Jump to content

Bob Bradley

Slum
 Share

Recommended Posts

Bradley ute på banen en god stund før de andre for å sette opp kjegler på treninga idag. Virket litt sliten og tankefull da Schelvan kom over for å oppmuntre. Spørs om PL-drømmen tar på energien, forståelig egentlig..

Bradley ute på banen en god stund før de andre for å sette opp kjegler på treninga idag. Virket litt sliten og tankefull da Schelvan kom over for å oppmuntre. Spørs om PL-drømmen tar på energien, forståelig egentlig..

Noe du vet eller tror?

Bradley bryr seg vel langt mer om spillet de siste kampene enn han bryr seg om været. Han hadde nok smilt i full storm om bare spillet satt. Men det gjør det jo ikke. Som tidligere nevnt her inne, var jo det elendige resultatet i Kristiansand ikke et enkelt arbeidsuhell, men en kamp i en rekke på flere av stadige dårligere prestasjoner (men likevel med mange kaprede poeng). Skjønner godt at han er litt bekymra. I det lange intervjuet på stabak.no nevner han jo ganske tidlig at vi kun ligger 3 poeng bak serieleder, og det er tydelig at det er et mål for ham å kunne ta opp kampen mot RBK hele sesongen. Da må vi ganske kjapt opp i kvalitet igjen.

Jeg er ikke like bekymra, men så har jeg heller ikke lagt lista for forventningene mine like høyt som Bob. Til hans forsvar er nok serieplasseringa vår i år noe han skal bruke for å få en mest mulig spennende jobb neste sesong. Og da er det stor forskjell på "seriemester" og "sterk innsats med begrensede midler".

Direkte.vg.no

Stabæk-trenerens sønn sikret USA-poeng

Sønnen til Stabæk-trener Bob Bradley, den amerikanske landslagsspilleren Michael Bradley, sørget i natt for at USA fortsatt er ubeseiret i Gold Cup. Bradley utlignet til 1-1 etter at Panama hadde gått opp i ledelsen.

Mikkel Diskerud satt på benken for USA under hele kampen.

Direkte.vg.no

Stabæk-trenerens sønn sikret USA-poeng

Sønnen til Stabæk-trener Bob Bradley, den amerikanske landslagsspilleren Michael Bradley, sørget i natt for at USA fortsatt er ubeseiret i Gold Cup. Bradley utlignet til 1-1 etter at Panama hadde gått opp i ledelsen.

Mikkel Diskerud satt på benken for USA under hele kampen.

Michael har nylig blitt valgt kapteinen på landslaget vårt av Klinsmann. Clint Dempsey var kapteinen tidligere

Jeg anbefale dere ser på Gold Cup finalen, som oftest blir mellom USA og Mexico. Alltid spennende kamp mellom oss og Mexico

Jeg tror han har mest igjen for å trene oss til plass i CL eller EL og deretter få den erfaringen. Det betyr ut 2016. Da har han skapt og vist noe over tid gjennom stabil resultater. Da kan han ta neste steg ut av landet.

• 2 weeks later...

Jaja ... Synd for norsk fotball kanskje med Moldes straffesløseri, men nå kan de ihvertfall ikke lokke med CL-spill

Det kunne de vel ikke uansett.. De hadde ikke spilt CL fra januar 2016.