Gå til innhold

larsen007
 Del

Anbefalte innlegg


Denne er jeg veldig usikker på vil skape den helt store entusiasmen. Har ikke forbundet Stabæk med tung skotsk fotball. Er det lekende i fokus her? Håper virkelig jeg tar feil.

 

For alle skotter er like? Litt som at alle islendinger har skjegg og spiser fisk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Denne er jeg veldig usikker på vil skape den helt store entusiasmen. Har ikke forbundet Stabæk med tung skotsk fotball. Er det lekende i fokus her? Håper virkelig jeg tar feil.

 

For alle skotter er like? Litt som at alle islendinger har skjegg og spiser fisk?

Espen Moe svarte nettopp på det på NRK. Han står for det skotske hvor vi skal løpe mye..... Det i seg selv er jo ikke feil men så får vi se om den tekniske stilen kan vinne. Så litt like mener i det minste styreformann at det er :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Denne er jeg veldig usikker på vil skape den helt store entusiasmen. Har ikke forbundet Stabæk med tung skotsk fotball. Er det lekende i fokus her? Håper virkelig jeg tar feil.

For alle skotter er like? Litt som at alle islendinger har skjegg og spiser fisk?

Espen Moe svarte nettopp på det på NRK. Han står for det skotske hvor vi skal løpe mye..... Det i seg selv er jo ikke feil men så får vi se om den tekniske stilen kan vinne. Så litt like mener i det minste styreformann at det er :)

 

 

Jeg må nå innrømme at jeg ikke heeelt likte det utsagnet. Vi skal da spille kul teknisk fotball!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Toni er vel en interessant løsning fordi vi da kan putte alke tilgjengelige midler i å gi spillerstallen et høyst påkrevd løft.

 

Ellers sier jeg som alltid, stabæk bør ha svensk hovedtrener :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Toni er vel en interessant løsning fordi vi da kan putte alke tilgjengelige midler i å gi spillerstallen et høyst påkrevd løft.

 

Ellers sier jeg som alltid, stabæk bør ha svensk hovedtrener :)

Hva om Lars Lagerbäck tok en som sin mentor Hodgson og vil trene en Mikke Mus klubb ... IA har tryllet før ... Når det er sagt så hadde jeg vært spennende med Nanne
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde vært fantastisk men Nannskog! Nærmest perfekt! Mons Ivar Mjelde kunne også vært noe, ingen dum trener.

Ikke for å være negativ til Nannskog (selv om noen kan tolke det sånn), men hva er det som får folk til å tro at han er en veldig god trener?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Hadde vært fantastisk men Nannskog! Nærmest perfekt! Mons Ivar Mjelde kunne også vært noe, ingen dum trener.

Ikke for å være negativ til Nannskog (selv om noen kan tolke det sånn), men hva er det som får folk til å tro at han er en veldig god trener?
Godt spørsmål. Han har vel ikke så veldig mye mer å vise til som trener enn denne attesten; http://fcsthlm.com/artikel/208/daniel-nannskog-tar-plats-i-ledningen/ Men han er en legende i klubben, en vinnerskalle som kjenner klubben og IA godt klinger bra i mine ører
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Topp 3 kandidater: 1.deila 2.skullerud 3. Nannskog

Må tenke på at vi må ha en flink trener som kan gjøre at vi beholder plassen og samtidig kan lage en litt mer fremtidig plan

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ny skribent på forumet, men mangeårig leser, innflytter og Stabæk-fan som kjenner klubben på godt og vondt. Klarer ikke dy meg lenger og hiv meg på i debatten.

 

Antoni Ordinas skal og må bli den nye trenaren, han kjenner klubben og akademiet godt, har god kompetanse, er engasjert og har passion.

 

I tillegg tror jeg han ser talentene i klubben og vil ta meg se de istedefor leiesoldater som er korte dårlige løsninger !

Har brukt opp min kvote med 'likes' dette døgnet, men er enig med deg og tror du får rett. Endret av Chr.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Ny trener
×
×
  • Opprett ny...