Gå til innhold

Stabæk - Bodø/Glimt


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Vi er jo det eneste laget som ikke trenger hjelp, så det skulle jo egentlig bare mangle om vi ikke skulle få relativt lave odds. Hamkam trenger jo så mye hjelp at det er nesten bare å glemme...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er jo det eneste laget som ikke trenger hjelp, så det skulle jo egentlig bare mangle om vi ikke skulle få relativt lave odds. Hamkam trenger jo så mye hjelp at det er nesten bare å glemme...

 

At Mjøndalen og B/G vinner? Vil ikke akkurat si at det er så usannsynlig at det bare er å glemme...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Vi er jo det eneste laget som ikke trenger hjelp, så det skulle jo egentlig bare mangle om vi ikke skulle få relativt lave odds. Hamkam trenger jo så mye hjelp at det er nesten bare å glemme...

 

At Mjøndalen og B/G vinner? Vil ikke akkurat si at det er så usannsynlig at det bare er å glemme...

 

 

7 i odds reflekterer vel en sannsynlighet på drøye 14% så det er vel ikke akkurat glemt.

Endret av Øyvind
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bruker man de høyeste oddsene man får i markedet får vi:

 

Stabæk: 1,55 - 65%

Hødd: 3,8 - 26%

Ham Kam: 12,5% - 8%

 

Usikkerheten er stor, og forskjellen mellom bookmakere er så små at man i teorien vil gå 1% i overskudd om man setter "riktig" beløp på hvert lag hos tre forskjellige bookmakere.

 

Setter jeg sjansene slik:

 

Stabæk - Glimt: 40-30-30

Mjøndalen - Hødd: 30-30-40

Ham Kam - Ranheim: 55-35-20

 

kommer vi ut med 61% sjanse, Hødd med 32% og Ham Kam med 7%. Løp og kjøp Hødd til 3,8 i odds.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper ikke spillerne er like nervøse som det jeg er nå. Skulle gitt mye for å bare få dette unnagjort!

 

Ja.. rimelig shaky i kontorstolen jeg, ristet så mye i løpet av arbeidsdagen i går at begge skruene til armlenet datt ut

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg føler meg skremmende rolig. Sitter med en følelse av at vi klarer dette her. Får se om det er tilfelle lørdag ettermiddag også...

 

Edit: på søndag formiddag kan jeg derimot garantere at jeg er nervevrak.

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tenkte å ta turen innom forumet her siden jeg skal på Nadderud for første gang siden jeg tilfeldigvis er sørpå denne helga. Jeg fryktet at det kom til å bli en meningsløs match, men Stabæk har alt å spille for så jeg håper på en god kamp!

 

Jeg er ganske overbevist om at Stabæk slår oss. Det er flere grunner til det, og først og fremst er det fordi vi prestasjonene har gått ned mange hakk siden vi sikret opprykket, og selv i ukene før opprykket var formelt i boks gikk vi mye på halv maskin. Det er ikke til å stikke under en stol at vi tradisjonelt sett er svake på naturgress også. Dere må ikke la dere lure av at vi vant 8-0 hjemme mot KIL nå i helga, de er utvilsomt det dårligste og mest tafatte laget jeg har sett på aspmyra på mange år - og jeg har sett mye rart! Jan Halvor Halvorsen har vist etter opprykket at han ikke er særlig interessert i å rotere på laget og la de mange spennende unggutta få sjansen, så laget vi kommer til å stille blir mest sannsynlig det samme som vi har spilt med hele året. Jeg ville vært mer positiv dersom noen av benkesliterne våre hadde fått en mulighet til å vise seg frem før sesongslutt.

 

Jeg vil si Stabæk har en flott mulighet til å rykke opp på søndag. Vårt sterke kort på bortebane er kontringsspillet, klarer dere å sette en stopper for overgangene våre og hindre midtbanen vår fra å styre spillet tar dere tre poeng.

 

Ellers skal jeg holde et øye på Herman Stengel som i følge Drammens Tidene kan ende opp som Glimtspiller: http://dt.no/godset/godset-dropper-stengel-1.8136208

 

Jeg vet også at vi fortsatt er interessert i å hente Fredrik Brustad, så jeg skal holde et øye på han også :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ellers skal jeg holde et øye på Herman Stengel som i følge Drammens Tidene kan ende opp som Glimtspiller: http://dt.no/godset/godset-dropper-stengel-1.8136208

 

Jeg vet også at vi fortsatt er interessert i å hente Fredrik Brustad, så jeg skal holde et øye på han også :)

 

Skjønner godt interessen fra Bodø/Glimt. Tror begge ville passet utmerket i måten dere ønsker å spille på og med ferdigheter som er ganske typiske for hva Glimt pleier å ønske seg i de to rollene. Men jeg blir overrasket om de drar nordover. Særlig Stengel. Ser ikke bort fra at Brustad kan være aktuell for dere dersom vi ikke rykker opp. Han har for øvrig vært mye småskadet i høst og hatt endel svakere kamper enn på våren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Noen som vet hvordan billettsalget ligger an ?

Var bare enkeltplasser igjen på øvre hovis i går da jeg sjekket billettservice. Tror vi får en ganske full hovis i hvertfall

 

 

Mange sesongplasser som ikke legges ut for salg, og som dessverre ikke er veldig flinke til å bruke plassene sine.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Noen som vet hvordan billettsalget ligger an ?

Var bare enkeltplasser igjen på øvre hovis i går da jeg sjekket billettservice. Tror vi får en ganske full hovis i hvertfall

 

 

Mange sesongplasser som ikke legges ut for salg, og som dessverre ikke er veldig flinke til å bruke plassene sine.

 

 

Bruker de dem ikke til denne matchen kan de bare gå og legge seg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bilde av hovis den dagen vi sikret opprykket i 2005. Vi kan ikke styre været i morgen, men vi kan styre tribunen, og gi spillerne et trøkk de sent vil glemme. Møt opp, enten du vil sitte eller stå!

 

170696067.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal vel mye til at det ikke er Glimt som takler det best - er vel i snitt ganske mye mer kaldt og forblåst i Bodø en på Bekkestua...

Været får vi ikke gjort noe med, så det er det bare å ta fart og drite i!

 

Jeg håper og tror at det blir nok en legendarisk dag på Nadderud. Vi har da hatt hyggelige stunder på Nadderud i friskt høstvær tidligere. Dessuten hva er det verste som kan skje imorgen? Jo at vi får sjansen til å se gutta i flere tellende kamper denne høsten. Det er vinn vinn det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt enig, kamper som dette er 100% moro og motiverende, 0% skummelt og vanskelig. Å begynne og snakke om været osv minner meg om innstilligen laget hadde til hjemmekampen mot Elverum, der det virket som alt fokus var på hvor vanskelig det kom til å bli. Bodø/Glimt er i praksis ferdige med sesong mens vi har en fantastisk mulighet til å vinne billett til Tippeligaen 2014. Dette blir ikke vanskelig i det hele tatt så lenge vi beholder 100% fokus og innsats i hver eneste involvering, som selvfølgelig er mye lettere for oss, som har alt å vinne, enn for Bodø/Glimt, som ikke har mer igjen å spille for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Skal vel mye til at det ikke er Glimt som takler det best - er vel i snitt ganske mye mer kaldt og forblåst i Bodø en på Bekkestua...

Været får vi ikke gjort noe med, så det er det bare å ta fart og drite i!

 

Jeg håper og tror at det blir nok en legendarisk dag på Nadderud. Vi har da hatt hyggelige stunder på Nadderud i friskt høstvær tidligere. Dessuten hva er det verste som kan skje imorgen? Jo at vi får sjansen til å se gutta i flere tellende kamper denne høsten. Det er vinn vinn det!

 

 

Har tenkt det samme - og forsøkt å komme i samme modus, men jeg får det ikke til.

 

Er egentlig bare kvalm og redd.

 

Få det hele overstått, er vel egentlig følelsen i sigende stund.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Joda,

 

Når du kommer til Nadderud imorgen og vi stiller oss opp skulder ved skulder, tusenvis av Stabækfans med et felles mål om å løfte de blaa gutta frem til seier så er det ikke noen grunn til frykt.

 

Kom regn, snø, sludd, vind, torden og gule tannbørster. Kom hit, men vit at her ender det! Dette er Nadderud og vi er STB!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Bodø/Glimt
×
×
  • Opprett ny...