Javel, skuffa etter de 2 siste kampene, men vil det ikke være bedre å bygge lag i adeccoen enn å bli grusa hele tiden som i fjor? Unggutta får et år til, muligens noen forsvinner, men vi kan bygge tillit og jobbe med sponsorer igjen etter den frobannede rettsaken. Føler vel at pdd at vi ikke har noe i TL å gjøre, og strengt talt tror jeg vi ikke får hverken midler eller spillere til forsterkninger, og da blir det : Påhan igjen. Nei. Vi får spille kvalik, og ta det som kommer. Noe opprykk tror jeg ikke på, men som sagt, muligens like greit det. Håper tifo på søndag blir like bra som den i fjor: "Konger av adecco" og støtt laget, ikke ditch dem!

Kloke ord! Har skrevet noen få ord selv nederst, etter at de verste skuffelse har lagt seg. Med andre ord to poster opp.

Endret av bølla
Lenke til innlegg
Del på andre sider


En deppa gjeng som kom til kveldsmat på hotellet, men det så ut som om det hjalp litt med norsk sikringskost (selv om jeg ikke er så sikker på om Luc & co. er så hipp på kjøttkaker og ertestuing!)

 

 

Bjarte kom på krykke®, mens Timmy og Stengel småhalta. Anene så ut til å ha fått en aldri så liten hjernerystelse eller noe i den duren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal ikke påberope meg noe psykologikompetanse her, men det oser stolthet vs. forsiktighet i Elverum-kampen og overlevelse vs. forsiktighet i Vard-kampen.

 

Kan vi ikke bare fyre løs i de siste to? Er ikke verre at vi i verste fall spiller i Adecco neste år.

 

Holder for meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En deppa gjeng som kom til kveldsmat på hotellet, men det så ut som om det hjalp litt med norsk sikringskost (selv om jeg ikke er så sikker på om Luc & co. er så hipp på kjøttkaker og ertestuing!)

 

 

Bjarte kom på krykke®, mens Timmy og Stengel småhalta. Anene så ut til å ha fått en aldri så liten hjernerystelse eller noe i den duren.

Var visst ikke så helt liten heller. Han hadde vært helt borte rett etter kampen. Bjarte er også ganske sikkert borte, men Timmy nok skal bli klar til søndag. Stengel skal det ikke være noen fare for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Honnør til alle som fortsatt ser kampen. "Blø for drakta"-allsang anyone?

Prøvde så godt vi kunne, men det er begrenset hva 6 bortesupportere får til...

Dette var egentlig et forslag til alle som orket å de siste minuttene av kampen på PC-en, men all honnør til dere som var i Haugesund. Dere er heltene i dag! Det var dere som skapte det som var av stemning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg ble deppa av en ræva match i går, men blir faen meg enda mer deppa av og lese innleggene til alle "pessimistene" her inne..

Godt vi har trua dere.. Godt og bruke energien på alt det negative, kommentere alt det negative i kampen, hvor ræva laget fremstår, slenge dritt om enkeltspillere.

Trodde jeg meldte meg inn i en supporterklubb som skulle heie laget opp og fram, visste faktisk ikke at det var et samlingssted for drittslenging om lag og spillere.

Så stå på gutta, fortsett med dritten så sees vi ikke på stadion neste år.

 

jeg er rimelig sikker på at to lag bak oss snubler i en en av sine to siste matcher. vi spiller 2-2 på søndag, og vinner 3-1 over glimt neste søndag.

 

 

Så stå på gutta, fortsett med dritten så sees vi ikke på stadion neste år.

 

God helg, sees på Søndag

mvh

REALIST

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Opprykk kan fortsatt skje men det er mindre sannsynlig etter gårsdagen, da er det klart folk blir skuffet. Og at du sier sees ikke på stadion neste år sier vel litt om deg, da støtter ikke du gutta akkuratt så mye bedre enn de som satt å klaget etter en dårlig kamp igår !

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Opprykk kan fortsatt skje men det er mindre sannsynlig etter gårsdagen, da er det klart folk blir skuffet. Og at du sier sees ikke på stadion neste år sier vel litt om deg, da støtter ikke du gutta akkuratt så mye bedre enn de som satt å klaget etter en dårlig kamp igår !

 

Tror han mente at vi ikke ser alle idiotene som plutselig kom ut av skapet i går på stadion neste år?

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alt handler om innstilling. Vi har rota bort den gigantiske muligheten vi hadde med måten vi gikk inn i disse to kampene. Tok en prat med Brustad og Haidar etter kampen i går og ba dem videreformidle en beskjed om at samtlige stabækspillere skal lese noen sider fra side 64 og utover i Alltid, Uansett boka. Det er slik det skal gjøres!! Håper de klarer å videreformidle beskjeden.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Vard Haugesund - STB
×
×
  • Opprett ny...