Gå til innhold

Tippeligaen 2014 - hvordan skal det gå?


geirti
 Del

Anbefalte innlegg


Hvis det er noe hold i ryktene om at vi får Bob Bradley som trener må jo det være den mest overraskende ansettelsen noensinne. Som det har blitt skrevet har han vært linket til PL klubber før. Har alltid hatt sansen for Bradley, har ikke sett veldig mye. Men har sett en del kamper med USA hvor han har stått på sidelinjen. Men hvordan vi skal klare å forsvare det økonomisk skjønner jeg ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er superpositivt, og tror Bob evt. vil bli en massiv forsterkning, men jeg tør ikke helt tro på dette enda. Lurer på hvilke forventninger han har i forhold til klubben. Han må vel få et lite sjokk når han ser Brakka.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Leste i sta at stabæk var i samtaler med en som het Alexander Chapman, husker ikke etternavnet jeg? finner ikke igjen artikkelen heller

 

TV2 har skrevet om Bradley og Stabæk og det kommer informasjon sivende både her og der... Det er ingen vits i å ødelegge morsomme diskusjoner med fjollete oppførsel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Leste i sta at stabæk var i samtaler med en som het Alexander Chapman, husker ikke etternavnet jeg? finner ikke igjen artikkelen heller

 

TV2 har skrevet om Bradley og Stabæk og det kommer informasjon sivende både her og der... Det er ingen vits i å ødelegge morsomme diskusjoner med fjollete oppførsel.

 

tv2 er jo en troverdig kilde

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Leste i sta at stabæk var i samtaler med en som het Alexander Chapman, husker ikke etternavnet jeg? finner ikke igjen artikkelen heller

 

TV2 har skrevet om Bradley og Stabæk og det kommer informasjon sivende både her og der... Det er ingen vits i å ødelegge morsomme diskusjoner med fjollete oppførsel.

 

tv2 er jo en troverdig kilde

 

 

Når de ikke blir foret løgner av RBK så er de ikke så ille egentlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


og hvis de har blitt foret av paal diskerud eller mix, som har tilknytting til RBK, så er det troverdig?

 

igrunn ikke.

Men dette er ikke et rykte som er direkte skadelig for oss, dette er morro PR. om det ikke stemmer, ok, da fikk vi hvertfall litt spennede medieomtale. om det stemmer, håper jeg virkelig han er klar over status quo i klubben, og er villig til å jobbe for knapper og glansbilder morro er det læl

Lenke til innlegg
Del på andre sider


larsen007, on 25 Nov 2013 - 12:47, said:snapback.png

"Opprykkspengene" / "mediepengene" kommer allerede denne uken inn på konto til Stabæk. Det er snakk om noen millioner, men ikke mange da mediepengene kommer over fire utbetalinger gjennom 2013. Den som kommer nå er den siste. De forrige er brukt opp.

 

Javel, men det er vel mediepenger 2013, ikke opprykk/mediepenger for 2014 penger da opprykket ikke var klart før etter siste serieomgang. Og disse summene er vel betydelig høyrere enn i 2013.

Forresten er vel dette feil tråd å¨ta denne diskusjonen, så den bør kanskje flyttes til Tippeligaen 2014 - hvordan skal det gå?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da har vi hvertfall et vannhull, om ikke Blaa så er det hvertfall et sted å drukne sine sorger før/etter kamp

 

Det er sannsynlig at det jobbes med å gjøre dette til et Stabæk-sted. Men det er mulig man ikke kan ralle like hardt som det til tider har vært på Blaa. Heldigvis har vi jo pressebrakka :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Da har vi hvertfall et vannhull, om ikke Blaa så er det hvertfall et sted å drukne sine sorger før/etter kamp

 

Det er sannsynlig at det jobbes med å gjøre dette til et Stabæk-sted. Men det er mulig man ikke kan ralle like hardt som det til tider har vært på Blaa. Heldigvis har vi jo pressebrakka :)

 

Supert om det blir et Stabæk-sted!

Kanskje greit å få roet ned rallen litt uansett?

Jeg er hvertfall glad for å kunne ta en øl eller fire før kamp i umiddelbar nærhet til Nadderud.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Da har vi hvertfall et vannhull, om ikke Blaa så er det hvertfall et sted å drukne sine sorger før/etter kamp

 

Det er sannsynlig at det jobbes med å gjøre dette til et Stabæk-sted. Men det er mulig man ikke kan ralle like hardt som det til tider har vært på Blaa. Heldigvis har vi jo pressebrakka :)

Supert om det blir et Stabæk-sted!

Kanskje greit å få roet ned rallen litt uansett?

Jeg er hvertfall glad for å kunne ta en øl eller fire før kamp i umiddelbar nærhet til Nadderud.

De har spurt om de kan få litt STB effekter for å pynte opp, så med det i tankene er de nok klare for et samarbeid i forbindelse med kamp

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Da har vi hvertfall et vannhull, om ikke Blaa så er det hvertfall et sted å drukne sine sorger før/etter kamp

Det er sannsynlig at det jobbes med å gjøre dette til et Stabæk-sted. Men det er mulig man ikke kan ralle like hardt som det til tider har vært på Blaa. Heldigvis har vi jo pressebrakka :)

Supert om det blir et Stabæk-sted!

Kanskje greit å få roet ned rallen litt uansett?

Jeg er hvertfall glad for å kunne ta en øl eller fire før kamp i umiddelbar nærhet til Nadderud.

De har spurt om de kan få litt STB effekter for å pynte opp, så med det i tankene er de nok klare for et samarbeid i forbindelse med kamp

 

 

Det henger vel en del medaljer, drakter, skjerf etc på Onkel Blaa som diverse grupper og enkeltpersoner har lånt dem... Dette burde hentes ut før det plutselig inngår i et konkursbo. Serr.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Tippeligaen 2014 - hvordan skal det gå?
×
×
  • Opprett ny...