@ringo 21,421 Share Posted June 18 Share Posted June 18 7 minutter siden skrev elvis: Gode poenger, men tenker kanskje Bob undervurderes hvis vi tror at han ikke ser at vi har defensive problemer.... blir spennende sommervindu, der jeg forutsetter at han får mulighet til å påvirke hvilke defensive fibre som skal inn. Så får vi se om han står på eksamen utover høsten😀 Det er mye mulig - men vi må bedømme ut fra det vi ser. Han gjør ikke defensive grep, og blir selv veldig defensiv når han blir konfrontert med problemene. 7 Link to post Share on other sites More sharing options...
Andreas 3,317 Popular Post Share Posted June 18 Popular Post Share Posted June 18 2 timer siden skrev @ringo: Det er riktig, men det er den der «Vi kan alltids rykke opp neste år» holdningen jeg vil til livs. Det er fort gjort å bli sittende fast i gjørma om man ikke spretter tilbake umiddelbart. Neste år så vil konkurransen fort være tøffere enn i år. Det er også riktig at vi på ingen måte er ute av konkurransen i år. Det er ikke bare vi som er ustabile i denne ligaen. Men trenden er negativ og vi har en trener som ikke virker å se problemet. Nå skal vi forsøke å kjøpe oss ut av det med en høyreback og en rutinert utenlandsk stopper. Så får vi se. Jeg er også usikker på hvor underholdende jeg synes det er å slippe inn 2-3 mål per kamp på dårlig forsvarsspill. Håper selvfølgelig vi vinner resten av alle kampene og rykker rett opp. Men ønsker å introdusere ett tankekors: Hva skjer med alle talentene neste år i Eliteserien? Er de klare for det? Blir dribleraidene knust i høyere tempo og fysikk? Eller henter vi enda mer rutine da som gjør veien til spilletid enda vanskeligere fordi vi på død og liv ikke vil rykke ned igjen? Hva skjer hvis 16-åringene får enda ett år i OBOS sammen, er vi virkelig ett svakere lag da? Vi kan drømme om en startellever med Nysveen, Ekorness, Veum, Andresen, Riise , Wendt, Geelmuyden, Spiten, Olderheim og Victorio. Som utfordrere til dette har vi Øya, Tobiassen, Kostadinov, Vinge og Ferrington. Og sikkert masse unggutter fra Akademiet som kommer én etter én. Jeg regner med vi har råd til å lønne den gjengen her selv om vi ikke rykker opp? Og den lokale interessen synes vel det er fortsatt gøy om disse gutta herjer i Obos? Og klubben kommer sikkert til å klare å fylle opp med litt rutine rundt disse gutta uavhengig divisjon. 13 Link to post Share on other sites More sharing options...
Slum 12,578 Popular Post Share Posted June 18 Popular Post Share Posted June 18 1 time siden skrev @ringo: Det er mye mulig - men vi må bedømme ut fra det vi ser. Han gjør ikke defensive grep, og blir selv veldig defensiv når han blir konfrontert med problemene. I 2015 spilte vi på rad seks kamper og 49 minutter uten å slippe inn mål. Samme trener, men hvor ligger forskjellen i 2024 når vi har sluppet inn 21 mål på våre siste syv kamper? 10 Link to post Share on other sites More sharing options...
gegras 230 Share Posted June 18 Share Posted June 18 1 time siden skrev elvis: Gode poenger, men tenker kanskje Bob undervurderes hvis vi tror at han ikke ser at vi har defensive problemer.... blir spennende sommervindu, der jeg forutsetter at han får mulighet til å påvirke hvilke defensive fibre som skal inn. Så får vi se om han står på eksamen utover høsten😀 Ingen fare at Bradley ikke får påvirke! Som Bjarmann sa da han sluttet - there is only one sheriff in town. Finstad er vel mer en SINO, Sportssjef In Name Only😅 6 Link to post Share on other sites More sharing options...
Hanse 3,660 Share Posted June 18 Share Posted June 18 22 minutter siden skrev Andreas: Håper selvfølgelig vi vinner resten av alle kampene og rykker rett opp. Men ønsker å introdusere ett tankekors: Hva skjer med alle talentene neste år i Eliteserien? Er de klare for det? Blir dribleraidene knust i høyere tempo og fysikk? Eller henter vi enda mer rutine da som gjør veien til spilletid enda vanskeligere fordi vi på død og liv ikke vil rykke ned igjen? Hva skjer hvis 16-åringene får enda ett år i OBOS sammen, er vi virkelig ett svakere lag da? Vi kan drømme om en startellever med Nysveen, Ekorness, Veum, Andresen, Riise , Wendt, Geelmuyden, Spiten, Olderheim og Victorio. Som utfordrere til dette har vi Øya, Tobiassen, Kostadinov, Vinge og Ferrington. Og sikkert masse unggutter fra Akademiet som kommer én etter én. Jeg regner med vi har råd til å lønne den gjengen her selv om vi ikke rykker opp? Og den lokale interessen synes vel det er fortsatt gøy om disse gutta herjer i Obos? Og klubben kommer sikkert til å klare å fylle opp med litt rutine rundt disse gutta uavhengig divisjon. Litt av problemet er at disse unggutta forsvinner dersom det ikke blir opprykk. Det samme gjør sikkert noen av de etablerte også. Dvs at vi må bygge et nytt lag med nye unggutter og nye etablerte spillere. Jeg føler egentlig at alt ligger til rette nå for et lag som kan hevde seg i eliteserien. Vi må bare gjøre de riktige signeringene og få gjennomført opprykket. Vi må innse at vi bomma på sammensetningen av stallen og rette det opp med en gang. 8 Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 21,421 Share Posted June 18 Share Posted June 18 25 minutter siden skrev Slum: I 2015 spilte vi på rad seks kamper og 49 minutter uten å slippe inn mål. Samme trener, men hvor ligger forskjellen i 2024 når vi har sluppet inn 21 mål på våre siste syv kamper? Og i 2014 spilte vi 7 kamper på rad uten seier og slapp inn 19 mål.... Hva som skjedde for 9-10 år siden sier lite om hva som skjer i dag. Mye har skjedd siden den gang. 5 Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 21,421 Share Posted June 18 Share Posted June 18 33 minutter siden skrev Andreas: Håper selvfølgelig vi vinner resten av alle kampene og rykker rett opp. Men ønsker å introdusere ett tankekors: Hva skjer med alle talentene neste år i Eliteserien? Er de klare for det? Blir dribleraidene knust i høyere tempo og fysikk? Eller henter vi enda mer rutine da som gjør veien til spilletid enda vanskeligere fordi vi på død og liv ikke vil rykke ned igjen? Hva skjer hvis 16-åringene får enda ett år i OBOS sammen, er vi virkelig ett svakere lag da? Vi kan drømme om en startellever med Nysveen, Ekorness, Veum, Andresen, Riise , Wendt, Geelmuyden, Spiten, Olderheim og Victorio. Som utfordrere til dette har vi Øya, Tobiassen, Kostadinov, Vinge og Ferrington. Og sikkert masse unggutter fra Akademiet som kommer én etter én. Jeg regner med vi har råd til å lønne den gjengen her selv om vi ikke rykker opp? Og den lokale interessen synes vel det er fortsatt gøy om disse gutta herjer i Obos? Og klubben kommer sikkert til å klare å fylle opp med litt rutine rundt disse gutta uavhengig divisjon. Det er ikke gitt at de tar nivået - det er ikke gitt at de tar nivået i Obos neste sesong heller. Utviklingen for så unge spillere følger sjeldent en rett linje. Det kommer motgang og tilbakeslag også for disse gutta. 7 Link to post Share on other sites More sharing options...
kantmiss 742 Share Posted June 18 Share Posted June 18 4 minutter siden skrev Hanse: Litt av problemet er at disse unggutta forsvinner dersom det ikke blir opprykk. Det samme gjør sikkert noen av de etablerte også. Dvs at vi må bygge et nytt lag med nye unggutter og nye etablerte spillere. Jeg føler egentlig at alt ligger til rette nå for et lag som kan hevde seg i eliteserien. Vi må bare gjøre de riktige signeringene og få gjennomført opprykket. Vi må innse at vi bomma på sammensetningen av stallen og rette det opp med en gang. Hvor har du dette fra? Hvorfor skulle unggutta forsvinne om vi ikke rykker opp i år, det gir ingen mening.. Mulig Næss, Christensen forsvinner, men for meg er ikke det et alt for stort tap. Som Andreas skriver over her, tror jeg det hadde vært bra for våre 16-18 åringer med enda et år i Obos, hvor de vil få mye spilletid, og mulighet til å herje, bli eldre og klare for øverste div. Satser på opprykk, men at vi er fortapt og at alle forsvinner om vi ikke rykker opp tror jeg lite på. 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
stbS 2,340 Share Posted June 18 Share Posted June 18 5 minutter siden skrev @ringo: Og i 2014 spilte vi 7 kamper på rad uten seier og slapp inn 19 mål.... Hva som skjedde for 9-10 år siden sier lite om hva som skjer i dag. Mye har skjedd siden den gang. Så kom ledere inn i troppen i 2014 som MMS og Hoseth, Jacobsen var en god forsterkning også. Hadde nok vært en nedrykk kamp uten dem. La oss håpe de vi henter inn i sommer løfter oss sikkelig. Samtidig som Diabate holder seg skadefri. 7 Link to post Share on other sites More sharing options...
Øistein 1,810 Share Posted June 18 Share Posted June 18 6 timer siden skrev @ringo: Og i 2014 spilte vi 7 kamper på rad uten seier og slapp inn 19 mål.... Hva som skjedde for 9-10 år siden sier lite om hva som skjer i dag. Mye har skjedd siden den gang. Var ikke dette i perioden Sayoba var borte? Og vi fikk utvist 2. keeper i kampen mot LSK etter et par minutter 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Flexi Knut 2,623 Share Posted June 18 Share Posted June 18 8 timer siden skrev kantmiss: Hvor har du dette fra? Hvorfor skulle unggutta forsvinne om vi ikke rykker opp i år, det gir ingen mening.. Mulig Næss, Christensen forsvinner, men for meg er ikke det et alt for stort tap. Som Andreas skriver over her, tror jeg det hadde vært bra for våre 16-18 åringer med enda et år i Obos, hvor de vil få mye spilletid, og mulighet til å herje, bli eldre og klare for øverste div. Satser på opprykk, men at vi er fortapt og at alle forsvinner om vi ikke rykker opp tror jeg lite på. Gir ingen mening? Det er vel så å si det eneste som gir mening i denne sammen. La oss heller snu på det: Hva er det som tilsier at to av Norges største talenter ikke vil være ettertraktet av både norske og utenlandske klubber etter denne sesongen? Og hva er det som tilsier at et Stabæk som i utgangspunktet budsjetterer med spillersalg – som ved enda et år i OBOS vil få en enda mer presset økonomi – skal kunne eller ville avslå eventuelle bud? Og: Hvorfor skulle de to ønske å ta enda et år i OBOS, når de allerede har bevist at de har kvaliteter som går langt utenpå denne ligaen? Hva gjelder resten av gjengen, er jeg enig. Men her tror jeg heller ikke det er så mange interessenter. 8 Link to post Share on other sites More sharing options...
h1912 1,129 Share Posted June 19 Share Posted June 19 På 18.6.2024 den 11.46 skrev kantmiss: Hvor har du dette fra? Hvorfor skulle unggutta forsvinne om vi ikke rykker opp i år, det gir ingen mening.. Mulig Næss, Christensen forsvinner, men for meg er ikke det et alt for stort tap. Som Andreas skriver over her, tror jeg det hadde vært bra for våre 16-18 åringer med enda et år i Obos, hvor de vil få mye spilletid, og mulighet til å herje, bli eldre og klare for øverste div. Satser på opprykk, men at vi er fortapt og at alle forsvinner om vi ikke rykker opp tror jeg lite på. HELT ENIG! Rykker vi opp i år er det en bonus. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
kantmiss 742 Share Posted June 19 Share Posted June 19 16 timer siden skrev Flexi Knut: Gir ingen mening? Det er vel så å si det eneste som gir mening i denne sammen. La oss heller snu på det: Hva er det som tilsier at to av Norges største talenter ikke vil være ettertraktet av både norske og utenlandske klubber etter denne sesongen? Og hva er det som tilsier at et Stabæk som i utgangspunktet budsjetterer med spillersalg – som ved enda et år i OBOS vil få en enda mer presset økonomi – skal kunne eller ville avslå eventuelle bud? Og: Hvorfor skulle de to ønske å ta enda et år i OBOS, når de allerede har bevist at de har kvaliteter som går langt utenpå denne ligaen? Hva gjelder resten av gjengen, er jeg enig. Men her tror jeg heller ikke det er så mange interessenter. Nei, det er det ikke. Hadde de sagt at de ser på Stabæk som et springbrett til neste klubb hadde jeg vært enig. Men nå har de begge sagt flere ganger at de er glad Stabæk og er her for å bli en stund. Utfra intervjuer virker det som begge ønsker å fullføre VGS, og har ikke noe hast med å komme seg videre. Kanskje de til og med ønsker en sesong på ny arena? Det er ikke alle som vil rett ut, noen har et hjerte for klubben og et ønske om å bli legender her(heldigvis). Noen kommer sikkert til å forsvinne, men tviler på at det blir noen av de største talentene våre (med mindre det kommer noen STORE bud så klart) 9 Link to post Share on other sites More sharing options...
stbS 2,340 Share Posted June 19 Share Posted June 19 På 18.6.2024 den 11.46 skrev kantmiss: Hvor har du dette fra? Hvorfor skulle unggutta forsvinne om vi ikke rykker opp i år, det gir ingen mening.. Mulig Næss, Christensen forsvinner, men for meg er ikke det et alt for stort tap. Som Andreas skriver over her, tror jeg det hadde vært bra for våre 16-18 åringer med enda et år i Obos, hvor de vil få mye spilletid, og mulighet til å herje, bli eldre og klare for øverste div. Satser på opprykk, men at vi er fortapt og at alle forsvinner om vi ikke rykker opp tror jeg lite på. Skjer ikke at vi klarer å beholde både Spiten og Olderheim om det ikke skulle bli opprykk. Da trenger vi nok pengene dessverre. Dem blir begge 2 garantert ved opprykk. Resten av ung gutta kan jeg se for meg blir ja. 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
h1912 1,129 Share Posted June 21 Share Posted June 21 På 19.6.2024 den 17.16 skrev stbS: Skjer ikke at vi klarer å beholde både Spiten og Olderheim om det ikke skulle bli opprykk. Da trenger vi nok pengene dessverre. Dem blir begge 2 garantert ved opprykk. Resten av ung gutta kan jeg se for meg blir ja. Vel, vel. Vi får se. Jeg tror de blir begge to, selv om vi ikke rykker opp. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 21,421 Share Posted June 21 Share Posted June 21 Jeg er ikke redd for å miste Spiten og Olderheim om vi ikke skulle rykke opp i år. Det jeg er bekymret for er langvarig OBOS status om vi ikke skulle lykkes å sprette opp på første forsøk. Da kommer vi til å miste de på sikt, og det til en adskillig lavere overganssum enn om vi ligger in Eliten. Konkurransen kommer til å bli tøffere neste seong, og det er ikke gitt at vi blir bedre. Nå har vi fin flyt med ungutta - neste seong kan de være iskalde. Samtidig som de problemene vi har i dag først og fremst skyldes taktiske tilnærming - og jeg regner med at vi ikke kommer til å endre taktikk, så vi kommer til å dra med oss de samme utfordringene neste sesong også. Samtidig som status, interesse, inntekter og evnen til å satse blir mye lavere i OBOS. Da blir det fort mange år på nivå 2, og innvielse av ny stadion i OBOS. Worst case så klarer vi ikke å drifte det nye stadionet heller, og så er det Kadda neste.... Dersom du går rundt og tror at det er en god ide og ta et ekstra år i OBOS - glem det! 6 Link to post Share on other sites More sharing options...
M-A-N 4,486 Popular Post Share Posted June 21 Popular Post Share Posted June 21 9 minutter siden skrev @ringo: . Samtidig som status, interesse, inntekter og evnen til å satse blir mye lavere i OBOS. Da blir det fort mange år på nivå 2, og innvielse av ny stadion i OBOS. Worst case så klarer vi ikke å drifte det nye stadionet heller, og så er det Kadda neste.... Digger optimismen her! Det er vel ingen som foretrekker å bli i Obos. Men om vi ikke skulle klare å rykke opp så bør vi uansett være ganske godt rustet, og får anledning til å bygge videre på en god akademi-generasjon. Tenk så fint det hadde vært å rykke opp i 2025 og innvie ny stadion med comeback til Eliten! 13 Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 21,421 Share Posted June 21 Share Posted June 21 38 minutter siden skrev M-A-N: Digger optimismen her! Eller konsekvenstenking i det minste. Det som har vært levert så lang sportslig er ikke godt nok for direkte opprykk, så det gjelder å skjerpe seg resten av sesongen! 38 minutter siden skrev M-A-N: Det er vel ingen som foretrekker å bli i Obos. Men om vi ikke skulle klare å rykke opp så bør vi uansett være ganske godt rustet, og får anledning til å bygge videre på en god akademi-generasjon. Ja - men ingen utvikling går rett opp i himmelen, om de ikke er gode nok for opprykk i år er det overhode ingen garanti for at de skal være bedre neste sesong + at man får ned minst 2 eliteserieklubber til som garantert skal satse alt på å gå rett opp igjen. Gjør jobben i år! 9 Link to post Share on other sites More sharing options...
knutta 1,860 Share Posted June 21 Share Posted June 21 Marerittet er jo å rykke opp til ny stadion og møte LSK. Gi Kanarifansen tilgang til stadion dagen før for å dekorere samt gi dem de beste plassene. Tape 0-100. 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 7,137 Share Posted June 23 Share Posted June 23 Gustavo Mendoza (@gusmenfox) med 276 k følgere på Twitter/X melder at San Diego FC har valgt Bob som trener. Vanskelig å vite hvor mye hold det er i dette? 5 Link to post Share on other sites More sharing options...
Pompel 251 Share Posted June 23 Share Posted June 23 regner med en uttalelse fra klubben som avkrefter/bekrefter 7 Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,130 Share Posted June 23 Share Posted June 23 Har nok en klausul dersom et bedre tilbud enn OBOS spill dukker opp? 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
Nr14 553 Share Posted June 23 Share Posted June 23 BB tar den og i 2025 er vel MB klar ned lisensen sin så da tar han over. Tror ikke det er et dumt scenario. 5 Link to post Share on other sites More sharing options...
Slum 12,578 Share Posted June 24 Share Posted June 24 På 23.6.2024 den 10.36 skrev Pompel: regner med en uttalelse fra klubben som avkrefter/bekrefter Jepp, og den bør komme nå som vi går inn i ferien og Bob mest sannsynlig(?) reiser hjem til USA i ferien. 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
odd 18,322 Popular Post Share Posted June 24 Popular Post Share Posted June 24 Det diskuteres defensiv organisering både her og der, sist i tråden til Diabate av alle steder. Og over alt pekes det mot Bob. Det er alltid interessant å prøve å forstå, selv om man ikke er enige. Hva er grunnen til at vi er såpass løse bakover? Det virker som det er to "teorier" som går igjen i innleggene: Trenerteamet ser ikke at det er et problem Trenerteamet er inkompetent når det kommer til å løse det. Det første alternativet er det vel ingen som egentlig tror på? Da står vi igjen med kompetanse. Og det er interessant, fordi er det noe alle trenere sier så er det at av alle ting man kan gjøre, så er det enkleste å legge opp en stram organisering defensivt. Skulle vi ha spurt Kjønø om å komme tilbake? Eller JJ til å droppe damelaget og komme inn treningen til gutta og strammet dem opp? Loberto, har han glemt alt han lærte av Bohinen? Å være flink til noe betyr ikke at man er god til å lære bort, men er Michael B. virkelig så lite pedagogisk? Eller er det sjefen sjølv som nekter Loberto og Michael å jobbe med det defensivt? Bob, ja. Han styrte en gang et landslag som hamlet opp med Spania da tikitakaen herjet i verden. Sist han var her havnet Næss i landslagsdiskusjonen, Trondsen ble funnet som et backemne og Meling fikk sitt gjennombrudd. Men for all del: Også i de sesongen slapp vi inn mer enn enn tabellplasseringen tilsa (hhv 3 og 9. plass på tabellen, slapp inn 5. og 10. minst). Kan det være noe annet enn inkompetanse som driver det vi ser nå? Jeg har etterlyst mer offensive planer i mange år. Nå ser vi et lag men enkeltspillere som blomstrer, men de fremstår også som lagspillere. Vi vet at en av Bobs kjepphester er at spillerne skal utvikles som tenkende fotballspillere mer enn brikker i hans eget sjakkspill. Kan det være noe av årsaken? At vi gjennom vintern og våren har brukt mye tid på å tenke offensive spillemønstre i stedet for å terpe defensive avstander? I så fall, kan det vi ser av gutter som Olderheim og Spiten nå delvis være et resultat av at det er fokus på hvordan de skal spille hverandre gode offensivt, ikke hvilke rom mellom 20 og 28 meter Olderheim skal dekke i rollen som 8er? Joda, jeg skulle gjerne hatt en rekke med sikre 5-0 seiere, men takk Gud, Ingo og alle andre at vi endelig "feiler" motsatt vei. At vi bruker for mye (?) tid på det offensive og for lite på å trene defensiv markering. Vinner vi hengekampen hjemme mot Sandnes (som har 0-1-5 borte i år) er vi 1 poeng bak opprykk. Selv om vi har hatt det som før sesongen så ut som de tre beste spissene vår skadet store deler av sesongen. Vi har forsterket med to solide defensive spillere og kan umulig være annet enn favoritt til å kapre plassen ved siden av Enga. Så får vi se hvordan høsten blir, og hvordan ES2025 kommer til å utvikle seg. Det er deilig å tenke på at vi ikke kommer til å gå inn i den sesongen med mål om å kontre oss til nok 3-poengere til å holde plassen! 42 Link to post Share on other sites More sharing options...
Offside 4,944 Popular Post Share Posted June 25 Popular Post Share Posted June 25 Forstemmende å lese reprise av BB-kritikken for ti år siden. Istedenfor å glede seg over et lag med unge spillere fra eget akademi som sprudler. Vi vet de kommer til å være ujevne i prestasjonene, så da skader det ikke å få inn et par, rutinerte, hurtige defensive spillere. Og det står en hel gjeng med skadede spillere på vei tilbake. Uten kollapsene (som er en potensiell kost med mange unge spillere og tynn stall sårbar for skader) mot Moss og Egersund, kamper som egentlig var vunnet, så hadde vi ligget a poeng med Enga på topp med en kamp mindre spilt. Sinnsyk nedtur hvis The Bradleys nå drar til San Diego. 19 Link to post Share on other sites More sharing options...
FranckTheBank 3,178 Share Posted June 25 Share Posted June 25 Bradley tar en Henning Berg og stikker når han nærmer seg sparken? Håper Finstad er ute med Hoven og fanger en stor fisk. 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
archstanton 723 Popular Post Share Posted June 25 Popular Post Share Posted June 25 https://www.sandiegouniontribune.com/2024/06/24/sources-san-diego-fc-is-not-hiring-bob-bradley-as-coach/ da er det (heldigvis) avkreftet 17 Link to post Share on other sites More sharing options...
elvis 2,548 Share Posted June 25 Share Posted June 25 5 timer siden skrev FranckTheBank: Bradley tar en Henning Berg og stikker når han nærmer seg sparken? Håper Finstad er ute med Hoven og fanger en stor fisk. Tenker du at Bob er nære på å få sparken??? Det er i tilfellet det rareste jeg har hørt til nå i juni...😃 9 Link to post Share on other sites More sharing options...
Nøfyse 2,338 Share Posted June 25 Share Posted June 25 1 time siden skrev elvis: Tenker du at Bob er nære på å få sparken??? Det er i tilfellet det rareste jeg har hørt til nå i juni...😃 En Stabæk-trener med et hvilket som helst annet navn enn Bob Bradley ville vært temmelig nær å miste jobben etter et nedrykk fra Eliteserien i sin første sesong og en plassering midt på tabellen i OBOS året etter, blant annet etter å ha prestert kunststykket å gi bort ledelser på både tre og fire mål. 8 Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts