Gå til innhold

Valgkomiteen (2013) ønsker deres innspill.


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Valgkomiteen i Stabæk Support har startet opp arbeidet med å finne aktuelle medlemmer å innstille til valg på årsmøtet i januar/februar 2014. I den forbindelse ønsker vi tilbakemeldinger på hvem dere mener kunne hatt noe å bidra med i styret. Vi vet at noen av dagens styremedlemmer trekker seg av ulike udramatiske årsaker.

Det er kjempefint om dere sender navn på deres forslag til kandidat(er), gjerne også med en kort redegjørelse for hva dere begrunner forslaget med, til sven@stabaek.no.

Mvh valgkomiteen v/ Dag Albert Bårnes, Jonas David Benkow og Sven Erik Lund.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvilke personer er det som trekker seg? Kunne være greit å vite med tanke på hvilke verv i styret man trenger nye kandidater til.

Jeg stiller ikke til nyvalg som sikkerhetsansvarlig, men fortsetter som Supporterkoordinator så det blir ikke mye forandringer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg starter i ny jobb i januar 2014, og med et ønske om å ha fullt fokus på dette stiller jeg ikke til gjenvalg av tidshensyn.

 

Jeg har hatt dialog med valgkomiteen om dette siden stillingen ble utlyst og jeg søkte på den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hvilke personer er det som trekker seg? Kunne være greit å vite med tanke på hvilke verv i styret man trenger nye kandidater til.

Jeg stiller ikke til nyvalg som sikkerhetsansvarlig, men fortsetter som Supporterkoordinator så det blir ikke mye forandringer.

 

 

Ny sikkerhetsansvarlig vil ha tett kontakt med Bjørn ettersom han fortsetter som supporterkoordinator.

 

Til info: Supporterkoordinatoren skal være en person som er uavhengig av supporterklubben og fotballklubben og skal bidra til et godt arbeidsklima mellom de to enhetene. I Stabæk har supportere og ansatte i klubben et svært godt forhold. Jobben til Bjørn er således stort sett fornøyelig. Klubbene må, uavhengig av hvor god tone det er mellom supportere og klubb, ha en supporterkoordinator for å oppfylle NFFs (UEFA) lisenskrav.

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Det skal avholdes et komitemøte neste uke. Valgkomiteen har mottatt noen forslag til nye styrekandidater, men ønsker flere innspill.

 

Stabæk skal spille tippeliga i 2014 og valgkomiteen ser etter dedikerte kandidater med en sterk kjærlighet til klubb og supporterklubb.

 

 

E-post med forslag til kandidater, eller innspill av mer generell karakter, kan sendes til sven@stabaek.no eller potter@stabaek.no

 

Mvh valgkomiteen v/ Dag Albert Bårnes,Sven Erik Lund og Jonas David Benkow

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Valgkomiteen (2013) ønsker deres innspill.
×
×
  • Opprett ny...