Jump to content

Bob Bradley

Slum
 Share

Recommended Posts

3 minutter siden skrev h1912:

Finstad sa at vi kom til å trenge  9 nye spillere. Diskusjonen gikk hardt på forumet, de fleste mente at det var alt for mange... Var det alt for mange, eller kunne vi ha hentet et par til?

Problemet er da vitterlig ikke troppen, men hvordan den brukes. Eller rettere sagt ikke brukes. Det er et tankekors at det var da Bob bestemte seg for hvordan han ville sette laget med 3412 og en klart foretrukken ellever at den negative trenden begynte.

Av dem vi signerte i vinter er det vel dessuten kun Diabaté som har vist seg å være en reell forsterkning. Ellers er det jo akademispillerne våre som har stått for så å si alt av gode prestasjoner. Det er med andre ord ingenting som tilsier at vi hadde truffet kjempegodt om vi hadde hentet enda flere i vinter. Tvert om så hadde vi vel heller gått glipp av mange av de gode prestasjonene som har vært hvis tenåringene hadde havnet lenger bak i køen.

1 minutt siden skrev Nøfyse:

Problemet er da vitterlig ikke troppen, men hvordan den brukes. Eller rettere sagt ikke brukes. Det er et tankekors at det var da Bob bestemte seg for hvordan han ville sette laget med 3412 og en klart foretrukken ellever at den negative trenden begynte.

Av dem vi signerte i vinter er det vel dessuten kun Diabaté som har vist seg å være en reell forsterkning. Ellers er det jo akademispillerne våre som har stått for så å si alt av gode prestasjoner. Det er med andre ord ingenting som tilsier at vi hadde truffet kjempegodt om vi hadde hentet enda flere i vinter. Tvert om så hadde vi vel heller gått glipp av mange av de gode prestasjonene som har vært hvis tenåringene hadde havnet lenger bak i køen.

Vi hentet noen spillere som ikke ga oss det vi var ute etter.
eg har ikke sagt et vondt ord om troppen bestående av tenåringer. De har stått på, men blir selvfølgelig slitne, når de ikke får den hjelpen som de har behov for, av de ELDRE og mer rutinerte spillerne. Vi burde vært forutseende med tanke på skader, slik som vi er midt oppi nå. Der var Finstad, tenker jeg...

Akkurat nå skrev arni:

Ikke overraskende idag

*Rakner mot Moss

*Rakner mot Lyn foran 5000

*Blir pissa på av Ranheim

Akkurat det sa de i studio også (Målfest) at Bob Bradley blir pissa på av Ranheim.

9 minutter siden skrev kuk:

Enig!

Kutt ut det forbanna surret med 3-backslinje. 
Fatter ikke hvorfor en såpass dreven trener som Bradley ender opp med noe slikt piss. Trodde han visste bedre.

NOEN må jo si det til ham. Kanskje Ottar Samuelsen kunne tatt en prat over en kaffe og med en Springsteen-låt i bakgrunnen.

Er vel ikke svakere, bortsett fra defensivt. Mer on par med vil jeg si - i allefall resultatmessig, og det er igrunn ikke så veldig positivt

16 minutter siden skrev @ringo:

8 baklengs på de 3 siste. Forsvarsspill har aldri vært Bob’s styrke - men….

Forbannet trist at forsvaret har samme problem....

Problemet er at det ikke rulleres i troppen. Vi har diskutert det før, vi må faktisk la de unge gutta hvile litt også!

Om ikke er de plutselig overbelastet og ute med langtidsskader, i verste fall fotball invalide om de er skikkelig uheldige!

1 time siden skrev FranckTheBank:

Bradley ut. Dette er vel en svakere sesongstart enn Kjønø sin i OBOS for to år siden. 

Dette tror jeg ikke du mener. La det gå noen dager og tenk på det igjen. Det er ingen god løsning å kaste BB på dør nå, men jeg savner involvering fra resten av trenerbenken. Noen av disse må ta tak i det defensive og midtbanen, så får BB ta det offensive. La oss håpe at Diabate snart er tilbake, og at resten av troppen holder hodet kaldt og beina varme. 

Jeg er egentlig ikke så bekymret. Dette er FØRSTE tapet i år, og det snakkes om Bradley ut. For noe tull, tviler sterkt på at vi finner en bedre trener! Vi har fortsatt en stall proppfull av talent, som bare kan bli bedre utover sesongen og de neste årene. Vi har vært uheldige med skader, men satser på at Diabate snart er klar igjen, kanskje Veum og Kay også. Nusa er heit før sommervinduet åpner igjen, og med litt cash fra et salg der, gir det oss mulighet til et par kvalitets signeringer i sommer og muligens en forsvars trener?

Bob har sagt helt siden han signerte kontrakten at hovedmålet er å bygge lag og spille morsom fotball. Vi har fått den beste fotballen jeg har sett fra Stabæk de siste årene, og vi har fått en kamp og og noen minutter med katastrofe. Jeg tipper vi rykker opp til slutt, men som Næss sier, det er ikke en walk in the park! Gi Olderheim, Spiten og spesielt Walstad en pause, ung gutta blir kjørt hardt av motstanderne, og så slitne ut i dag!

Vi vinner neste kamp hjemme! Alltid, uansett!

10 minutter siden skrev kantmiss:

det snakkes om Bradley ut.

Ingen snakker om dette, bare så det er sagt.

Vi har kommet ned på jorda etter en kunstig bra seriestart (poengmessig). Det vi først og fremst har ønsket oss er Stabæk tilbake til røttene. Dvs offensiv fotball og masse egne unggutter. Denne varen er levert. Vi kan ikke forvente at dette er fantastisk fra første stund, men nå er vi endelig på rett vei!

Alle må huske at dette er det mest spennende Stabæk-laget på veldig mange år. Dette blir bra!

15 minutter siden skrev Ace:

Ingen snakker om dette, bare så det er sagt.

Vi har kommet ned på jorda etter en kunstig bra seriestart (poengmessig). Det vi først og fremst har ønsket oss er Stabæk tilbake til røttene. Dvs offensiv fotball og masse egne unggutter. Denne varen er levert. Vi kan ikke forvente at dette er fantastisk fra første stund, men nå er vi endelig på rett vei!

Alle må huske at dette er det mest spennende Stabæk-laget på veldig mange år. Dette blir bra!

Enig! Tar vi poeng mot Egersund, og vinner den utsatte kampen mot Mjøndalen, så er vi på banen igjen

2 timer siden skrev blaasoldat:

Problemet er at det ikke rulleres i troppen. Vi har diskutert det før, vi må faktisk la de unge gutta hvile litt også!

Om ikke er de plutselig overbelastet og ute med langtidsskader, i verste fall fotball invalide om de er skikkelig uheldige!

Spesielt bakover har vi ingen og rullere på. Med Veum ute har vi i praksis bare to stoppere. Da må de spille hele tiden. Og det betyr også at Riise må spille hele tiden. 

6 timer siden skrev Styrmann:

Spesielt bakover har vi ingen og rullere på. Med Veum ute har vi i praksis bare to stoppere. Da må de spille hele tiden. Og det betyr også at Riise må spille hele tiden. 

Hvorfor kvitter vi oss med Piggy? Uforståelig når vi ikke har mer å rullere med og han kunne være en slik spiller. 

23 minutter siden skrev arni:

Rart å se hvordan spill og prestasjoner har utviklet seg i helt feil retning siste tre matcher🥲

Resultater har utviklet seg feil retning. Vi hadde flyt i starten og har hatt lite flyt i det siste. Spill og prestasjoner har vært ganske likt hele veien. 

Jeg synes nok førsteomgangen mot Lyn er den beste omgangen vi har spilt i år, spillemessig. 

I går hadde vi lite flyt i nøkkelsituasjoner, et skrikende behov for en spiss og et oppspillspunkt foran og luft som gikk ut av gruppa etter 3-0 rett etter pause (var forresten Roberts borti Hou Sæter? Jeg klarte ikke å se det…). 

27 minutter siden skrev fexter:

Hvorfor kvitter vi oss med Piggy? Uforståelig når vi ikke har mer å rullere med og han kunne være en slik spiller. 

Vi har jo også Øya, Bjørkavåg og Ludvigsen i tillegg til Veum. Og personlig ville jeg lagt til Christensen som et alternativ på stopperplass. Valcin Nysveen er et alternativ på høyrebacken. Bak der igjen har vi Birch-Aune, som gav et positivt inntrykk i seneste andrelagskamp.

Jeg pleier ikke å være blant dem som ivrer mest etter å gi opp egenproduserte talenter, men i Piggys tilfelle syns jeg det var et helt riktig valg for både klubb og spiller.

8 minutter siden skrev Nøfyse:

Og personlig ville jeg lagt til Christensen som et alternativ på stopperplass.

Lurer på om et posisjonsbytte på Christensen og Nico kunne vært bra.

31 minutter siden skrev M-A-N:

Resultater har utviklet seg feil retning. Vi hadde flyt i starten og har hatt lite flyt i det siste. Spill og prestasjoner har vært ganske likt hele veien. 

Jeg synes nok førsteomgangen mot Lyn er den beste omgangen vi har spilt i år, spillemessig. 

I går hadde vi lite flyt i nøkkelsituasjoner, et skrikende behov for en spiss og et oppspillspunkt foran og luft som gikk ut av gruppa etter 3-0 rett etter pause (var forresten Roberts borti Hou Sæter? Jeg klarte ikke å se det…). 

Myhre, Halvorsen og Bruttern har vel også knekt koden hvordan bryte ned Stabæk stilen, denne er litt naiv spillestil med lette spillere fysisk og noe uklar struktur!

Akkurat nå skrev arni:

Myhre, Halvorsen og Bruttern har vel også knekt koden hvordan bryte ned Stabæk stilen, denne er litt naiv spillestil med lette spillere fysisk og noe uklar struktur!

Det er nok sant👍

1 time siden skrev fexter:

Det var det uenighet om! Sportslig ledelse ville beholde, trenerteamet oppfordret han til å dra.