Gå til innhold

Ull/Kisa - Stabæk, tirsdag 21.1 kl. 15:30


Petter
 Del

Anbefalte innlegg


Første kamp under Bobs ledelse og første ordentlige A-lagstreningskamp for året. Kampstart er kl. 15:30 på UKI Arena i morgen, et relativt usexy tidspunkt, men jeg skal i hvert fall dra tidlig fra jobb for å få den med meg. Andre som tenker å ta turen?

 

Billett koster 50 kr for voksne og er gratis for barn under 16 år.

 

http://www.ullkisafotball.no/news/article/mvsg1a289xf71pl9brp9lvt66/title/moter-stabaek-neste-tirsdag

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Første kamp under Bobs ledelse og første ordentlige A-lagstreningskamp for året. Kampstart er kl. 15:30 på UKI Arena i morgen, et relativt usexy tidspunkt, men jeg skal i hvert fall dra tidlig fra jobb for å få den med meg. Andre som tenker å ta turen?

 

Billett koster 50 kr for voksne og er gratis for barn under 16 år.

 

http://www.ullkisafotball.no/news/article/mvsg1a289xf71pl9brp9lvt66/title/moter-stabaek-neste-tirsdag

 

Jeg tar turen, både fordi det er Bob's debut, årets første og fordi jeg mangler UKI på hoppern! XP

 

Men hva skjer med at treningskapmer koster spenn a'? ukult!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Det jeg er mest nyskjerrig på, kanskje ikke nødvendigvis i denne kampen, men frem mot sesongstart, er hvilken rolle man ser for seg Høiland i. Skal han danne stopperpar sammen med Ville, eller vil han bli foretrukket på høyrebacken?

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Det jeg er mest nyskjerrig på, kanskje ikke nødvendigvis i denne kampen, men frem mot sesongstart, er hvilken rolle man ser for seg Høiland i. Skal han danne stopperpar sammen med Ville, eller vil han bli foretrukket på høyrebacken?

 

@ringo

Det blir spennende å se om det blir Høiland eller Hammer på høyreback!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Det jeg er mest nyskjerrig på, kanskje ikke nødvendigvis i denne kampen, men frem mot sesongstart, er hvilken rolle man ser for seg Høiland i. Skal han danne stopperpar sammen med Ville, eller vil han bli foretrukket på høyrebacken?

 

@ringo

 

Hvis Theodor Remman også kommer inn så har vi jo enda en som kan spille både stopper og back, så det blir spennende å se hva som prioriteres, ja.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk starter med disse 11: Mande Sayouba - Daniel Granli, Jon Inge Høiland, Ville Jalasto, Timmi Johansen - Fredrik Brustad, Anders Trondsen, Morten Thorsby, Emil Dahle - Franck Boli, Mads Stokkelien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk starter med disse 11: Mande Sayouba - Daniel Granli, Jon Inge Høiland, Ville Jalasto, Timmi Johansen - Fredrik Brustad, Anders Trondsen, Morten Thorsby, Emil Dahle - Franck Boli, Mads Stokkelien

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk starter med disse 11: Mande Sayouba - Daniel Granli, Jon Inge Høiland, Ville Jalasto, Timmi Johansen - Fredrik Brustad, Anders Trondsen, Morten Thorsby, Emil Dahle - Franck Boli, Mads Stokkelien

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Ull/Kisa - Stabæk, tirsdag 21.1 kl. 15:30
×
×
  • Opprett ny...