Elias 853 Share Posted June 21 Share Posted June 21 Nei, med Finstad, Wangberg og Sunde blir det personlighetstester og intervjuer for å sjekke hvor grei og snill du er. Snilleste treneren får jobben, glem fotballfaglig bakgrunn og taktiske ferdigheter! 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
odd 20,145 Share Posted June 21 Share Posted June 21 Og det vil vel være et krav om at den nye treneren godtar inkompetansen til nevnte gruppe. Hvis ikke blir det jo dårlig stemning.. 5 Link to post Share on other sites More sharing options...
guttensindet 1,773 Share Posted June 21 Share Posted June 21 Så og si alle her på forumet krever nå at JW skal gå/få sparken. Men hvem andre en Isnes er ledig på det norske markedet? Og event., hvem er ledige og kan være naturelle for STB i Norden? Har noen her på forumet sjekket markedet for aktuelle alternativer? 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
odd 20,145 Share Posted June 21 Share Posted June 21 I fjor var tydeligvis BHR et godt nok alternativ. Uten at jeg tror det er løsningen. Link to post Share on other sites More sharing options...
Mike 1,643 Share Posted June 21 Share Posted June 21 De som tror at Isnes skal gidde å komme til oss må ha en liten hjerneskade 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
Yassine 1,765 Share Posted June 21 Share Posted June 21 Greit nok å kvitte oss med treneren, men finnes det noen realistiske erstattere? Link to post Share on other sites More sharing options...
blaa_tann 48 Share Posted June 21 Share Posted June 21 Spurte AI om tilstanden nå: Bjørn Helge Riise, som fortsetter som assistenttrener, har uttalt at Wålemark virker som en «fin og omgjengelig type» og at han er tydelig på hva han vil ha. Riise sier også at han tror Wålemark passer godt inn i klubben og at han ser frem til å lære av ham Wålemark selv har sagt at han ser stort potensial i spillergruppen og ønsker å hjelpe dem med å få ut sitt beste Dette tyder på at det foreløpig er en positiv og optimistisk stemning rundt trenerbyttet, i hvert fall internt i trenerteamet og ledelsen. Det er imidlertid for tidlig å si hvordan dette har slått ut i praksis på banen og i garderoben. Link to post Share on other sites More sharing options...
Pompel 661 Share Posted June 21 Share Posted June 21 Hjelper ikke å ansette en ny trener om de som ansetter har totalt feil verdier og kvalifikasjoner …. 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
Andreas 3,669 Share Posted June 23 Share Posted June 23 Vi har jo en trener i klubben med ganske mye bedre cv enn alle andre. Opprykk fra 1.div med 1.plass. Vunnet Eliteserien. Andre og tredje plass i Eliteserien. Kommet til cupfinalen. Europa kvalikk erfaring. Og dette er jo meritter han har hatt med Stabæk. Gadd ikke nevne hva han har oppnådd med andre klubber. Og hvis det er kontinuitet vi trenger, så ville ett sånt bytte vært det mest kontinuerlig valget vi noensinne kunne hatt. Hvor lenge har mannen vært her? 10 år? Just sayin. 8 Link to post Share on other sites More sharing options...
jonni 269 Share Posted June 23 Share Posted June 23 Kanskje ingen dum ide å bytte plass på Jönsson og Wålemark. Noen vil kanskje da tenke at det er å nedgradere damene, men de virker såpass stabile at de fint klarer en midt-på-treet plassering uansett hvilken svenske de har som trener. Vålerenga, Brann og Rosenborg er jo totalt sett uoppnåelige, med Lillestrøm et lite hakk over de øvrige igjen. Så en 5.-8. plass med damene må være fint mulig å få til selv for Wålermark? 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Nico1 169 Share Posted June 23 Share Posted June 23 På 21.6.2025 den 17.39 skrev odd: Om vi ikke betaler hva enn det koster for å hente Isnes nå forstår jeg ikke mye. Nei takk, ikke om han jobber gratis engang. Nå må vi slutte å se til middelmådigheter i Norge og tenke alternativt. 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Luringen 4,304 Share Posted June 23 Share Posted June 23 Janne var ikke særlig godt likt av spillergruppen sist gang han var trener for herrelaget Link to post Share on other sites More sharing options...
1369 1,616 Share Posted June 23 Share Posted June 23 15 minutter siden skrev Nico1: Nei takk, ikke om han jobber gratis engang. Nå må vi slutte å se til middelmådigheter i Norge og tenke alternativt. Kom med navn - navn som vil trene et bunnlag på nivå 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
yiddo 2,553 Share Posted June 23 Share Posted June 23 1 time siden skrev Luringen: Janne var ikke særlig godt likt av spillergruppen sist gang han var trener for herrelaget Virker ikke som noen av trenerne de siste 10-15 årene har vært god likt. Samme historier om Bohinen, Kjønø, Bob, Loberto, Berg, McKinley++ (unntak:Ordinas). Janne har ihvertfall bevist at han kan gjøre jobben tidligere. Men; føler vi må la gamle helter få være gamle helter, og heller se andre steder. Blir sjelden suksess av å hente tilbake tidligere suksesser. Og ekstremt lite sympatisk ovenfor damelaget ikke minst. 8 Link to post Share on other sites More sharing options...
Pompel 661 Share Posted June 23 Share Posted June 23 Janne og Gaute burde klare å redde sesongen fra bunn i obos… 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
fexter 5,464 Share Posted June 23 Share Posted June 23 Gaute Larsen kunne vært noe kanskje som en kortsiktig løsning. Hadde fått mye ut av unggutta, har jo tross alt fått frem Haaland og Nusa. Men om han er rett mann nå, er kanskje ikke like sikkert. Link to post Share on other sites More sharing options...
Hanse 4,115 Share Posted June 23 Share Posted June 23 2 minutter siden skrev fexter: Gaute Larsen kunne vært noe kanskje som en kortsiktig løsning. Hadde fått mye ut av unggutta, har jo tross alt fått frem Haaland og Nusa. Men om han er rett mann nå, er kanskje ikke like sikkert. Han er jo med på kampdag fra før av så sånn sett er han jo en del av apparatet i dag. Det må nok andre inn. Link to post Share on other sites More sharing options...
Pompel 661 Share Posted June 23 Share Posted June 23 13 minutter siden skrev Hanse: Det må nok andre inn. Men har vi økonomi til det, og ikke minst hvem av kvalitet vil komme til Stabæk som sparker trenere hele tiden…garantert ikke en billig kontrakt for å ta en slik jobb… 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
Blaakækse 665 Share Posted June 23 Share Posted June 23 4 minutter siden skrev Pompel: Men har vi økonomi til det, og ikke minst hvem av kvalitet vil komme til Stabæk som sparker trenere hele tiden…garantert ikke en billig kontrakt for å ta en slik jobb… Isnes ut sesongen tror jeg han hadde tatt. Snur han skuta er han brennhet for klubber i samme/bittelitt høyere kaliber Link to post Share on other sites More sharing options...
InaB 806 Share Posted June 23 Share Posted June 23 4 hours ago, Luringen said: Janne var ikke særlig godt likt av spillergruppen sist gang han var trener for herrelaget Dette stemmer ikke med jeg har hørt, men forumet var veldig kritiske. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Luringen 4,304 Share Posted June 23 Share Posted June 23 27 minutter siden skrev InaB: Dette stemmer ikke med jeg har hørt, men forumet var veldig kritiske. Har hørt fra spillere (selv flere av de med klippekort under Janne 🇯🇵) at han var utrolig vanskelig å prate med 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Crispo11 322 Share Posted June 23 Share Posted June 23 Huseklepp er spennende. Men hva med Thu, som trente Egersund ifjor? Ingen som har nevnt han. De var ihvertfall bra offensivt. Kanskje vi da kan klare å score mer enn ett (dødball)mål pr kamp igjen? 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
stbS 2,951 Share Posted June 23 Share Posted June 23 55 minutter siden skrev Crispo11: Huseklepp er spennende. Men hva med Thu, som trente Egersund ifjor? Ingen som har nevnt han. De var ihvertfall bra offensivt. Kanskje vi da kan klare å score mer enn ett (dødball)mål pr kamp igjen? Jepp, Thu er et spennende valg og det er han jeg ville ha inn som trener før sesongen. Men er også åpen for Janne ut sesongen. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Schnellfahrer 289 Share Posted June 23 Share Posted June 23 Thu er trener i Jerv. Link to post Share on other sites More sharing options...
Blaakækse 665 Share Posted June 23 Share Posted June 23 1. Isnes 2. huseklepp 3. Janne 4. Gaute og BHR i Viking-variant Link to post Share on other sites More sharing options...
Andreas 3,669 Popular Post Share Posted June 29 Popular Post Share Posted June 29 Toni Ordinas? Jeg selv var veldig kritisk mot han på slutten, men etter hva jeg har opplevd de siste årene tror jeg bare at jeg var veldig godt vandt… Han hadde hvertfall en glød og passion jeg ser ingensteder i klubben nå. Det kunne vært en spennende langsiktighet å bygge på. Han kan vel ikke være den dyreste. Og skulle det verst tenkelige skje at vi rykker ned til postnord og mister alle spillerne, er vel han den beste vi kunne sett for oss å spille opp ett lag med bare unggutter. 16 Link to post Share on other sites More sharing options...
odd 20,145 Share Posted June 29 Share Posted June 29 Spørsmålet er vel om Ordinas vil tilbake til trenerlivet? Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 23,906 Share Posted June 29 Share Posted June 29 Heller tvilsomt - men det der intervjuet han kom med rett etter ansettelsen har jeg fremdeles friskt i minnet. Husker eksakt hvor jeg var da jeg hørte det. Gjorde skikkelig inntrykk! 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Matta 12 Share Posted June 29 Share Posted June 29 Hva med Jan Halvor Halvorsen? Kan bygge lag over tid, 433, angrepsvillig, faktisk erfaring på CVn (bl.a. 8 opprykk). Kan jo umulig være dyrt å hente han. Men er sikkert grå, passé, spørsmål om lederstil osv…… 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 23,906 Share Posted June 29 Share Posted June 29 Har ikke han flyttet «hjem» til Trondheim? Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts