Gå til innhold

Tifo 2014


Posse
 Del

Anbefalte innlegg


Var et var søkt om bluss og røyk på forhånd?
eller kommer vi til å få smake på Yngve Hallen sin vrede om ikke lenge?

Eller kanskje Morten Stene skal lage en sak om korrupsjon for tillatelse av Pyro...

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stor takk til alle som har bidratt her.

 

Dere vet selv hvem dere er (jeg gjør stort sett ikke det), så jeg skal ikke dra fram noen navn. Men dette var jævlig bra, og jeg håper dere har ork til noe sånt en gang eller to til i år - kanskje andre sekspoengsoppgjør hvor trøkk fra tribunen kan være med på å tippe det i vår favør?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan gjøre bedre enn som så, jeg har tilgang til $$ sin konto i Sveits - kan dytte over et par mill derfra?

 

 

Sliter vi virkelig med for små tifobudsjett?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kommer litt an på hvor vi skal legge lista, men vi har ikke budsjett til 4 arrangementer i løpet av en sesong om de skal være på nivået med gårsdagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var et var søkt om bluss og røyk på forhånd?

eller kommer vi til å få smake på Yngve Hallen sin vrede om ikke lenge?

 

Eller kanskje Morten Stene skal lage en sak om korrupsjon for tillatelse av Pyro...

alt var lovlig,

 

forøvrig gøy og lese div. forum over andres supporter grupperinger er imponert at det faktisk VAR lovlig. siden det var så fett..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Var et var søkt om bluss og røyk på forhånd?

eller kommer vi til å få smake på Yngve Hallen sin vrede om ikke lenge?

 

Eller kanskje Morten Stene skal lage en sak om korrupsjon for tillatelse av Pyro...

alt var lovlig,

 

forøvrig gøy og lese div. forum over andres supporter grupperinger er imponert at det faktisk VAR lovlig. siden det var så fett..

Enda en ting vi kan rette en stor takk til Posse for! Virlelig Stått på for legalisering - hard work pays off! Både tifo og pyromessig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fantastisk Posse, beste rekrutteringsvideoen i 2014. Garantert.

 

Og en kjempetakk til hele Tifogjengen for en minneverdig start på seriestarten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En av kommentarene: "That's one bad ass supporters group."That's one bad ass supporters group.

That's one bad ass supporters group.

That's one bad ass supporters group.

That's one bad ass supporters grou

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Stilig tifo i helgen.

10154362_10152063536041801_4615840566194

2014-04-13%2015.27.05.jpg

 

 

Vent. Stilig? Er vi blitt bortskjemte? Denne er jo helt rå!! Direkte vakker! Rett etter en av våre alle største tifo noen sinne. På en jævla palmesøndag.

 

Imponerende arbeid, og god gjennomføring.

 

Cudos.

 

Oppfordrer folk til å sende SSTIFO til 2380 med en gang. Da bidrar du til at supporterne som bruker tid på dette kan fortsette å levere slike praktfulle tifo.

 

Og ikke minst forteller du dem at dette er noe vi ønsker mer av. Og det er det jo.

 

200 kr gitt. Fra jobb-telefonen muhahaha!

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg må skrive et innlegg til. For å sette dette litt i perspektiv.

 

Den største tifoen jeg selv har vært med på å produsere var OH'en til Stabæk - Brann i april 2008. I gullsesongen, mot regjerende seriemester Brann. Vi brukte masse, masse tid. Og tifoen ble fin den:

tifo_vi_er.jpg

tifo_siluett.jpg

 

Men den er fremdeles ikke i nærheten av det som ble levert mot Sogndal, i sesongen der alle dømte oss ned igjen - etter årevis med motgang.

Dessuten. Etter at Stabæk hadde slått Brann 3-0 var vi blitt litt lei. Av å sy og av å male. Jeg kan i alle fall ikke huske at vi hadde noe tifo på neste hjemmekamp, mot RBK.

Jeg tror faktisk vi ikke hadde no tifo før en Ubeseiret-OH mot Tromsø 28. juni. Fin den også:

tifo_jobbpanorama.jpg


(jepp, vi tapte)


Uansett. Poenget mitt er at vi er mye bedre på tifo nå enn da STB var på sitt aller beste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt klart en fenomenal start på Tifosesongen. Virkelig bra jobba.

 

Jeg er sikker på at tifogjengen gjerne tar imot flere arbeidsvillige mennesker .

 

Men uansett trenger man penger. Send SSTIFO <beløp> til 2380. Det har jeg gjort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For de av oss som ikke kan bruke jobbmobilen til sånt: Finnes det fortsatt et gironummer det går an å bruke?

 

Stabæk Support har ett kontonummer, og en kasserer som er flink til å se hva som skrives i kommentarfeltet. Så hvis man skriver feks "Tifo" og en liten hilsen der, så kommer det til rett plass! Og med tanke på den positive responsen vi har fått på JR Support-tifo, er det ikke utenkelig at det blir mer av det.

 

Kontonummeret til Stabæk Support er 9853 05 71165

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Tifo 2014
×
×
  • Opprett ny...