Gå til innhold

Ull/Kisa - Stabæk, tirsdag 21.1 kl. 15:30


Petter
 Del

Anbefalte innlegg


Tjæh. Mye bra å ta med seg fra kampen. Vi var tidvis milevis forran fjoråret i possesion og sammarbeid. Så lekker forsvaret vårt, det gjorde det i fjor også, regner med at Bob har en plan, og forsvaret så MYE tryggere utt med Ville/JIH enn det har gjort på lenge.

 

Ville ikke tatt dette tapet så tungt, var ikke så gæærnt egentlig.

 

Trondsen var sinnsyk i andre omgang. Boli var kramgod. og sikker mange flere..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Boli imponerte meg, det samme gjorde Thorsby. Trondsen var ganske grei i første, men enda bedre i andre. Vi hadde mye ball og kontrollerte kampen (bortsett fra litt mot slutten etter mange bytter, da ble det litt jevnere), men kom ikke til så veldig mange sjanser. Synes vi til tider var i litt dårlig balanse når Kisa kom raskt fremover og sånn sett var sårbare for kontringer imot, og jeg tror det må jobbes litt mer med omstilling.

 

Emil Dahle syntes jeg var fryktelig dårlig. Offensivt var han usynlig omtrent hele tiden, bortsett fra da han stoppet opp en lovende kontring med en støttepasning, og defensivt var han svært lite hjelp for Timmi, som slet med at Kisa fikk veldig store rom på hans side.

 

Stopperparet med Ville og Jon Inge virket solid, men vi slet defensivt på høyrebacken, både da Granli spilte der og da Hammer kom inn. Granli var bedre med, men gjorde en litt dårlig jobb på 1-1 målet. Offensivt prøvde han mye pasninger som kunne vært smarte, men litt for mange av dem bommet. Hammer glapp på både 2-1 og 3-1, og fikk til lite fremover.

 

Av andre spillere som kom inn så syntes jeg Næss var solid i midtforsvaret, Sortevik på venstrekanten var betraktelig bedre enn Dahle spesielt defensivt og ganske bra med i flere situasjoner offensivt, men holdt litt lenge på ballen innimellom. Haugstad fikk til veldig lite på høyrekanten, Marco Hjorth var grei nok på topp, men ofte litt usynlig, og Harald Holter (nr. 13 som ingen av oss som sto der klarte å kjenne igjen) viste en del bra, men ble til tider løpende litt mye imellom.

 

Alt i alt så var det en grei nok prestasjon hvor resultatet lyver litt, men vi må begynne å luke ut forsvarsfeilene og klare å komme til flere sjanser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Ull/Kisa - Stabæk, tirsdag 21.1 kl. 15:30
×
×
  • Opprett ny...