Jump to content

larsen007
 Share

Recommended Posts

Lars Bohinen er ledig og er nok en naturlig favoritt. 8 plass er godkjent for S08. Spess når dem holdt på å rykke ned i både 2019 og 2020. Han har ledet et lag tilbake til Elitserien tidligere, og kjenner STB godt.

Bohinen har rykket opp med AaFK og Sandefjord. Så det er bra. Men han har også rykket ned med dem. Voldsomt. Sandefjord tok bare 16 poeng da de rykket ned, og han trente dem hele sesongen. AaFK tok bare 11 poeng forrige sesong, da han trente dem, og hadde gjort det i flere år før. I 2018 klarte han også å misse opprykket med AaFK. Så det er vel ikke helt åpenbart en innertier å skulle signere ham.

Ls oss heller se på hva vi har, en ung trener, som vi gir en skikkelig sjanse, gjennom sesongoppkjøring og langt inn i Obos-sesongen. Hvis det vi om seks måneder ser ut som Start har gjort i hele 2021, så er det kanskje på tide å la våre veier skilles, men all den tid vi ikke har noen Bob Bradley bankende på døra, så vil jeg at vi skal velge langsiktighet foran en trener som muligens er marginalt bedre (og muligens ikke er bedre i det hele tatt). Det er vel ikke i hovedtrenerjobben det brenner aller mest på dass...

18 minutter siden skrev stbS:

Lars Bohinen er ledig og er nok en naturlig favoritt. 8 plass er godkjent for S08. Spess når dem holdt på å rykke ned i både 2019 og 2020. Han har ledet et lag tilbake til Elitserien tidligere, og kjenner STB godt.

Bohinen er ikke en fyr du vil ha inn dørene på Nadderud! Det er ett forhold som kun funker en kort periode! Da kan vi like gjerne signere Wiggen som hovedtrener.

Jeg hørte til dem som mente at ny trener ikke ville redde årets sesong. Leit nok fikk jeg rett. Statistisk redder sjelden ny trener en klubb. Stallen er mye viktigere. Utfra den logikken burde kanskje Kjønø få fortsette. Når det er sagt - synes jeg EK ikke har overbevist taktisk. Han har forsøkt å bygge et lag delvis rundt Fitim Azemi som har mislykkes. Vi har framstått som temposvake både i angrep og forsvar.  Utfra dette mener jeg vi trenger ny trene og nye spillere. Ser for meg en tydelig erfaren trener - Bradley er nok ikke villig, men en som han. En som gir klare beskjeder om hvem som tar straffer og som får på plass den defensive tryggheten.   

Ikke ny trener, men ny sportssjef: Vet at Aasmund Bjørkan var interessert i en slik stilling i start! Kan vi lokke han til oss? Vi trenger nye tanker, vi trenger en som vet hva som kreves!

Og B/G er en klubb vi faktisk kan sammenlikne oss med, som tidligere har brukt oss som mal for å komme tilbake til der de er nå.

med link fra november: 

https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2021/fvn-bjorkan-kan-bli-start-sjef_sto8611385/story-amp.shtml

42 minutter siden skrev guttensindet:

Personalpolitikken på Reka og Bohinen er i hvert fall ganske lik!

Mulig Ham/Kam kan få en ok sesong med Bohinen, men da rykker de ned året etter…