Gå til innhold

larsen007
 Del

Anbefalte innlegg


 

 

 

Noen hemmeligheter om ny trener fra møtet med Lars i Stabækbutikken ikveld?

Jepp.
Fortell!!

Espen sa vi skulle holde tett. Men jeg synes det var positivt det som ble sagt. Nå er det bare å glede seg til å følge med fremover;)

Hey, se til hælvete å rapporter nyhetene a!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje ikke alt man kan si på åpen forum av hensyn til klubben og media.

Lurt å holde kortene tett til brystet. Skal ikke mye til før ting går i vasken.

 

Jeg lurer mer på om vi får vite noe konkret før jul? Hadde blitt meget fornøyd om det lå en skallet amerikaner innpakket i gavepapir bak i nissesleden til IAO på julaften.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Før folk går helt bananas her; det er ingen nyheter å rapportere.

Hvorfor gir folk uttrykk for at det er det da? Kan ikke noen rapportere hva som ble sagt?

 

 

Det er vanlig praksis fra SS sin side at infoen som blir gitt på meldemsmøtene er eklusivt for de som møter opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

 

Noen hemmeligheter om ny trener fra møtet med Lars i Stabækbutikken ikveld?

Jepp.
Fortell!!

Espen sa vi skulle holde tett. Men jeg synes det var positivt det som ble sagt. Nå er det bare å glede seg til å følge med fremover;)

Hey, se til hælvete å rapporter nyhetene a!!

 

Det var da veldig...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Før folk går helt bananas her; det er ingen nyheter å rapportere.

 

Hvorfor gir folk uttrykk for at det er det da? Kan ikke noen rapportere hva som ble sagt?

Det er vanlig praksis fra SS sin side at infoen som blir gitt på meldemsmøtene er eklusivt for de som møter opp.

Steinalderpraksis. Det funka på billies i 1999, nå sprer ting seg uansett og kan like gjerne legges ut. Tro noe annet er som å tro på ackon-nissen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ja hvis det spres uansett så får du vente til det spres et annet sted da.. når vi fikk beskjed på brakka at det som ble sagt her idag, forblir innenfor disse veggene, frem til ledelsen går ut med informasjonen selv. og den avtalen var alle enige i. det handler om tillitt, jeg tror ikke tilliten blir styrket hvis noen løper rett hjem og legger det ut på forumet. men kan si så mye som at sesongen syns jeg ser veldig lys ut, og fikk et inntrykk av at ledelsen for en gangs skyld har stålkontroll.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hepp,

 

jeg synes det er en grei praksis. Kiipt for de som veldig gjerne vil være på møtet, men ikke kan selvsagt. Personlig har jeg sluttet å tusle på disse fordi det sjeldent kommer noe skikkelig juicy info, i allefall ikke juicy nok til å rettferdiggjøre 12-14 mil reising tur retur på en hverdag. kommer det noe med virkelig sprengkraft er det alltid noen som ikke klarer å holde tett.

 

Les innlegget til Ingo oppi her så tipper jeg du er nær essensen av det som ble sagt i går også.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når oppfordring fra de som taler er at man ikke skal løpe ut og fortelle alt de har sagt så holder folk seg til dét. For min del tror jeg det fortsatt er åpent for at det kan skje mer før julaften.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klart det ikke ble fortalt stort på møtet. Hadde noe vært klart, hadde det vært offentlig. Disse insidersynsingene er vel like troverdige som de alltid har vært - husker godt inntrykket Holter-Sørensen & Co ga på et møte tidlig i 2011 - dette kommer til å ordne seg. Men det gjorde jo ikke akkurat det...

 

 

Jeg skal kjøpe har kjøpt sesongkort for neste år, og skal bruke det på hver bidige kamp, men trua er allerede borte. Året som snart er over ble det store oppturåret, både på banen og i straffesaken. 2014 blir nok det motsatte. Både på banen og i erstatningssakene. Hva var det han het han greker'n med rullesteinen...?

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg ville vel heller hatt halve det egyptiske landslaget enn amerikanske overbetalte spillere

 

Lønnsnivået i MLS er omtrent som i Tippeligaen, hvis det er det du mener. Rettere sagt: De aller største stjernene tjener mye mer enn de best betalte Tippeliga-spillerne pga det som kalles Beckham-regelen (spillere hvis lønninger holdes utenfor lønnstaket), men differensieringen er langt større enn her. Snittet blir omtrent likt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka i dag

 

Lars Hjorth sier at Antoni Ordinas Pou også vil gjøre en strålende jobb om han blir den som leder klubben i 2014.
– Men hadde vi signert Bob Bradley, vil jeg tro at det er en av de største trenerovergangene i Norge noensinne, mener Lars Hjorth.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka i dag

– Men hadde vi signert Bob Bradley, vil jeg tro ....

 

Posse: Kan dette tolkes på andre måter enn at Antoni er vår nye trener?

 

Jeg stusser vel heller over at med den mediedekningen saken har fått brukes det megafon på å presentere Antoni som andre- eller sistevalg. Det er ikke heldig verken for klubb, trener eller spillere. Jeg tror også man i stor utstrekning overvurderer hvilken oppfatning folk flest har av Bob Bradley, som strengt tatt ikke har noe navn i anglofile Norge. Det kan selvsagt være annerledes for potensielle nye spillere.

 

Personlig ser jeg ikke Antoni som noen dårligere løsning enn Bradley som har brukt såpass lang tid på ikke å bestemme seg for STB. Som supporter vil ha jeg en trener med et genuint ønske om å trene klubben, ikke en som vurderer alle mulige andre alternativer etter å ha fått tilbud fra STB.

 

Det Bradley har av mer erfaring utlignes ved Antonis kjennskap til det som er igjen av troppen og norsk fotball generelt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg stusser vel heller over at med den mediedekningen saken har fått brukes det megafon på å presentere Antoni som andre- eller sistevalg. Det er ikke heldig verken for klubb, trener eller spillere. Jeg tror også man i stor utstrekning overvurderer hvilken oppfatning folk flest har av Bob Bradley, som strengt tatt ikke har noe navn i anglofile Norge. Det kan selvsagt være annerledes for potensielle nye spillere.

 

Kun spekulasjoner fra min side, men jeg tipper dette er todelt. For det første er et navn som Bob Bradley interessant for media fordi han tross alt har en CV som gir mulighet for store overskrifter og tabloide overdrivelser. For det andre har nok også klubben interesse av dette fokuset når det jobbes med nye sponsorer og salg av sesongkort.

 

Det blir kanskje litt rart i ettertid hvis vi ender opp med Antoni når han nærmest har blitt lansert som en siste utvei, som du sier. Men det kan jo tenkes at klubben har kommunisert annerledes med Antoni selv enn i pressen og fått forståelse for at selv om de stiller likt i utgangspunktet, er det en god PR-mulighet i spekulasjoner om Bradley, som det kan være smart å utnytte uansett hva utfallet måtte bli.

 

Jeg for min del vil være fornøyd enten det blir Bradley eller Antoni, gitt at vi i begge tilfeller får på plass nødvendige forsterkninger og at vi ikke finner opp fantasibudsjetter for å skape rom for større navn enn vi realistisk sett har råd til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes ikke Antonio blir lansert som siste utvei. Det er jo en selvfølge at hvis man kan beholde han i den stillingen som han har nå og i tillegg jobbe mer med førstelaget og lærere under Bradley vil jo det være å foretrekke.

 

Det er jo en stor forskjell på å være en av to kandidater eller og å være nødløsningen. En nødløsning ville vel kanskje tatt form av Tom Nordli nærmere seriestart

 

Nå er det bare å håpe på en pressekonferanse med IAO når han kommer hjem lille julaften! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De trenerne vi har hatt siden 93 har i grunn prestert bra hos oss, men stort sett falt igjennom etter at de har sluttet hos oss. Det betyr vel at vi har et ganske robust system rundt trenerteamet? (Hadde ihvertfall) Skal ikke se bort i fra at Antonio blir en knalltrener hos oss, blir hentet til rbk om et par år for å erstatte trenertrioen Bjørn Hansen, Nils Arne Eggen og Per Johan Hansen som ikke får det til, hvor han så mislykkes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Ny trener
×
×
  • Opprett ny...