Jump to content

Bob Bradley

Slum
 Share

Recommended Posts

Anbefaler alle å se Bobs første pressekonferanse fra Swansea! Skryter uhemmet av Stabæk, Ingo og osv :)

Link?

Prater masse om Stabæk fra ca. 11:00:

"And then this beautiful little club called Stabæk showed some interest!..."

Snakk om å være the real deal ... Husker hans pressekonferanse når han ble Stabæktrener (samtidig gikk Ole Gunnars Cardiffs pressekonferanse så relieffen ble spesielt sterk), denne må jeg innrømme var minst like god. Det er rett og slett rørende å se hvor glad han er, og måten han snakker om Stabæk på ..... *tar meg til hjertet* ... Gleder meg til fortsettelsen

Jeg vil tørre å påstå at det var langt større å ta oss fra 1. div til seriegull på 4 sesonger. Selv om vi brukte mye penger i 2008 så var de fleste nøkkelspillerne billige signeringer (dog dyre å forlenge med)

• 5 weeks later...
  • 4 weeks later...

Herlig å høre på ... og det er jo stas når han drar fram sin tid i Stabæk et par ganger ... Det er vel veldig lite sannsynlig, men hadde vært gøy hvis han fikk en ny sjanse i PL og gjenforenes med Dio. Garantiene Mike Phelan fikk var ihvertfall ikke mye verdt; http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/mike-phelan-slams-swansea-over-9532416

Det er da en helt legitim bekymring det? Var det 29 i sekken på 11 matcher i PL? Måla rant inn her den første sesongen også.Ingen kontroll på matchene.

Defensive problemer og billige baklengs har fulgt Bradley stort sett hele Karriæren. Han har ikke sin styrke på taktikk og defensiv struktur, men med den rette assistenten så kan slikt fikses på. Forutsetter dog st man innser st det er en svakhet man har.

Det er da en helt legitim bekymring det? Var det 29 i sekken på 11 matcher i PL? Måla rant inn her den første sesongen også.Ingen kontroll på matchene.

Høres ut som at han ikke hadde MMS i troppen.