Jump to content

Bob Bradley

Slum
 Share

Recommended Posts

8 timer siden skrev arni:

Få igang laget igjen idag med god coaching, Sir Bob! Bør ta innpå teten

Rart å se keeperen Thomas Myhre som trener herje taktisk og i samhandling..

Jo lenger tid han får på å drille inn Klabb-og-Bob-ball jo mer minner det om Kjønø-ball. Bortsett fra at vi slipper inn betydelig flere mål, vel å merke. Eller "underholdende fotball" som noen velger å kalle det. På tide å trekke seg, nå, ja. Og ta med deg Roberts når du drar, takk!

1 time siden skrev Nøfyse:

Eller "underholdende fotball" som noen velger å kalle det.

Du behøver ikke gjøre narr av oss som lar oss underholde av tragedier.

32 minutter siden skrev Viig:

Elendig approach av Bob etter kampen. Kaster de unge under bussen og angriper oss når vi mener ting tilbake 

Tar han en Trump i Stikka??

«Etter tapet var et faktum ble spillerne ropt bort til supporterne. Det var konfronterende stemning etter kampen. 

– Her er min beskjed til dem: Vi har gitt dem noen spennende øyeblikk. Vi har et ungt lag og de elsker å se unggutta spille bra og score mål. Når vi spiller mot et fysisk lag, har kanskje ikke de unge spillerne det like lett og får ikke en like god dag. Men jeg vil at de skal støtte spillerne da også, sier Stabæk-trener Bob Bradley og legger til:

– Vi vil selvfølgelig vinne alle kampene, men vi jobber hardt med det. De unge spillerne blir stadig bedre. Jeg vil ikke at de (supporterne) skal snu seg mot de unge guttene de dagene det ikke er like lett.»

15 minutter siden skrev arni:

– Vi vil selvfølgelig vinne alle kampene, men vi jobber hardt med det. De unge spillerne blir stadig bedre. Jeg vil ikke at de (supporterne) skal snu seg mot de unge guttene de dagene det ikke er like lett.»

Javel!??

Bob må gå, og inn med Janne Jønsson! Denne gangen må han få hente de spillerne han vil uten og bli kjørt over av sportslig ledelse.. Morsommere med seriegull og Europa enn å bli pissa på av middels Obos-lag hver jævla helg.

16 timer siden skrev Fanatico:

Bob må gå, og inn med Janne Jønsson! Denne gangen må han få hente de spillerne han vil uten og bli kjørt over av sportslig ledelse.. Morsommere med seriegull og Europa enn å bli pissa på av middels Obos-lag hver jævla helg.

Tenker du at det blir seriegull og Europa spill hvis Janne overtar nå?

1 time siden skrev elvis:

Da blir det opprykk i år, sølv om to år og seriegull om tre år. 

2 timer siden skrev elvis:

Ja, for det er ikke noe i mellom å være et middels svakt OBOS-lag og seriegull/Europacupspill?

1 time siden skrev kuk:

Ja, for det er ikke noe i mellom å være et middels svakt OBOS-lag og seriegull/Europacupspill?

Joda, det er mye mer mellom himmel og jord enn andre steder. Jeg forstod ikke helt hvordan Janne skal ta dagens tropp til de store høyder.😀

1 time siden skrev vidjetore:

Vi står (igjen) i et dillemma om å sparke treneren (igjen) eller satse på kontinuitet (og forhåpentligvis utvikling) for å nå nye høyder. Sistnevnte fordrer naturligvis at vi beholder folk nok til at det skal være kontinuitet. Jeg heller mot kontinuitet, selv om det frister å prøve noe nytt, fordi det gir et umiddelbart håp om positiv endring. Men, etter maaange år og maaange bytter, så er jeg lei av å prøve nye trenere/quickfixes. Så får det heller bære eller briste med å prøve kontinuitet.

Støttes 100%. Bradley her ikke levert foreløpig, men vi kan virkelig ikke sparke en trener på nytt igjen nå. En av svakhetene våre mot mange lag er ikke bare manglende kontinuitet på trenersiden, men også i spillertropp/startellever. Vi må stå i dette nå, selv om Moss-kampen var årsverste. 

Bradley trenger iallefall en sportssjef å sparre med og ikke en som bare jatter med som nå. Bjarmann ga riktignok fort opp sparringa!

15 timer siden skrev M-A-N:

Bradley her ikke levert foreløpig,

Enig, men ikke uventet om man ser på statsene fra de siste sesongene til Bob.

Så hvordan skal han begynne å levere bedre? Hva må Bob gjøre?

1 time siden skrev @ringo:

Våre unge spillere sliter mot fysisk tøffe lag. Her mener jeg man gjorde feil med å la Krogstad gå i fjor. Vi trenger et par tøffe karer på midten. Måten Spiten har fått kjørt seg på i de siste 3-4 kampene er tydelig eksempel på det. De spillerne vi valgte inn i år har de fleste vært altfor puslete og det ser vi resultatet av nå. En kyniker som Myhre spilte helt bevist på dette mot oss. Så sammenstillingen av troppen må sikkert Bob og Finstad dele seg i mellom men tydeligvis har Bob undervurdert fysikken i OBOS. 

1 time siden skrev @ringo:

Han har jo hatt stort hell tidligere med å få enkeltspillere til å skinne. Så det er kanskje der løsningen ligger, på overgangsmarkedet. Håper det hentes to sentrale midtbanespillere + spiss. 

Vi burde spare på kreftene og starte kampene litt mere kynisk (hvis vi klarer). "Angrep er det beste forsvar" fungerer kun hvis vi har krefter til det i 90+.

Så burde spillerne få beskjed om at det ikke er noe som heter "pasivt spill" i fotball. De behøver dermed ikke gi bort ballen selv om de ikke klarer å gjøre noe fornuftig med den til enhver tid. Gjerne også få beskjed om at det er unødvendig å stoppe opp og tenke seg om hvis man mister ballen. Den siste beskjeden MÅ gis på engelsk!

Bob kan gjerne slutte å gjøre bytter i pausen, med mindre det er skader eller hårreisende dårlig spill (nei, Hammy fortjente ikke å bli byttet i pausen de to siste kampene). Det er utrolig dårlig personalbehandling, og jeg mistenker (eller - ryktet forteller) at hans "stil" begynner å slite på arbeidsmiljøet.

Forøvrig ønsker jeg ham all mulig lykke - til beste for oss alle!

P.s. alle må krysse fingrene for at @Slum ikke melder at Ulf blir walkover. Ta det gjerne med i aftenbønnen også.

Nok er nok. Takk for de gode minnene du har gitt oss før, men dette går ikke lenger!
Håper du tenker på ditt ettermæle ved å trekke deg fort og ikke lager et sirkus som varer gjennom hele høsten.