Gå til innhold

LSK - Stabæk Treningskamp, 15 februar 2014 - 14:00


Daigo nr 10
 Del

Anbefalte innlegg


Keepern jeg så på trening på tirsdag, tydeligvis. Amerikaner fra Colorado Rapids. Om vi signerer ham, håper jeg vi slipper Rasheed, selv om jeg digger ham. Det går ikke at tre av ni keepere er på kvota!

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Avsporing, men alikevel;

 

Da TV2 satt på TL-rettighetene var det flust med treningskamper i livesenteret deres gjennom hele vinteren. Produktet TL var i mine øyne milevis bedre på alle måter enn nå under CMORE.

 

Synd at treningskamper nå må dekkes av lokalavisen. Streamen er elendig.

 

Kom på banen CMORE!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TV2 sender da også flust med treningskamper på Sumo, nó?

 

Forresten helt greit å komme ned på jorda igjen. Samt at vi sikkert pumper opp selvtilliten til LSK (ihvertfall KFL) til et nivå som ligger noen knepp høyere enn anbefalt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva ble byttene ved pausen?

 

Fra budstikka:

Stabæk har fått inn Jonathan Rasheed i mål, Eirik Haugstad på høyrebacken, Franck Boli på topp og Emil Dahle på høyrekanten

Endret av iedvard
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi vinner i praksis andreomgangen 1-0. Som Bob sa til spillerne, de fikk panikk i 30 minutter fordi de ikke hadde trua på seg selv og tok med seg energien inn i spillet. Ved mange anledninger senere var det mye mer spennende å se, og det var ikke noen åpenbar nivåforskjell.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette ser ganske bra ut, men jeg vil bare minne om to ting: siste treningskamp og første serierunde i 2012. 0-0 i begge kampene. Mot ytterst habil motstand (SKB og AaFK). Alle trodde plassen skulle berges, men så tapte vi 5-1 i plankebyen, og den "fantastiske" rekken på 9 strake tap kunne begynne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi må nok stikke fingern i jorda og innse at vi fortsatt er nedrykksfavoritter. Likevel er det et eller annet på gang, og jeg liker veldig godt tendensene, forandringene og optimismen!
Vi har byttet til en formasjon som kler spillermateriellet vårt bedre. Vi har nok dessverre i lang tid vært for opphengt i å finne tilbake til laget vi hadde i 2008. Mye av grunnen til at det laget var så bra var jo fordi spillestilen var lagt om etter spillernes styrker og svakheter.
Bradley virker uredd for å prøve spillere i nye posisjoner. Vi har jo sett tidligere at omskolering av spillere har vært svært vellykket ( Skjønsberg, Høiland, Tchoyi).
Vi spiller mange kamper slik at alle får prøvd seg like mye i tillegg til at nye spillere får mange sjanser til å skape bedre relasjoner før seriestart. På denne måten blir det vel også lettere for Bradley å banke inn fotballfilosofien sin på kort tid.

Den våte drømmen er jo selvfølgelig at vi overrasker alle i 2014 og klarer å kapre den gode gamle femteplassen etter å ha ledet serien etter fire serierunder. Og gull i 2016 såklart. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

LSK - Stabæk Treningskamp, 15 februar 2014 - 14:00
×
×
  • Opprett ny...