Gå til innhold

Tippeligaen 2014 - hvordan skal det gå?


geirti
 Del

Anbefalte innlegg


Nå som Petter er ute, hvem blir den nye treneren?

 

I 2012 var det disse Norske trenerne som hadde UEFA PRO-lisens

 

 

Teitur Thordarson

Jan Jönsson

Uwe Rösler

Kaz Sokolowski

 

 

 

Er disse fire norske?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Nå som Petter er ute, hvem blir den nye treneren?

 

I 2012 var det disse Norske trenerne som hadde UEFA PRO-lisens

 

 

Teitur Thordarson

Jan Jönsson

Uwe Rösler

Kaz Sokolowski

 

 

 

Er disse fire norske?

 

De har vært trenere i Norge hvertfall.. Men ingen av de er vel egentlig aktuelle.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tørum kanskje? Hva driver han med om dagen?

Det er en av få trenere i Norge jeg kunne tenkt meg (av de som kan være aktuelle). Vi er dessverre ikke i posisjon til å rappe treneren fra verken Haugesund, Godset eller FCK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra TV2:

 

Tidligere landslagssjef for USA og Egypt, Bob Bradley,

 

http://www.tv2.no/sport/fotball/dette-kan-bli-stabaeks-nye-trener-4160777.html

 

Dette er jeg positiv til. Gjorde det godt med USA over en lengre periode, og hadde også suksess med flere klubblag i MLS før landslagskarrieren. Så vidt jeg har skjønt, har han klart å lede mindre lag til gode resultater, og sesongen før han ble landslagstrener ledet han Chivas til tredjeplass i Western med et ungt lag. For øvrig vitner vel dette om at det er Petter som har valgt å gå selv, og ikke klubben som har fått nok - i og med at det ikke er noen erstatter klar.

 

Men jeg er spent på lønnskravene...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bradley blir nok klar ja. Men å kjempe i bunnen av Tippeligaen blir noe helt annet enn å trene i USA! Han er nok valgt fordi han ikke har inngående kunnskap om alt Stabæk har slitt med de siste årene og han kan enklere starte med blanke ark. Han får seg nok en overraskelse eller to i løpet av 2014...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bob Bradley er forøvrig faren til Michael Bradley som spiller på Roma. Ellers løftet han Chivas USA fra bunnen av sin conference til toppen stort sett ved hjelp av unge spillere. Ingen anelse hva slags fotball han liker å spille, men en som satser på unge spillere er neppe en som spiller kjedelig defensiv fotball

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Tippeligaen 2014 - hvordan skal det gå?
×
×
  • Opprett ny...