Gå til innhold

Kamptråd: Ranheim - Stabæk Fotball, 1300


frilin
 Del

Anbefalte innlegg


 

 

Når man klarer å legge igjen en så stor ruke på gullfatet vi fikk servert dette opprykket på, da fortjener vi faen ikke bedre. Så skuffet som jeg er nå tror jeg nesten ikke jeg har vært som supporter før. Det sier sitt.

 

Skjønner du er skuffa, men hvis vi er veldig realistiske, har vi så veldig mye å være skuffet over med sesongen sett i sin helhet?

 

Det får være grenser til hvor lite krav man skal sette....

 

snillisme kalles det.

 

 

Krav? Har du glemt hvor tynn, ung og uerfaren stall vi egentlig har? De har jo prestert fantastisk hvis du ser på sesongen i sin helhet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når man klarer å legge igjen en så stor ruke på gullfatet vi fikk servert dette opprykket på, da fortjener vi faen ikke bedre. Så skuffet som jeg er nå tror jeg nesten ikke jeg har vært som supporter før. Det sier sitt.

Kunne ikke vært mer enig!!!!!! Pinlig, flaut og alt på en gang. Gjengen fortjener ikke TL og tror nok at det er like greit. Har ikke en dritt der å gjøre!!!!!! Å rykke opp kan ødelegge den langsiktige planen stabæk bør ha med ung gutta!

Endret av bølla
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Når man klarer å legge igjen en så stor ruke på gullfatet vi fikk servert dette opprykket på, da fortjener vi faen ikke bedre. Så skuffet som jeg er nå tror jeg nesten ikke jeg har vært som supporter før. Det sier sitt.

 

Skjønner du er skuffa, men hvis vi er veldig realistiske, har vi så veldig mye å være skuffet over med sesongen sett i sin helhet?

 

Det får være grenser til hvor lite krav man skal sette....

 

snillisme kalles det.

 

 

Krav? Har du glemt hvor tynn, ung og uerfaren stall vi egentlig har? De har jo prestert fantastisk hvis du ser på sesongen i sin helhet.

 

 

Nei, for all del. Jeg hadde ikke forventet at vi skulle ligge der vi gjør i utgangspunktet.

 

Isolert sett hadde jeg aldri sett for meg at vi skulle sitte igjen med 1 poeng etter kamper mot Vard Haugesund og laget som rykket ned i juni. Jeg våget aldri tro på opprykk før vi hadde de to matchballene, da tenkte jeg at "selv ikke vi kan klare å rote bort dette". Da blir fallet stort, for det kunne vi åpenbart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor ble ikke Torsby satt inn tidligere? Haidar har vært dårlig hele kampen.

Har Haidar spilt en eneste bra kamp siden han kom til klubben, egentlig? Håper virkelig ikke han blir tilbydt ny kontrakt.

 

Når det er sagt: Vanvittig deilig med uavgjort i dag. Venter dog litt med å ta av. Det defensive må fortsatt bedres kraftig, synes spesielt Timmi og Granli til tider slet med posisjoneringen, og markeringen var ikke bra nok. Dette må opp når vi skal møte B/G i scoringsform!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaja. Nå er det i hvert fall såre enkelt hva vi må gjøre. Slå B/G.

 

9-2-3 mot Glimt hjemme

Hjemme har vi 9-4-1 i år

Borte har Glimt 7-3-4 mot 14-0-1 hjemme

Satser på at Glimt "avslutter" sesongen nå med storseier og bankett ifm siste hjemmekamp og at de spiller på 70-80% neste helg. Har jo sett en del ganger tidligere at det blir tap i neste bortekamp etter at ligaseier er vunnet/medaljer delt ut

 

Om vi taper må Kamma slå Ranheim hjemme eller Hødd må vinne borte mot MIF som i dag har 7. Plass og MÅ vinne for å sikre kvallik.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Granli skal starte mot B/G. Bedre enn Haugsdal på alt.

 

Nåja, Haugsdal er vel en bedre fotballspiller (foreløpig), men Granli er ikke noe dårligere som back. Brustad har ikke vært i form i høst så det hadde kanskje vært en idé å la Granli beholde backen og bruke Haugsdal som det han er: kantspiller. Synes iallfall det ser ut som vi har brukbare backemner på begge sider i Granli og Lange. Helt ok andrevalg på backplassene de kommende par sesongene, inntil de forhåpentlig er modne for en førsteelleve.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ok. Jeg syntes han var direkte dårlig. Det spilles jo mange baller på han så han blir mye involvert, men utførelsen er gjennomgående altfor svak. Jeg tror en Haugsdal med like mange muligheter til å skape noe vil klare å få mer ut av det. Brustad har jo vært plaget med endel skadeavbrekk og rusk i maskineriet i høst. Min mening er at det har merktes veldig godt i prestasjonene hans. Kanskje spesielt merkbart når han i utgangspunktet er for dårlig teknisk for en kantrolle.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Ranheim - Stabæk Fotball, 1300
×
×
  • Opprett ny...